Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
nokkel kirjutas:nuh nagunii üks tosooliga lobistamine tuleb, asi ta mul siis maha võtta see imelik jublakas...tea kas see E täht tähendab seal Ei näpi vms
Kui saad omal tehtud,siis kirjuta palun mis värk on.Ei hakka enne omal näppima.
Sõitsin paar päeva tagasi sõbra E36-ega millel M50B20 mootor ja seal pidi salongi tulev õhk käed ära kõrvetama.
Enda autos vaata et näpud kokku ei jäätuks.
mul ka selline jama soendusega et kui koha peal seisan siis kõrval istuja poolt hakkab jahetat õhku tulema ,kui sõitma hakkan või gaasi annan siis hakkab sooja tulema( temp seier kogu aeg keskel ) (korra oli ka probleem juhi pool nii aga nüüd jälle ainult kõrval istuja pool ) ei tea kas viga võib olla veepumbas(pumbal loks sees )asi olemas aga vahetamata veel
autoks siis 2,0 91a 24v 110kw
seletage mulle mis peaks tegema need 2 sooja keeramis nuppu, kõrvalistujapoolset keeran ei juhtu muhvigi aga teist keeran siis nagu igaltpoolt muutub see värk.
salongi radikas on jaotatud kaheks ja kui sa kapoti alt vaatad siis
salongi suundub 3 voolikut. 2 sisse ja 1 välja.
Nii et kõrvalistuja poolset nuppu kruttides regullid sa seda klappi
mis laseb jahutusvedelikku kõrvalistujapoolsesse radika osasse.
toivoku kirjutas:seletage mulle mis peaks tegema need 2 sooja keeramis nuppu, kõrvalistujapoolset keeran ei juhtu muhvigi aga teist keeran siis nagu igaltpoolt muutub see värk.
Juhipoolse nupu põhjakeeramisel(üle krõpsu) avab ta automaatselt ka kõrvalistuja klapi.Oli vist nii.
mina oma 325 e36'l lahendasin selle probleemi korraliku õhutamisega, termostaadivahetaja oli pornot teinud ja õhu sisse jätnud, ajasin korralikult tuliseks mootori, niiet suurel ringil ka vesi ilusti käis, ja siis pööret andes õhutasin systeemi ära, nüüd tuleb iga kell sooja ilusti.
jep oligi selle viga aga krt radikas tiba tilgub plastiku ja met. vahelt (peab vist mingi jamaga kinni panema)või äki uue ostma (või oskab keegi mõnda radika parandust soovitada tallinnas
seal kus vedeliku sisse valad seal on yks plastik punn radika peal keera se lahti ja vala nii kaua kuin sealt vedelikku hakkab tulema ja siis punn kinni vähemalt mul mõjus
Tundub ,et jah E34 tüüp viga. Mul on samuti sedasi ,et vahepeal hakkab sooja õhku tulema juba siis kui mootori temp on üle sinise kuid pole keskel ja vahel on sedasi ,et temp jõuab normi kuid ikka tuleb külma kõigist. Mõnikord puhub juhipoolsetest sooja kõrvalistuja peab külmetama ja vastupidi Mootori Temperatuur on paaril korral ka iseenesest langenud Äkki on termostaadi viga??
[quote="nokkel"]
...tegelt üks junn on veel - nimelt see sisselaskealune torunelik, E täht peal.?
Aga see tundub olevat lihtsalt toruühendus, mingit juhet küljes pole...äkki on seal mingi klapp sees???
Selle junni üks ot algab soojendusradikast, teine ots suubub termostaadi juurde plokki, kolmas läheb sisselaskekollektori alla ja neljas läheb radika http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 18alumisse otsa.Kui seal tõesti mingi klapp sees on,siis võib ta tõesti jah.ved. ringlust takistada.Pealegi on klapp tagasivoolu teel.Ja ikka veel tahaks teada mis asjandusega tegemist.Äkki seal peitub hädade põhjus.On keegi kunagi seda ühendust lahti teinud,tema tööpõhimõte?Kas selle asjanduse sees ei ole äkki termo klapp,mis peaks avanema või sulguma vastavalt jah.ved.temperatuurile.
Veel ei ole pihta saanud sellele problale, pole külmaga teha kusagil. Aga loogiliselt järeldades , kui jahutusvedelikul on suur ja väike ring, siis miks ei võiks see junn toimida omakorda termostaadina ??? See toru on ju tagasivool soojendusradikast plokki ja alumisse radika ossa ja hargneb ju sellest kohast??
Mehed miks te ei otsi siit foorumist. Kui tühikäigul soe salongist ära kaob, siis ei ole selles süüdi ei veepump, mis on rihmaotsas ega ka termostaat. Viga on elektrilises veepumbas, mis lihtsalt otsa on saanud. Ise võtsin selle vahelt välja ja jälle tühikäigul soendus normis.
margsu kirjutas:Mehed miks te ei otsi siit foorumist. Kui tühikäigul soe salongist ära kaob, siis ei ole selles süüdi ei veepump, mis on rihmaotsas ega ka termostaat. Viga on elektrilises veepumbas, mis lihtsalt otsa on saanud. Ise võtsin selle vahelt välja ja jälle tühikäigul soendus normis.
Tead margsu,meie masinatel ei ole millegipärast el. veepumpa.Ja sellest on siin eespool ka kirjutatud.Ja foorumis pole sellele ka ühist vastust.Äkki tead Sina millega tegu,see neliku vahel olev asjandus nr.7? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 18alumisse
See jubin seal nelja toru ritumiskohas ei tohiks olla midagist muud kui lihtsalt torude ühenduskoht. Peaks olema seest täiesti tühi. Kuid need jupid, mis sellel lingil näidatud kuuluvad ju e36 masinale. e34 ei tohiks sellist voolikut küll olla. e34 masinal on salongi soenduse magnetklapid pidurivõimendi peal ning el. veepump on täpselt nende klappide all. Muidu pumpa ei näe, kui klapid pole pealt ära võetud. Mina kaldun arvama, et e34 masinatel peab olema kõikidel see pump, kui enamus saba andnud ja lihtsalt vahelt välja võetud. Või on siis selline vahe et nn. troopika variantidel peab see pump olema. Iigatahes see on minu arvamus. Magnetklapid võiksid kah üle kontrollida, kuid ole ettevaatlik selle plast raamiga, mis nendel klappidel ümber on. Selle raami aluse seest jooksevad peenikesed traadid klappidesse ja kui need puruks lähevad, siis klapid enam ei funka. sa pead kõik ühes tükis masina pealt maha saama ja siis lammuta klpid lahti. Mina tõin oma masina otse saksast ning sealsed rempndimehed olid väga hermetsi kasutanud, ning pump oli hermetsi tükke täis. Vaata uuri ja mis kõige tähtsam ära pikka viha pea.
margsu kirjutas:e34 ei tohiks sellist voolikut küll olla. e34 masinal on salongi soenduse magnetklapid pidurivõimendi peal ning el. veepump on täpselt nende klappide all. Muidu pumpa ei näe, kui klapid pole pealt ära võetud.
See siis õige pilt,voolik siiski on,ning pumpa pole.Aga klappide viga kaheldav.Voolikust veel niipalju,et üks peenem läheb õhuklapi alla,ju siis tüh.käik on kuidagi jah.ved.temp.seotud.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
Tühikäik on niipalju jahutusvedelikuga seotud, et toore klapp peaks käima termostaadiga. Kõikidel bemaritel alates mingist aastast on termostaadiga tooreklapp. Diislil peaks kah olema termostaadiga, kuid seal keeratakse siis pumpa varasemaks.