10. leht 23-st

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.09.2012 12:10 41
Postitas ZZZ 705
Tere, nüüd küsin siis peale kaablite ja arvuti ostmist, et kas -94 aasta E 34 diislil kah midagi nende asjadega näeb ja teha saab? (täpsemalt: mootori tööd, kõrgsurvepumba tööd) Ei tulnud ennem selle peale, et akki on minu auto nii vana ja pole nende diagnosti asjadega teha midagi. Janar

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.09.2012 14:23 14
Postitas Maximaator
Midagi vast saad, aga väga vähe. Niipalju kui mina tean.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 13.09.2012 22:19 38
Postitas -Priit-
Hiljuti sai just ise Carsoft muretsetud ja ma küll ei ütleks, et ta midagi üleliia näitaks. Näitas neid asju, mida ma ka teatsin, et mingi jama nendega on. Muidugi mina kahjuks 97 aasta e36 sellega mootorit kätte ei saanud, et siis ei saa mootorile teha diagnostikat. Ei tea küll, kas näiteks INPA või mõne muu asjaga saab?

Edit: Sain INPA tööle, sellega pääseb mootorile ligi.

Priit

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.10.2012 10:47 46
Postitas Silwer
Oleks vaja natukene nõu. A24 portaalis müüakse selliseid seadmeid:
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=656332" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/products/detail_pr ... ?id=604080" onclick="window.open(this.href);return false;
Esimene küsimus on siis see, et kas neid üldse tasub osta? Kas nende komplektidega saab korralikult diagnosti teha ja ka aju progeda (tulede automaatne töötamine, remapping jne).

Teine küsimus on aga see, et milline komplekt pakutavatest on mul vaja osta, kui näppida soovin 1998 aasta E36 touringut (kas on OBD2 või ADS???) ja 2007 aasta E83 LCI'd (K DCAN???)?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 12.10.2012 13:29 19
Postitas vahur_s
Programmeerimiseks (tarkvara uuendamiseks), peab olema aku ja süüte tuvastus, kodeerimiseks pole süüte ja aku tuvastus olulised (kogemus E39, teistega ei tea), nii kaua kuni saab veakoode lugeda ja kustutada, peaks saama ka kodeerida.

E36 ja E83 suhtlemiseks on vaja kahte eraldi seadet. Sellist seadet mis sisaldaks nii ADS, kui ka D-CAN, mina ei ole internetis kohanud. On olemas ADS+OBD (K-LINE) või K-LINE+ D-CAN.

Isiklikult kahtlen kas teisel lingil näidatud seadmega ikka saab E36 kõigi moodulitega suhelda.
E36 vajab siiski ADS, kui soovid ikka kõigile moodulitega suhelda. Aga võibolla tõesti saab tolle seadmega ka E36 suhelda. Kõige kindlam on reaalselt ära proovida, sest mõningate moodulitega saab ka tavalise OBD liidesega ligi.
E83 jaoks on too seade parameetrite järgi küll sobilik.

Internetist leitava info järgi nõuavad D-CAN liidest:
E60, E61 after 3/2007
E83 after 9/2006
E81, E87 after 3/2007
E90, E91, E92, E93 after 3/2007
E70 (New X5)
R56 (New Mini)
Edit:
Mudeli viga parandatud.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.10.2012 23:04 08
Postitas minamissiis
Kas oleks kedagi tartust kes on endale selle INPA ja DIS installiga edukalt hakkama saanud ja soovib oma teadmisi jagada? Olen ise 3 ööpäeva arvutis istunud ja õpetuse järgi üritanud teha aga tööle see asi ei hakka. Kui INPA käivitada siis see ring mille juurde on ignition ei muutu mustaks, kuigi süüde on sisse keeratud, battery oma muutub mustaks. Veakoode laseb lugeda ja kustutada. DIS käivitub aga mingit ühendust ta küll millegiga ei suuda luua. Olen tunde sõnasõnalt seda installimis juhendit lugenud ja selle järgi kõik mitmeid kordi üle kontrollinud aga tööle ei hakka. Mõistus on munadega tasa enam ei oska ise midagi proovida mis võiks selle asja korralikult tööle saada. Ehk leidub keegi kes annaks nõu?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 02.11.2012 19:15 20
Postitas Kotkas1
tartus mitte aga põlvas küll. mis mis windows, mis arvuti ja mis seade kasutusel on

