Probleemid 318i (93) esi el akendega.
Probleemid 318i (93) esi el akendega.
[color=Black]Text Black[/color]
Kas keegi targem ehk oskaks aidata järgmise probleemiga. Ostsin auto oli kõik ok, läks paar nädalat mööda, jäi aken poole peale kinni, ei aidanud midagi, jätsin auto seisma, proovisin uuesti, sain akna uuesti ülesse, peale seda on vaikus.Olen veel täheldanud, et need tuled mis lülitite all on, ei põle, ühekorra panin süüte siisse ja põlesid, mõtlesin et korras jälle, nii kui vajutasin kustusid ära. Ehk keegi saab aidata, öelda mis viga võib olla.
Ette tänades.
Kas keegi targem ehk oskaks aidata järgmise probleemiga. Ostsin auto oli kõik ok, läks paar nädalat mööda, jäi aken poole peale kinni, ei aidanud midagi, jätsin auto seisma, proovisin uuesti, sain akna uuesti ülesse, peale seda on vaikus.Olen veel täheldanud, et need tuled mis lülitite all on, ei põle, ühekorra panin süüte siisse ja põlesid, mõtlesin et korras jälle, nii kui vajutasin kustusid ära. Ehk keegi saab aidata, öelda mis viga võib olla.
Ette tänades.
Kui el.akna mootor töötab, siis ta ülesse sõites keerab aknatihendi kahekorra ja akna mootor ei j6ua oma t66d ära teha, hakkab pooma.Lase akna tihendid/kummid silikooniga üle, ära lase akent lahti paar p6eva ,et tihendid harjuksid ja vaata siis kas hakkab t66le, endal oli sama lugu-toimis, vanade autode vead.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
mul oli peale aku mahavõtmist samasugune jama... aknad peale aku pealepanemist sõitsid poole peale ja enam üles ei tulnud... probleemi lahendasin nii, et lasin elektriakna mootorisse otse aku pealt voolu kuni ta akna üles keris, yhendasin aku uuesti ära ja peale seda tundus problem solved olevat... vähemalt siiamaani ei ole uuesti jama sellega olnud...
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
no iseenesest otse voolu laskmisega peab veidi ettevaatlik küll olema... ei ole ise täiesti kursis akna mootori hingeeluga, aga kui mootorisse otse elektrit lasta liiga kaua, siis kas ta seda akent liiga välja ei keri? või on mingi mehaaniline stopper tal ka olemas? Ise käitusin võrdlemisi ebalevalt seda tehes, kuid midagi sisse ei kärsatanud, ega katki ei teinud. Sai enne voolu külge laskmist voltmeetriga pinged ära möödetud ja minu auto puhul jooksis mootorisse igatahes 12V... okei... kell on 4 hommikul.. jutt ei ole päris adekvaatne enam vist...