Vajan nõu/abi esituledega
Vajan nõu/abi esituledega
Nimelt täna siis täitus suur unistus ja autol lõpux Xenon + Angle Eye ees ja kõik enda tehtud
Aga mure siis järgmine:Angle Eye põleb nii heledealt et jätab varju Xenoni sinaka efekti.Siit siis küsimus:kas on võimalik teha nii et kui lülitada lähituledele siis Angle Eye-d kustuvad ära???
Vajan te nõu,Patrik,Truumu...oskab keegi midagi sellekohta öelda???
Aga mure siis järgmine:Angle Eye põleb nii heledealt et jätab varju Xenoni sinaka efekti.Siit siis küsimus:kas on võimalik teha nii et kui lülitada lähituledele siis Angle Eye-d kustuvad ära???
Vajan te nõu,Patrik,Truumu...oskab keegi midagi sellekohta öelda???
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 (RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.2001.
Kood 224. Gaaslahenduslampidega lähi- ja kaugtulelaternad
Nõuded:
1) gaaslahenduslambiga laterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Nendel laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti ja kaugtulelt lähitulele ümberlüliva seadme rikke korral peab see seade kindlustama lähitule sisselülituse. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse
Kas tehnoülevaatusel probleeme ei teki?
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 (RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.2001.
Kood 224. Gaaslahenduslampidega lähi- ja kaugtulelaternad
Nõuded:
1) gaaslahenduslambiga laterna valgusvihu kõrguse reguleerimine, sõltuvalt kere asendist, peab toimuma automaatselt. Nendel laternatel peab olema hajutiklaasi puhasti ja kaugtulelt lähitulele ümberlüliva seadme rikke korral peab see seade kindlustama lähitule sisselülituse. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse
Kas tehnoülevaatusel probleeme ei teki?
Võib-olla eestis see nii ka on, aga saksas kehtivad need nõuded autole juhul, kui ta valmistajatehasest sellistega väljus. Lisaseadet, mida E34 tootja pole kunagi ette näinud, ei saa sinna ka tagantjärele enam nõuda (vist ).
Krt see teema on nii miljon korda peeneks leierdatud nii saksa kui mujal foorumites, aga ühtset seisukohta ei paista siiani.
Krt see teema on nii miljon korda peeneks leierdatud nii saksa kui mujal foorumites, aga ühtset seisukohta ei paista siiani.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Oot.. aga E34-del olid ju nivooamordivõimalus. Ning ka tuledepesu...priitv8 kirjutas:Võib-olla eestis see nii ka on, aga saksas kehtivad need nõuded autole juhul, kui ta valmistajatehasest sellistega väljus. Lisaseadet, mida E34 tootja pole kunagi ette näinud, ei saa sinna ka tagantjärele enam nõuda (vist ).
Tuledepesu, jah. Aga Nivomat-i ei saa automaatse kõrgusregulaatoriga võrdsustada. Sama töö teeb ta ära küll, aga tulede komplekt ei eelda nivomati lisavarustuse ostmist.kimmo kirjutas:Oot.. aga E34-del olid ju nivooamordivõimalus. Ning ka tuledepesu...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
NÕUDED ENNE 1. JAANUARI 1997. A LIIKLUSREGISTRISSE
KANTUD SÕIDUKILE
Grupp 2
Valgustusseadmed
Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele
Nõuded:
1) sõidukile on lubatud paigaldada ainult koodides 202–222 ja 1102 käsitletud valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmeid
Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=672872
KANTUD SÕIDUKILE
Grupp 2
Valgustusseadmed
Kood 201. Üldnõuded valgus- ja valgussignalisatsiooniseadmetele
Nõuded:
1) sõidukile on lubatud paigaldada ainult koodides 202–222 ja 1102 käsitletud valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmeid
Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada.
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=672872
Et siis kui mul oleks 93. aasta 750i, millel sellised juba tehasest ees olid, ei tohiks ma selle autoga eestis sõita või?kadakas kirjutas:Gaaslahenduslampidest ei ole aga nendes koodides juttu, nii et isegi kui oleks automaatne tulede kõrguseregulaator ei tohi neid tulesid vanemates autodes kasutada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
E32 ongi ses mõttes hea näide, et mul võib ta ka tehasest halogeenidega olla, kuid ka originaal-ksenoonlaternad on olemas. Kes ja kus ja millal ütleb, et ma ei võiks oma halogeenide asemele hiljem samale mudelile tootja poolt ette nähtud ksenoonlaternaid (orig. lisavarustus) paigaldada?kadakas kirjutas:Ma arvan et määravaks on sõna paigaldada ,kui tehasest siis palun
(ega ma jurist ei ole ) lihtsalt see on minu arvamus.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!