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 07.11.2012 18:09 14
Postitas minamissiis
Windows 7, arvuti on dell latitude E6320, kui seade on see juhe siis seal peal kirjas OBD2/ediabas

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.11.2012 08:01 08
Postitas TimoA
windows seitsme peal ma ei ole üldse kindel et see tööle hakkab sul....
Minu õpetus on ju XP peale tehtud. Kui ma õieti mäletan siis Windows 7 ei saagi seda tööle.
100 prossa muidugi enam kindel ei ole kuna eriti ei mäleta enam neid asju :)

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 08.11.2012 09:40 01
Postitas Rain.
Kusjuures netis jäi mingi õpetus silma, et on ka Windows 7-me peal see tööle saadud, aga kuna endal ka XP, siis ei ole lehekülg enam meeles. Aga otsige Bimmerforumist, seal on palju kasulikku selle DIS-i ja INPA kohta.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 09.11.2012 19:37 35
Postitas rynno300
INPA mul kuidagimoodi errorite saatel töötab WIN7'ga.
Keegi oskab öelda, miks ma mootori ajule saan ligi ja muule mitte? Ütleb "not respond for unit"?
Teine küsimus, et mis programmiga saab sätteid muuta (auto. tuled, kesklukk jne.)?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 09.11.2012 20:12 19
Postitas TimoA
selle jaoks on kõige lihtam BMW scanner. Kui on rohkem teadmisi, siis kõige rohkem saab muuta muidugi NCS experdiga.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.11.2012 11:14 14
Postitas rynno300
TimoA kirjutas:selle jaoks on kõige lihtam BMW scanner. Kui on rohkem teadmisi, siis kõige rohkem saab muuta muidugi NCS experdiga.
Tänud. Nende mõlema jaoks vaja eraldi kaabel jälle soetada?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.11.2012 17:02 57
Postitas TimoA
NCS experdi jaoks ei ole vaja eraldi kaablit. Sobib sama mis on sul inpa/ediabase ja DIS jaoks.
BMW scanner tuled jah oma kaabliga. ebay on abiks.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.11.2012 08:36 59
Postitas Alvaro
Heippa-Hei

Sai siis eile poole ööni installitud GT-1e. Kogu install õpetuse järgi, kuid kui proovisin siis diagnosti tegema hakata(valisin ära auto jne) jookseb IFHSrv32.exe kokku(viskab sunnitud sulgemise) ja GT1 ilmutab, et ei saa ühendust.

Osakb keegi aidata?? :oops:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.11.2012 21:40 50
Postitas Alvaro
Ise küsin ja ise vastan. :lol:
Tööle ei hakanud kuna olin INPA-t installides unustanud .ini faili teha muudatused. :oops:
Nüüd asi toimib.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 22.12.2012 16:59 58
Postitas jargo
olen taaskord probleemi ees.
minelt ei toimi mul kõikväimalikud diagnostika funktsioonid,mille kasutamiseks on vaja L-liini.
ehk siis 15 pin auto 20 pinnilisest obd pesast(lammutasin ka juhtme juba ära,arvates,et äkki on juhe viga saanud).kuhu peaks obd pistikusse see juhe jooksma.erinevate skeemide põhjal leidsin,et obd-s läheb see pin ka 15-ndasse pini.

ei saa nimelt ligi ühele 318-le.95a.ühendust saab ainult abs ja airbagiga.(see kasutab vist k-liini)
kasutuses on ads interface ja seda näitab ka ebiabas ini fail.

proovisin ka enda 328 ligi saada,siis sai,kuid avastasin ,et see kasutab k-liini ehk pin 20-t auto dia pistikus.


seade on do-it do auto ads.obd juhe.

kust leiaks skeemid adapterist 20pin bmw pistik --- to obd
ise ühendasin selle juhendi põhjal

pin-out:
ADS ---OBD
7 ---- Not Connected on OBD
20 --- 7
15 ----15
16 ----1
19 --- 4+5
14 ----16

