2. leht 2-st
Postitatud: 14.08.2005 14:04 24
Postitas priitv8
Anc kirjutas:seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) ...
Tegelikult tervelt 40kW (173 vs 210).
Postitatud: 14.08.2005 14:50 08
Postitas Aare
Ja subarumeestel oli hea meel, Legacy top-end mudel võitis hinnad-alates "paljukiidetud peeemmmvee" mudelit. Nalja nabani
Võrdlesime järjekordselt õunu apelsinidega. 1,6 VTEC Civic edestab ka 316i-d pika puuga. Ja 2.0 type-R 320i-d samapika puuga. Ja üleüldse pole NSX-ile 728i-st mingit vastast. Järelikult Honda on parem kui BMW.

Postitatud: 14.08.2005 20:26 15
Postitas Anti
priitv8 kirjutas:Anc kirjutas:seal on mingi kala. e39 540 (mis se o,5l ikka juures on) ...
Tegelikult tervelt 40kW (173 vs 210).
Ja mitte 0,5 vaid ikka 0,9l juures ju...
Tegelt sõltub rehvist see ketsi vilistamine väga palju tõesti. 235 laia Michelin Pilot Sportiga ei tee otse kiirendades minu masin kiuksugi, lahjema sama laia pastlaga saab ratta ringi käima ilusti.
Postitatud: 18.04.2006 09:40 54
Postitas Relk
Eile leidis see arutelu lahenduse.
Mitmel katsel oli tulemus alati sama. Esimesed 30-40m oli bmw 1m ees ning siis hakkas vaikselt eest ära libisema. Mõlemas autos üks inimene. BMW paak oli triiki täis Subarul ei tea. Kuna asfalt oli veidi niiske, nagu ta eile olie, siis sekkus algul ka veojõukontroll esimestel meetritel.
Postitatud: 18.04.2006 18:45 11
Postitas Tarvo
mitu kasti konni võitsid?
Postitatud: 18.04.2006 18:48 48
Postitas toivoku
Juss kirjutas:Anc kirjutas:Relk kirjutas:Aga me vist siiki mingile kiirendusele ei jõua, sest see oleks suht halenaljakas kui kas 2,5 liitrist autot jõudu katsuksid.

Ei ole vist eriline "publikumagnet"
sa oled vist streetrace foorumit liiga vähe lugenud.. seal enamus autosid on isegi alla 2l. 2.5 on juba kurjam...
Ma polegi kunagi seda foorumit lugenud. Saan oma "gaifi" siit kätte
2,5 on küll rohkem kui enamusel tänaval liikuvatest, kuid kere on ikka suht suur ja ega ta mingi kiirenduse auto ju ei ole.
mullee tundub,et juss eisaa enam oma gaifi siit kätte
