KalleP kirjutas:E46 2 õõtsa taastamine 70.-.. B varuosa õõtsad olid 140 vms tk.  Niiet vahe meeletu.  Ja need ei kesta kohe kindlasti. Ise kindlalt taastan pigem kui õõtsa b osana ostan. Kindel raha raiskamine. 
Eelmise e46 õõtsad kestsid aasta kindlalt, peale seda müüsin auto maha. Vb kestavad siiani. 
Nüüd sellel e46-l on üle poole aasta kestnud.
Autlog ilma puksita 91€ Swagi oma koos puksiga 114€; LMI 158€; RTS 103€, Ruville 122€, EGT 90€. Balti autoosadest on vabsjee õõtshooba saada 75€ ja olemas ka esisilla komplekt, kus sees mõlemad õõtsad, stabikakondid ja rooliotsad ning hinnaks 165€. Lisainfona on kirjutatud: "Fitting Position: Front Axle Right, Front Axle Left
with ball joint, with holder, Pre-assembled, Aluminium, Reinforced Version
-- MEYLE HD-parts are components with enhanced durability.Compared to OE they were technically improved byreinforcing inner parts, using higher quality materials ormodifiying the rubber-to-metal composition.
-- 4 year guarantee on MEYLE-HD parts(for more details visit 
http://www.meyle.com" onclick="window.open(this.href);return false;)."
Ehk peaksid endale uue varuosapoe vaatama?
Odavam on küll taastada seda konkreetset juppi, aga sketchy tundub see ikka...
Kui muidugi pole lõuna-eestlane, siis läheb veel transport juurde ja auto pead senikaua tõstukile rippuma jätma, kuni tükid kohale jõuavad.
Ja nagu enne kirjutasin, siis selles "b-osa" pakendis on väga tõenäoline saada originaaljuppi või kvaliteetset tootjat. E46-le enam originaalõõtsa ei saagi osta, saab ainult Value Line juppi, mis sisuliselt on mnigi B tootja jupp BMW pakendis. Mitte, et nn "originaalõõts" sama asi pole.