2. leht 2-st

Re: E39 530d 2000a Kliima lülitus

Postitatud: 10.06.2013 23:51 47
Postitas marco60
arnis kirjutas:marco60, tähtis küsimus, kas minutite möödudes läheb asi
järsult külmaks või minutite möödudes rakendub pumba sidur?


Uurisin veidi seda teemat. Pidavat ka uutemate buumerite
vahestjuhtuv probleem. E39 puhul on probleemi leidmine kõvasti
kergem kui uutematel autodel.
Ilma diagnostikaseadmeta pole see võibolla kergeim.
Süüdi saavad olla siiski kliimapaneel või siil või rõhk süsteemis või kompressor/sidur

kliimapaneelilt sisse lülitades külm, siis peab mõõduma ennem 4 ja pool minutit kui sisse lülitab ennast lõpuks pump ise ja siis hakkab tootma ka alles külma salongi
Üles

Re: E39 530d 2000a Kliima lülitus

Postitatud: 10.06.2013 23:52 05
Postitas arnis
Aga kui ta rakendub, siis lasta töötada, siis välja lülitada minutiks, kas peale
seda rakendub õigeaegselt?

Re: E39 530d 2000a Kliima lülitus

Postitatud: 11.06.2013 00:01 29
Postitas marco60
arnis kirjutas:Aga kui ta rakendub, siis lasta töötada, siis välja lülitada minutiks, kas peale
seda rakendub õigeaegselt?
külma nupust siis enam välja ka ei lülita,vaid jääb ka siis pump taha. ainult siis lükkab koheselt pumba välja kui auto mootori olen seisma jätnud või siis töötava mootoriga olen korraks salongi ventika täiesti välja lülitanud paneelist ja kui uuesti sisse lülitan ootan sama kaua, et hakkaks pump tööle jälle

Re: E39 530d 2000a Kliima lülitus

Postitatud: 11.06.2013 00:27 10
Postitas arnis
Selline käitumine pole aksepteeritav.
Diagnostikaseadmega võiks proovida, aga TDS-il on elektroonikat
veidi vähem kui D-l. Teistmoodi läheneda raske. Kontrolli
juhtmetuuninguid kliimaploki, spidoploki, LCM ploki lähedal.
Sul vist webastot ei ole, et selle süüks ajada.

Keila kandis saaksin pakkuda uuringuid.