2. leht 3-st

Postitatud: 09.06.2006 17:39 00
Postitas Aimar
patrik kirjutas:puksid ainult um-ist ja sellised: 31129069035
või ära vaheta üldse!
Kas see on 60mm diameetriga?

Postitatud: 08.04.2007 16:41 40
Postitas E36 318 ti
kas auto raskus peab olema peal, kui neid 2 polti lõpus kinni keeratakse? väidetakse, et muidu puksid ei kesta?

Postitatud: 08.04.2007 17:01 30
Postitas domain
neil poltidel pole puksiga küll mingit pistmist. need 2 polti hoiavad ju lihtsalt seda kronsat kere küljes

Postitatud: 09.04.2007 07:53 24
Postitas E36 318 ti
kas uus puks peab olema täpselt sama asetusega nagu vana oli, või pressitakse ta sinna sisse ka mingis muus asendis?ei pea mingit märgi tegema?/et vana oli yhes asendis ja uus ka vaja täpselt samamoodi panna?

Postitatud: 09.04.2007 09:46 33
Postitas Jarlo
Õõtsa peal olev märk tuleb kokku ajada puksil oleva märgiga!

Postitatud: 09.04.2007 20:08 08
Postitas E36 318 ti
tänan

Postitatud: 26.04.2007 19:02 33
Postitas E36 318 ti
1. Tekkis küsimus, kuidas te selle puksi koos kronsaga sinna õõtshoova otsa saite, tegite mingi spetsiaalse rakise?
2. Kui need mõlema poole omad on korraga alla pandud, siis miks peab auto kiiresti maapinnale tagasi laskma?
3. Kas kronsad keeratakse kohe täiesti kinni , või alles siis kui auto mingi aeg omal raskusel on maapinnal olnud?

Postitatud: 26.04.2007 22:57 13
Postitas domain
ma sain need puksid sinna õõtsa otsa seebiga ja heebliga lükates (kuskilt sai vastu kere toetada heeblit)

Postitatud: 30.04.2007 00:08 54
Postitas Svenp
1. Seepi ja rinnalt surumine. Elegantsem on rakisega tõmmata
2. Et kumm õiges asendis kinni paakuks
3. Kohe kinni

Postitatud: 30.04.2007 10:02 11
Postitas estex
Svenp kirjutas:1. Seepi ja rinnalt surumine. Elegantsem on rakisega tõmmata
2. Et kumm õiges asendis kinni paakuks
3. Kohe kinni
Seep on tõesti kõige parem, sain isegit seda kogeda.

Postitatud: 30.04.2007 10:16 31
Postitas priitv8
Puksid keeratakse kinni loomulikult nii, et auto on ratastel.
Muidu on esimese ratastele laskmisega puksid puruks väänatud.
Seda ma küll ette ei kujuta, kuhu see kumm paakuma peaks. Kui kumm juba paakub, siis aeg puks minema visata. Silla külge kinnituse kohtadel on puks ikka metallist ju.

Postitatud: 03.05.2007 22:10 47
Postitas BigMoneyWaste
Küsiks hoopis tagasilla kohta, mis millegi levinumad nimed on?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30

Kas nr. 4 = tagumine õõtshoova puks? Nimelt see puks vajab vahetust

nr. 5 ja nr. 7 kuidas nimetatakse "kalakont". Vist mitte.



Et post täiesti OT ei oleks siis esimesi õõtshoova pukse on on lihtne vahetada kui lõikad puksi katki, välimine ring tuleb ära(lasin noa peale silikon õli lihtsam lõigata), saed sisemise puksi lõhki. Välimise saagisin ka lõhki oli kõige lihtsam aga väga ettevaatlikult tuleb saagida et kronsteini ei vigastaks.
Uus puks "kruustangide" vahel sisse ja silikon õliga läheb suht lihtsalt külge tagasi.(lihtne on muidugi suhteline aga mina sain ühe inimjõuga hakkama ilma jõuõlga kasutamata)
Auto oli koguaeg ratastel, natuke ratas küll nihkus ette või taha aga läks pärast väikese jõuga tagasi õigele kohale.

