2. leht 3-st
Re: :o)
Postitatud: 07.01.2006 11:36 54
Postitas Gaznet
Erkki_V kirjutas:Pakiruumi mahu puhul on ka erinevaid lahendusi. näiteks, väga palju kasutatav toroidse kujuga paak, mis pannakse varuratta asemele. Ruumi jääb. Jääb ka ülesse küsimus mis siis saab, kui kumm katki läheb. Võib soetada selle väiksema varuratta, panna ta spetsiaalsesse kotti ja hoida pagasnikus. Visata varuratas garaazi ja loota õnne peale, et seda ei juhtuks. Variante on. Igal asjal on oma head ja vead.
Selle lõigu juures liigne teemaarendus ülearune - vastus ühene, lahtist tagavararatast auto pagasiruumis vedada EI TOHI ! Loe seadust kui muidu aru ei saa !
Jah tõesti pole selle seadusega kursis. Täname informatsiooni eest!
:o)
Postitatud: 07.01.2006 11:46 28
Postitas Erkki_V
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
Kood 625. Varuratas
Nõue: varuratas peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt.
Kontrollimine: vaatlusega.
Toivoku äkki piisab sulle sellest, rohkem ei viitsi otsida ja ära tule mulle väitma, et sinu e34 service manualis on kirjas, et pagassis käibki varuratas tillatölla edasitagasi, mitte et kinnitatud oleks

Postitatud: 07.01.2006 11:57 08
Postitas 325 ix
Pean siinkohal vabandama- juttu oli seal Betooni tänaval asuva koha kohta. Aga lugege ise.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=2
Re: :o)
Postitatud: 07.01.2006 11:59 03
Postitas toivoku
Erkki_V kirjutas:https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
Kood 625. Varuratas
Nõue: varuratas peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt.
Kontrollimine: vaatlusega.
Toivoku äkki piisab sulle sellest, rohkem ei viitsi otsida ja ära tule mulle väitma, et sinu e34 service manualis on kirjas, et pagassis käibki varuratas tillatölla edasitagasi, mitte et kinnitatud oleks

piisab piisab, aga kas ma ei tohiks siis vedada seadusekohaselt pagasnikus yhte ratast? oeh jah imelikud need seadused.
Postitatud: 07.01.2006 19:20 39
Postitas 325 ix
Tasuvusega on ka lood kehvemaks läinud- Tartus maksab gaas 8,30.
Arvestades veel seda ,et kütusekulu on suurem 10 -20 (30 ) % läheb ikka kaua aega.
Postitatud: 08.01.2006 19:37 07
Postitas ravia
Võibolla keegi juba mainis,kuid tehnilisse passi tuleb teha märge "gaas",kui ei eksi.Seega veel üks kuluartikkel

