Re: rubriik "rumal küsimus"
Postitatud: 29.07.2018 15:12 35
				
				Velgedele oleks vaja väikeseid kleepse. Eelistatavalt 3d kleebised. Kes täidaks nii väikese tellimuse?
			Viskan lihtsalt mõtte õhku :sumerko kirjutas:Keegi on hiljuti Tartus e61 lasknud paigaldada kärukonksu?
Kus tehti Ja mis maksis?
Hetkel pakkumine carstopist. Kiirliitega ca 700€ ja polditav ca 550€.
Või äkki keegi pakub teenust ja võtaks ise töö ette?
Tanel
 
 



Kui tehasepoolt ei ole konksu paigaldatud siis pole seal pistikut ka. Liiguvad teisaldatvad konksu komplektid 200.- eur kandis. Juhtmestik ise lihtne. Kui pardal on Pdc siis sealt on lähim k can võtta, toide pistikust x11010 F73 ja F74 ja mass nagu ikka keresse. Tulede moodulist oli vist pin 29 mille leiab taga paremast kaablipuust- must kollasega oli vist. Olenevalt aastaarvust tuleb kontrollida skeeme. Ja siis kõige lõpuks vaja ka vo-sse kirjutada.porku kirjutas:Viskan lihtsalt mõtte õhku :sumerko kirjutas:Keegi on hiljuti Tartus e61 lasknud paigaldada kärukonksu?
Kus tehti Ja mis maksis?
Hetkel pakkumine carstopist. Kiirliitega ca 700€ ja polditav ca 550€.
Või äkki keegi pakub teenust ja võtaks ise töö ette?
Tanel
Lammutusest konksuraam ja käru moodul,
õhtu jagu nokitsemist ja valmis.
Võrdluseks kõrvale e53 näitelt :
Võtsin pakkumised sain sarnased numbrid nagu sul kirjas.
Sain lammutuses käpa peale : 80€ konksuraam koos konksuga.
Hüppasin automaailmast läbi, võtsin suvalise käru tulede mooduli (eraldi toitega). 60€
Kogu kulu 140€
E:
Kui saad õige mooduli ja õige konksu tala, siis on see ainult poltide keeramise vaev, usun, et ka sul on pagassi põhjas pistik olemas kuhu moodul lihtsalt otsa torgata.

Õlikorgi asukoha järgi ütleks et ei ole tegemist 2.8ga, M52 motodel on õlikork ees ja m50 motodel taga - nagu ka sinu pandud piltidelMeelis34 kirjutas:Kuidas aru saada kas tegemist on 2.8 mootoriga või ei? ( koodi pole võimalik näha)
[
 
