2. leht 2-st

Postitatud: 17.02.2006 12:02 59
Postitas vilunuddoktor
Endal oli viga siiski õhulugejas - muideks uue sain Aavest 4000 krooniga (´UM-is 6700.-) ja kusjuures jupp oli originaal

Eelnevalt paisutasin kiirenduse teema liiga üles, kuna lihtsalt polnud ennem diisliga sõitnud, teiseks autoks on kerge ning võimas jaapanlane,
mistõttu oli viimast vale võrrelda BMWga

Nüüd korras õhulugejaga liigutab 105kw seda rasket kere edasi küll...
Häiriv on tühikäigul ja kiirendusel salongi kostuv müra!!

Postitatud: 17.02.2006 17:29 15
Postitas toivoku
erikred kirjutas:hmm, a oskab keegi kommenteerida kuidas siis e34 peal olev 525 tds oskab õige koguse kytust pritsida kui tal õhu kogusest aimugi pole, lambda järgi jälgib kyttesegu??
ka 524ydl pole õhulugejat, kõike reguleeritakse kytuse peale andmisega :)

Postitatud: 17.02.2006 20:51 35
Postitas Maiks
mu meeleslt tdsil lambdat ka pole. Minu omal vähemalt küll mitte. Ja seda kuramuse toru nr7 mul ka pole ja üleüldse niipalju kui olen aru saand siis ilma katita see variant mul.
Pole enne diisel bmwd omanud nii et andeks asjale mitte pihta saamise eest

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40 :roll:

Postitatud: 18.02.2006 13:24 27
Postitas Mario153
vilunuddoktor kirjutas:Endal oli viga siiski õhulugejas - muideks uue sain Aavest 4000 krooniga (´UM-is 6700.-) ja kusjuures jupp oli originaal

Eelnevalt paisutasin kiirenduse teema liiga üles, kuna lihtsalt polnud ennem diisliga sõitnud, teiseks autoks on kerge ning võimas jaapanlane,
mistõttu oli viimast vale võrrelda BMWga

Nüüd korras õhulugejaga liigutab 105kw seda rasket kere edasi küll...
Häiriv on tühikäigul ja kiirendusel salongi kostuv müra!!

Kuidas sa teada said kindlalt, et õhulugeja tuksis on? Mul ka kahtlus väike olemas aga arvuti näitab, et korras on lugeja.
Ja kui suur sul kütte kulu oli enne lugeja vahetust....ja palju nüüd on :?:

Postitatud: 18.02.2006 16:27 00
Postitas Mägilane
Mario153 kirjutas:Kuidas sa teada said kindlalt, et õhulugeja tuksis on? Mul ka kahtlus väike olemas aga arvuti näitab, et korras on lugeja.
Ja kui suur sul kütte kulu oli enne lugeja vahetust....ja palju nüüd on :?:
Arvuti tihtipeale ei näita õhulugeja viga, rohkem katse-eksitus meetod ehk siis teist proovida.

Postitatud: 18.02.2006 18:21 42
Postitas Mario153
On kellelgi kogemusi kust kõige odavamalt õhulugejat saab. Kasutatud on mõtet panna :?: Vaevalt keegi mulle nii kallist asja proovimiseks anda tahab :|

Postitatud: 21.02.2006 08:39 26
Postitas vilunuddoktor
Õhulugeja pistiku ühendasin lahti, kiirendus oli märksa parem...
Sõitsin mingi 3-4 kuud lahtise pistikuga

nüüd peale õhulugeja vahetuset pole veel kütusekulust aru saanud..
kompuuter näitab ikka 13L linnasõit..kiirendus on sama, mis eelnevaltki lahtise õhulugeja pistikuga..

Siit küsimus, kas õhulugejat vahetades, peab ajule ka mingit restarti tegema??? või piisab lihtsalt füüsilisest vahetusest

Re: E39 525TDS automaat - jõud kadunud

Postitatud: 12.03.2011 22:39 12
Postitas PowerBoy
Mul oli sama asi automaatkastiga 39ga. Kui drive sisse panin tõmbas püürded 500 peale ja ei jõudnud edasi liikuda, mingi 3x suri isegi välja. min leidsin lahenduse selle näol et mul pandi arbutiga pumbakaan paika. mul sai liiga palju kytust peale lihtsal ja ujutas yle. norm ytus on 5-7 mg mul oli 14,8 mg.

Re: E39 525TDS automaat - jõud kadunud

Postitatud: 27.07.2011 23:03 12
Postitas lunacris
Minu tds e34 oli intercooleris viga,. lasi õhku läbi..