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 22.12.2012 21:41 01
Postitas jargo
olen nüüd uurinud pikalt bimmerfoorumit.seal on nii mõnigi sama probleemi ees.
sealt tekiks ka siia mõned küsimused.
1.kas ads setup peabki nn. installima sajandik sekundiga.tundub ,et liiga kiiresti.
obd setup installib kauem ja näitab isegi korraks dos ekraani
2.bimmerfoorumist jäi veel õhku rippuma küsimus,et ehk peaks need 3.parti inpaga panema cd-le ja sealt installima.mitte kasutama virtuaal cd-d
3.kas inpa installimisel võib kohe interfaceks panna ads.i.Sai proovitud nii ja naa,kuid ikka viskab inpas errori 0009
4. kas path võib olla kujul c:\ediabas\bin mitte nagu õpetustes.system32...jne..
kustutasin algse pathi kogemata ära. :) ediabase kataloogi asukoht on ka c:\ediabas

niipalju ka veel,et arvuti tuvastab ära auto vin koodi ja do it auto konverter näitab ka seda kui süüde sees on.ads asendis.

kas ediabas ini failist on näha mingit probleemi?
;=============================================================================
;EDIABAS 6.4.3 Configuration
[Configuration]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; EcuPath
; Description : ECU file path
; Default = .
EcuPath = C:\EDIABAS\ECU

;-----------------------------------------------------------------------------
; SimulationPath
; Description : Simulation file path
; Default = .
SimulationPath = C:\EDIABAS\SIM

;-----------------------------------------------------------------------------
; TracePath
; Description : Trace file path
; Default = .
TracePath = C:\EDIABAS\TRACE

;-----------------------------------------------------------------------------
; CodeMapping
; Description : Character mapping file path
; Default = .
;CodeMapping = C:\EDIABAS\BIN\ansi2oem.tab

;-----------------------------------------------------------------------------
; TraceSize
; Description : Maximum size of each trace file [KB]
; Value : 0..32767
; Default = 1024
;TraceSize = 1024

;-----------------------------------------------------------------------------
; ApiTrace
; Description : Enable/Disable API/User trace
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = User trace
; 2 = User trace + time stamp
; 3 = User trace + time stamp + process id (Win32)
; 4 = Function trace
; 5 = Function trace + time stamp
; 6 = Function trace + time stamp + timing
; 7 = Function trace + time stamp + timing + process id (Win32)
; Default = 0
ApiTrace = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IfhTrace
; Description : Enable/Disable IFH trace
; Value : 0 = Trace disabled
; 1 = Trace enabled
; 2 = Trace enabled
; 3 = Trace enabled
; Default = 0
IfhTrace = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceSys
; Description : Enable/Disable system trace (runtime system)
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceSys = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceBip
; Description : Enable/Disable BIP trace (runtime system)
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceBip = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceIfh
; Description : Enable/Disable IFH system trace
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceIfh = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemTraceNet
; Description : Enable/Disable network trace
; Value : 0 = Trace disabled
; Trace levels 1..7
; Default = 0
SystemTraceNet = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; BipDebugLevel
; Description : BIP debug level of ECU files
; Value : 0..32767
; Default = 0
BipDebugLevel = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; UbattHandling
; Description : Ubatt ON/OFF handling
; Value : 0 = Ubatt ON/OFF: No EDIABAS error
; 1 = Ubatt ON/OFF: EDIABAS error
; Default = 1
UbattHandling = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; IgnitionHandling
; Description : Ignition ON/OFF handling
; Value : 0 = Ignition ON/OFF: No EDIABAS error
; 1 = Ignition ON/OFF: EDIABAS error
; Default = 1
IgnitionHandling = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; TaskPriority
; Description : EDIABAS process/thread priority (only Win32/16)
; Value : 0 = Optimal EDIABAS performance = 8
; 1 = Minimal EDIABAS performance
; ..
; 10 = Maximal EDIABAS performance
; Default = 0
TaskPriority = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; LoadWin32
; Description : Map EDIABAS Win16 calls to EDIABAS Win32
; Value : 0 = Win16/32 Mapping disabled (Win16-->Win16)
; 1 = Win16/32 Mapping enabled (Win16-->Win32)
; Default = 0 for Windows 9x/Me
; Default = 1 for Windows NT4/2000/XP
;LoadWin32 = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; SystemResults
; Description : Enable/Disable system results (ubatt/ignition/jobstatus)
; Value : 0 = Disable system results
; 1 = Enable system results
; Default = 1
SystemResults = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; RetryComm
; Description : Repeat failed communication automatically (1x)
; Value : 0 = Retry disabled
; 1 = Retry enabled (1x)
; Default = 1
RetryComm = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
; Simulation
; Description : Enable/Disable ECU simulation
; Value : 0 = Simulation disabled
; 1 = Simulation enabled
; Default = 0
Simulation = 0

;-----------------------------------------------------------------------------
; Interface
; Description : Connected diagnosis interface
; Default = EDIC
Interface =ADS

; Additional information (in German) :
; Bitte beachten: Der HW-Treiber fuer das Interface muss installiert sein!