  
Tavaliselt hakkavad ledid nii tegema sest nad reageerivad tulede mooduli kontrollile. Tavaline pirn ei jõua sellele kontrolli impullsidele reageerida nagu led ja sellepärast tavaline pirn ei värele ja vilgu. Kas sa oled ikka kindel, et tavalise pirniga ka nii teeb?aronz12 kirjutas:Selline mure, et E39 sedaanil nr tuled värelevad/vilguvad.
Pole vahet kas mootor töötab või mitte. Kõik teised tuled toimivad ilusti. Kontrolllambiga väreleb juba tulede mooduli pistikus. Proovisin juba teist moodulit mis väidetavalt korras ja sellega täpselt sama seis.
Kus või mis veel kontrollida? Nr tuledes olid muidu mingid ledid aga proovisin ka tavalist ja sellega sama. Otse akult toimib led ilusti.
õlifilter ka nagu m50lNewBarni kirjutas:Õlikorgi asukoha järgi ütleks et ei ole tegemist 2.8ga, M52 motodel on õlikork ees ja m50 motodel taga - nagu ka sinu pandud piltidelMeelis34 kirjutas:Kuidas aru saada kas tegemist on 2.8 mootoriga või ei? ( koodi pole võimalik näha)
[
Edit: Kuigi samas pihustid on roosad ja sisselaske kolle tundub pildilt kah m52 oma seega nüüd ei teagi enam
Jah, olen täiesti kindel, et väreleb ka tavaline pirn. Väreleb nii õige pirn taga pesas kui ka hõõgniidiga kontroll lamp nii taga kui ka moodulist välja tuleval juhtmel.sigaelmar kirjutas:Tavaliselt hakkavad ledid nii tegema sest nad reageerivad tulede mooduli kontrollile. Tavaline pirn ei jõua sellele kontrolli impullsidele reageerida nagu led ja sellepärast tavaline pirn ei värele ja vilgu. Kas sa oled ikka kindel, et tavalise pirniga ka nii teeb?aronz12 kirjutas:Selline mure, et E39 sedaanil nr tuled värelevad/vilguvad.
Pole vahet kas mootor töötab või mitte. Kõik teised tuled toimivad ilusti. Kontrolllambiga väreleb juba tulede mooduli pistikus. Proovisin juba teist moodulit mis väidetavalt korras ja sellega täpselt sama seis.
Kus või mis veel kontrollida? Nr tuledes olid muidu mingid ledid aga proovisin ka tavalist ja sellega sama. Otse akult toimib led ilusti.
Kardan ise ka et mingi homemade kokku tehtud äkki.Mart_L kirjutas:viewtopic.php?f=38&t=219134&p=15003046& ... #p15003046. Siin veits juttu, kuidas vahet teha mootoritel, juhul muidugi kui ei ole eelnevalt mingi "homemade" kokku tehtud.

Läksin lihtsamat teed pidi. Autoeksperdist margipõhine juhtmekomplekt soodushinnaga 109€ ja konks koos tööga 205€. Kogu kulu 314. Töid teostas ML Service.allstarz kirjutas:Kui tehasepoolt ei ole konksu paigaldatud siis pole seal pistikut ka. Liiguvad teisaldatvad konksu komplektid 200.- eur kandis. Juhtmestik ise lihtne. Kui pardal on Pdc siis sealt on lähim k can võtta, toide pistikust x11010 F73 ja F74 ja mass nagu ikka keresse. Tulede moodulist oli vist pin 29 mille leiab taga paremast kaablipuust- must kollasega oli vist. Olenevalt aastaarvust tuleb kontrollida skeeme. Ja siis kõige lõpuks vaja ka vo-sse kirjutada.porku kirjutas:Viskan lihtsalt mõtte õhku :sumerko kirjutas:Keegi on hiljuti Tartus e61 lasknud paigaldada kärukonksu?
Kus tehti Ja mis maksis?
Hetkel pakkumine carstopist. Kiirliitega ca 700€ ja polditav ca 550€.
Või äkki keegi pakub teenust ja võtaks ise töö ette?
Tanel
Lammutusest konksuraam ja käru moodul,
õhtu jagu nokitsemist ja valmis.
Võrdluseks kõrvale e53 näitelt :
Võtsin pakkumised sain sarnased numbrid nagu sul kirjas.
Sain lammutuses käpa peale : 80€ konksuraam koos konksuga.
Hüppasin automaailmast läbi, võtsin suvalise käru tulede mooduli (eraldi toitega). 60€
Kogu kulu 140€
E:
Kui saad õige mooduli ja õige konksu tala, siis on see ainult poltide keeramise vaev, usun, et ka sul on pagassi põhjas pistik olemas kuhu moodul lihtsalt otsa torgata.
 . Kas diisli küljest tulnud differ sobib ja bensukale?
 . Kas diisli küljest tulnud differ sobib ja bensukale?
tegelikult kui on m20b25 või m50b25 ja suuremate küljest tulnud differ ,siis ei sobi see ka füüsiliselt.ooDDoo kirjutas:Füüsiliselt sobib osadele .. Päriselt ei sobi ühelegi...
Minu vastus oli sama informatiivne kui sinu küsimus.