Postitatud: 09.01.2006 10:39 41
Postitas Gaznet
Jah, see kuluartikkel läheb maksma 200EEK.
Postitatud: 09.01.2006 10:53 38
Postitas Viljar
Aasta-kahe pärast läheb nigunii gaas kallimaks, see on ju igalpool välja hõisatud.
On ka sellest räägitud, et saame hetkel Venemaalt gaasi praktiliselt neli korda soodsamalt kui teised, aga ma ei usu, et seda lõbu kauaks on.
Postitatud: 09.01.2006 11:09 13
Postitas Tarmo
Ja see väide ei pea ka paika, et kes on harjunud sõitma bensiini autoga see jääbki seda tegema , või vastupidi siis diisliga.
Mina olen 1 nendest näidetest kellel oli 4 bensiinimootoriga autot ja nüüd siis olen õnnelik diisliomanik juba 1,5 aastat.
Postitatud: 09.01.2006 11:25 38
Postitas Gaznet
Viljar kirjutas:Aasta-kahe pärast läheb nigunii gaas kallimaks, see on ju igalpool välja hõisatud.
On ka sellest räägitud, et saame hetkel Venemaalt gaasi praktiliselt neli korda soodsamalt kui teised, aga ma ei usu, et seda lõbu kauaks on.
Nimelt te ajate segamini maagaasi ja vedelgaasi. Hind tõuseb maagaasil. Vedelgaasi tuuakse Eestisse - Venemaalt, Valgevenest ja Leedust.
Postitatud: 09.01.2006 11:26 38
Postitas Gaznet
Tarmo kirjutas:Ja see väide ei pea ka paika, et kes on harjunud sõitma bensiini autoga see jääbki seda tegema , või vastupidi siis diisliga.
Mina olen 1 nendest näidetest kellel oli 4 bensiinimootoriga autot ja nüüd siis olen õnnelik diisliomanik juba 1,5 aastat.
Jah, tõesti minu poolt natuke ebaviisakas üldistada, kuid enamikel keda ma tunnen on see nii. Erandid kehtivad!
Postitatud: 09.01.2006 11:31 06
Postitas Ilves
Hoolimata kogu respektist nende suhtes, kes gaasi kasutavad ei saa ma rahalises mõttes selle ürituse poindile väga pihta. Kui vaja on kütuse pealt säästa ostan ma diisli (mis on ka järjest akuutsemaks plaaniks muutumas), millega säästan jämedalt 2 korda kütusele kuluva raha osas (8l vs 15). Mitte ei installeeri endale pagassi atribuutikat, mille tasuvusaeg on 2-4 aasta vahel, mis teeb autot oluliselt raskemaks, vähendab kasulikku ruumi ja sunnib varuratast katusel vedama. Ja hoolimata oma odavusest vähendab mootori jõudu ka pealekauba. Ja haiseb väljastpoolt koledasti.
Sellest piirituse/bensukokteili agregaadist saaks veel aru, sest sellega tuleb jõudu juurde

Aga ilmselt just niipalju, et offsettida agregaadist lisanduvat kaalu.
Alternatiivkütustest rääkides, vesinikule läheks kasvõi homnepäev üle, arvestades, et tegu on lokaalses mõttes keskkonna jaoks ülipuhta kütusega. Kui veel leiaks viisi, kuidas seda ilma saastamata toota.
Postitatud: 09.01.2006 11:40 39
Postitas Gaznet
Toon Teile väikse näite BMW kodulehelt:
Mudel Mootor Hind
523i 2.5 i (130 kW) 2497 cmŗ 567 800.- EEK
525d 2.5 d (130 kW) 2497 cmŗ 619 100.- EEK
Nägu näete on diisli ja bensiini mudelite hinnavahe 51300. Gaasiseade aga maksab antud mudelile ca. 24000 EEK. See teeb ju kohe alguses säästu 27300EEK. Muidugi ei piisa sellest kõigi jaoks, aga see on ka üks põhjus, miks pannakse gaasiseade peale, mitte ei osteta kohe diiselauto.
Postitatud: 09.01.2006 11:46 00
Postitas Tarmo
midagi pole öelda , müügitöö käib kõva.
Aga ikkagi ei pane gaasiseadet.

Postitatud: 09.01.2006 11:51 24
Postitas Gaznet
Tarmo kirjutas:midagi pole öelda , müügitöö käib kõva.
Aga ikkagi ei pane gaasiseadet.

Ma loodan, et ma Teid siin foorumis ainult ära ei tüüta!!

Kui ümber mõtlete siis saadke oma auto andmed
marko@gaznet.ee ja teen Teile pakkumise

Postitatud: 09.01.2006 13:53 20
Postitas 325 ix
Meie kandis on gaasiga sõitmine praegu suletud ringis .Pole piisavalt tarbijaid ,seega pole igas bensiinijaamas gaasi müügil , see aga ei lisa just gaasile populaarsust. Lõuna pool ,Lätis .Leedus ja eriti Poolas on gaasiga sõitmine väga soositud ,seega on tanklaid tavalistes bensiinijaamades. Ka on suudetud seal vältida gaasi hinna sellist tõusu nagu meil suhtes bensiiniga. Ka Soomes ei ole gaas levinud. Seal on muidugi üks põhjus sellisele sõitmisele lisatav maks.
Paistab ,et ka BMW omanikud ei ole tõsiselt huvitatud.