; Interface = STD:OBD
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Nachfolger von ADS / Anschluss an OBD-Dose)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\OBD\ODBSETUP (nur noetig fuer WIN NT4, WIN 2000, WIN XP)
; INI-Datei : OBD.ini nur benutzt wenn im Windows-Verzeichnis
; Unterstuetzung : WIN3.xx : Nein
; WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = STD:FUNK
; Beschreibung : Funk-Diagnose Interface MDA von Fa. Siemens
; Installation : keine
; INI-Datei : FUNK.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = ADS
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss an Diagnose-Dose)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = KBUS
; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss direkt an K-Bus oder I-Bus)
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Nein
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = EDIC
; Beschreibung : Serielles , PCMCIA , PC-Card Interface von Fa. Softing
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE
; INI-Datei : EDICFW.INI, EDICHW.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = EDICC
; Beschreibung : EDIC-Card C oder EDIC-Card 2 CAN-Interface von Fa. Softing
; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE
; INI-Datei : XEDICC.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja

; Interface = STD:CAN
; Beschreibung : PCMCIA CAN-Interface CanCardX von Fa. Vector
; Installation : keine (ausser Installation der CAN-Karte)
; INI-Datei : CANRTTP.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ?
; WIN95,98 32-Bit : ?
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : ?
; Ansprechpartner: Hr. Jusko
; Telefon : +49-(0)89/382-35891 (Hotline)
; email : FLASH.SERVICE@BMW.DE (Hotline)

; Interface = STD:ADS4MOST
; Beschreibung : Most-Interfaces von Fa. Oasis
; Installation : keine (ausser Installation der Oasis-Karte)
; INI-Datei : ADS4MOST.INI
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ?
; WIN95,98 32-Bit : ?
; WIN NT 4.0 : Ja
; WIN XP : Ja
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

; Interface = REMOTE
; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP
; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port)
; INI-Datei : keine
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0, XP : Ja
; WIN XP : Ja
; Sonderfall : Interface OPPS
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

; Interface = REMOTE:name
; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP
; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port)
; INI-Datei : REMOTE.INI (insbesondere für Parallelbetrieb notwendig)
; In REMOTE.INI stehen unter [name] spezif. Einstellungen(z.B.: RemoteHost, Port)
; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein
; WIN95,98 32-Bit : Ja
; WIN NT 4.0, XP : Ja
; WIN XP : Ja
; Sonderfall : Interface OPPS
; Ansprechpart.: Hr. Rowedder
; Telefon : 089 / 382-29159
; email : Michael.Rowedder@bmw.de

;-----------------------------------------------------------------------------
; NetworkProtocol
; Description : Network protocol
; Default =
NetworkProtocol = TCP

;=============================================================================
;TCP/IP Configuration
[TCP]
;=============================================================================

;-----------------------------------------------------------------------------
; RemoteHost
; Description : server address/name
; Default = diaghead
RemoteHost = 192.168.68.1

;-----------------------------------------------------------------------------
; Port
; Description : IP communication port
; Value : 1000 < port < 30000
; Default =
Port = 6801

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutConnect
; Description : Timeout for establishing the connection
; Default = 5000
TimeoutConnect = 2000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutReceive
; Description : Timeout for receiving a message
; Default = 5000
TimeoutReceive = 2000

;-----------------------------------------------------------------------------
;TimeoutFunction
; Description : Timeout for a long function
; Default = 59000
TimeoutFunction = 10000

;-----------------------------------------------------------------------------
;DisconnectOnApiEnd
; Description : Enable/Disable Disconnection with function call ApiEnd
; Value : 0 = Disconnection disabled
; 1 = Disconnection enabled
; Default = 0
;DisconnectOnApiEnd = 1

;-----------------------------------------------------------------------------
;InitCmd<n>
; Description : Initialization command <n> (normally for OPPS)
; Default =
;InitCmd0 = FE,04,00,03,01
;InitCmd1 = FD,05,00,03,01

;=============================================================================
; End Of File EDIABAS.ini
;=============================================================================