Postitatud: 09.01.2006 13:56 06
Postitas Gaznet
Ei saa öelda, et pole huvitatud, paneme ise hetkel järjekorsele BMW-le seadet peale. Aga jah, eks ma pean rohkem pingutama, seoses vähese huviga Teil siin.

Postitatud: 09.01.2006 14:00 27
Postitas 325 ix
Võiksite pakkuda välja sellise testsõidu mõne gaasiautoga ,et ka kõige suuremad pessimistid saaksid veenduda -ta liigub siiski!

Postitatud: 09.01.2006 14:12 44
Postitas Gaznet
325 ix kirjutas:Võiksite pakkuda välja sellise testsõidu mõne gaasiautoga ,et ka kõige suuremad pessimistid saaksid veenduda -ta liigub siiski!

Jah, me oleme pakkunud siin proovisõidu võimalusi oma demo autoga Mercedes-Benz C180 ja meie ülirahuloleva kliendi autoga Dodge RAM. Kui kellelgi huvi on ja kahtluseid meie seadmete vastu, lepime kokku aja ja läheme teeme mõned tiirud.
Postitatud: 09.01.2006 16:18 49
Postitas Cardo
Ei tea miks mul garaazinurgas üks gaasiseade vedeleb ja teine on peaaegu, et naabrimehel samamoodi garaazinurgas, kui nii hea asi on äkki ostad ära ja pakud vajajaile ?
Postitatud: 09.01.2006 16:21 42
Postitas Gaznet
Cardo kirjutas:Ei tea miks mul garaazinurgas üks gaasiseade vedeleb ja teine on peaaegu, et naabrimehel samamoodi garaazinurgas, kui nii hea asi on äkki ostad ära ja pakud vajajaile ?
Kelle seade Teil seal nurgas on? Ja miks ta nurgas on?
Postitatud: 09.01.2006 16:48 00
Postitas Cardo
Oli peal e28 520 2,0 mootoril ja rohkem ma temast ei tea. Mina teda ei taha.
Auto läks lammutamisele
Postitatud: 09.01.2006 16:49 52
Postitas Gaznet
Milleks maha võtsite, kui küsida tohib?
Postitatud: 09.01.2006 20:08 18
Postitas 325 ix
Auto läks ju lammutamisele ,eks arvasid ,et läheb vaja.

Postitatud: 09.01.2006 20:09 00
Postitas 325 ix
Muide ,mul oleks vaja mõningaid osasid gaasiseadmele.
Postitatud: 09.01.2006 20:37 33
Postitas Cardo
saad terve asjanduse 500.-
Postitatud: 10.01.2006 11:22 15
Postitas 325 ix
Sellisel vanemal gaasiseadmel kipub juba kahjuks materjali väärtus ainult olema. Reduktori membraanid on rabedad ja auklikud tihtipeale ,klapid ei pea ,korrosioonikahjustused jne. Kas oli lambda kontrolliga seade?
Tunneb ära elektroonilise ploki ja samm-mootori järgi gaasiseguril.
Postitatud: 10.01.2006 16:23 16
Postitas Cardo
täiesti tavaline oli, asjal ongi ballooni huind

Postitatud: 10.01.2006 17:19 07
Postitas Gaznet
Seade mis pandus Dodge Ramile võtab 5% gaasi rohkem kui bensiini ja lisaks on olemas klient kes väidab, et tema gaasi kulu hoopis liiter vähem kui bensiini.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=7
Siit leiate kliendi poja kommentaari (kasutaja Otto) lugege ja veenduge ise!
Postitatud: 16.01.2006 10:27 38
Postitas Gaznet
Bensiin 13.40, gaas 8.30.