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.12.2012 11:49 48
Postitas jargo
jõudsin nii kaugele,et installisin ka vahepeal peale inpa 5.0 .
ka see ei hakanud tööle.
sain aru ,et programmis viga olla ei saa.kuna nii inpa 3.01 kui ka 5.01 sai installitud täpselt juhendi pöhjal.

hakkasin kahtlustama,et interface ise on töökõlbmatu.
avasin korpuse ja nägin,et klemm nr 15 on üldse ühendamatta.samas selle kaudu toimib ju L-liin!

kas olen kasutuskõlbliku seadme ostnud,või saab siin ise midagi ära teha?

terv j.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 23.12.2012 15:06 48
Postitas taurts7
Tere, sooviks ka omale kaablit ja tarkvara soetada aga tahtsingi küsida, et kui on soov teha kuni 2008-nda aasta autosid siis mis tarkvara ja kaablit peaksin soetama! Arvutiks windows 7 64-bit
Hea oleks kohe juhend, kust tõmmata ja kuidas ning milline kaabel.
Ette tänades!

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 24.12.2012 12:30 21
Postitas jargo
enda probleemile jätkuks.

tundub,et selle l-liini saab ka ise kokku ehitada.
leidsin sellise skeemi.tuleb paar takistit osta ja üks transistor.mida arvate,hakkab tööle?
Pilt

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 25.12.2012 10:56 11
Postitas jargo
tekitasin ise l-liini,kuid ei ole mingit vahet.ei saa ikka osadele masinatele ligi.huvitav veel asjaolu,et osadele 94a masinatele olen ligi saanud,kuid nüüd ei tunnista 95a omi.
ei leia ka minu enda auto 95a e36 instrument clusterit ja abs-i.need vist l-liinilt toimivad.

ostaks ebayst uue do-it auto seadme,kuid ei saa olla kindel ,et sellelgi on l-liin välja ehitatud.

on kellelgi müüa toimivad seadet!

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 25.12.2012 12:15 40
Postitas Silver88
Kas keegi on saanud INPA ja EasyDIS v44 tööle Windows 7 32bit peal, kus on kasutusel Virtual XP? Põhimõtteliselt peaks see Virtual XP olema sama mis õige XP.

EDIT: INPA ja GT1 jookseb edukalt win 7 32biti peal.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 25.12.2012 13:16 47
Postitas Tauri_J
Mul sõber sai, ise ma proovisin aga no ei saand ühendust ja jätsin asja sinnapaika. :evil:

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 28.12.2012 19:01 47
Postitas zaku
keegi tartu pool kandis pääseks ligi minu e34 91a. 525i 141kw . mille on olemas see check control module.

et minu loogika järgi peaks ju sellega yhendust ikka saama. oleks lihtsalt vaja kontrollida kas aju funkab korralikult või annab mingeid erroreid.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.01.2013 21:34 09
Postitas r4ain380
Tere,

Kas INPA ja GT1 toimivad ka 01/2005 E61 peal?
Kui toimib, siis millise USB kaabli ma peaksin endale soetama?

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.01.2013 21:57 04
Postitas Silver88
Minu teada on alates E60-st kasutusel D-Can liin, seega on sul vaja kaablit millel on D-Can ühendus võimalik. ttsys siit foorumist müüb ka neid kaableid. INPA töötab loomulikult ka sinu E61 peal. EasyDis v44 versioonil pole vist E61 tuge minumeelest, kuid võin ka eksida.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 10.01.2013 23:19 12
Postitas TimoA
toimib ka see DIS v44, 2005 aasta e61 peal ja toetab ka ilusti.
d-can tuli aastast 2007 millalgi. minu mäletamist mööda.
Piisab sellest kaablist mis mul esimese postis kirjas on, usb kaablina.

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 16.02.2013 20:37 05
Postitas F45
kas keegi on võtnud vaevaks ka muuta ncs expertiga automaatsete tulede seadistust, et päevasel ajal põleksid täistuled heledamal võimsusel, mitte oleks kustus või veel parem, et põleksid udukad?
ideed nägin sellel lehel:
http://bmwcoders.com/forum/bmw-coding-p ... ensor-927/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: TSI: DIS GT1 - Iga bmw omaniku diagnostika

Postitatud: 16.02.2013 22:06 09
Postitas PeeterA
Mu autol(E38) põlevad sellised päevatuled. Tagumised gabariidid selles reziimis ei põle. Liiklusseaduse kohaselt on see lubatud.
PriitV8 autost väike näide, millel on kah sellised "US-style" päevatuled:
Pilt