Postitatud: 03.05.2007 23:32 34
Postitas Svenp
Priit,

Pilt

Pilt

Postitatud: 03.05.2007 23:58 43
Postitas priitv8
Ikkagi ei saa aru, mis sel kummi paakumisega pistmist on? Paakunud puks tuleb ju minema visata? Normaalne puks peab elastne olema.

Postitatud: 06.05.2007 10:49 22
Postitas E36 318 ti
mina olen asjast aru saanud nii, et mõlemad puksid koos kronsaga tuleks suruda õõtsa otsa nii kiirelt kui suudad, need mõlema poole omad tuleks kohe poltidega kinni tõmmata ja ratastele lasta vähemalt pooleks tunniks, pärast seda vajuvad puksid paika, ja jäävad sellesse asendisse , nii nagu ette nähtud..

Postitatud: 06.05.2007 10:51 57
Postitas E36 318 ti
..aga siiski õõtsa puksid on vahetatud , asi ei muutunud, ikka sõidu ajal esisild nagu käiks paremale vasakule..mis varianti te pakute, kas rooliotsad ka sellist nalja teevad, kui läbi on??
peale sisemiste zarniiride on kõik vahetatud-(välimised zar-id, õõtsapuksid)

Postitatud: 09.05.2007 14:52 38
Postitas Svenp
priitv8 kirjutas:Ikkagi ei saa aru, mis sel kummi paakumisega pistmist on? Paakunud puks tuleb ju minema visata? Normaalne puks peab elastne olema.
öelnud siis kohe, et sa sôna tähenduse kallal närid. Asenda paakuma seadumaga vôi kleepumaga. Lubasin omale loomingulisust Lôuna-Eesti murdes :)

Postitatud: 09.05.2007 14:56 09
Postitas Martin_S
E36 318 ti kirjutas: kas rooliotsad ka sellist nalja teevad, kui läbi on??
muidugi võivad põhjustada ujumist. kui sul on kõik muu vahetatud.
pluss muidugi rehvirõhk võib ka nalja teha, omal kogemused.

Postitatud: 11.05.2007 16:16 41
Postitas E36 318 ti
kui sõita järsust konarusest üle, siis nagu viskaks rattaid vasakule paremale, samas rooliga natuke järsemaid liigutusi teha/sõites, siis ei tunne et mingi lõtk oleks.
Kunagi olid sportvedrud ja amordid all, sel ajal sellist ujumist polnud, nüüd on esiots kõrgem, tava vedrud,-amordid alla pandud,--ja ei saa üldse sõita normaalselt, linnas eriti nn. vagused kulgemine täiesti üle mõistuse :?

Kuidas kontrollida kõige efektiivsemalt rooliotsi??

Postitatud: 01.06.2007 20:47 32
Postitas E36 318 ti
sai vahetatud alles hiljuti need õõtshoova puksid, ja läbi nad jälle on:(
See kummi seal ei kõlba kuhugi, huvitav mis puksid need vastupidavamad on, või tõesti vahetasin nad valesti??

Postitatud: 03.06.2007 15:52 20
Postitas domain
panin kah originaal puksid külge ja suht lõdi on see värk ikkagi. jalaga ratast lüües käib edasi tagasi kuna puks on ikka mõnusalt vedel :S

Postitatud: 03.06.2007 19:53 52
Postitas E36 318 ti
nii kehvad need originaalid vist paraku jah, ei pea s**tagi vastu, tuleb rohkem raha välja käia ja mingid paremad osta

Postitatud: 04.06.2007 09:17 13
Postitas estex
Ma panin enda masinale M puksid ja tootja lemförder - soovitan ;)

Postitatud: 05.06.2007 08:17 22
Postitas wilks
need originaalid on jah nadid... parem ikka M'i puksid panna. ma vahetasin ka need puksid ära, neli päeva hiljem sai käidud UM's silla kontrollis- öeldi, et puksid läbi :D ütlesin, siis neile, et kuidas nad juba läbi saavad olla, et alles vahetatud?! :shock: kasutatud sai A osa. vastuseks tuli: " ahjaa, need pididki lödid olema". ;)

Postitatud: 07.06.2007 21:49 45
Postitas E36 318 ti
kui lömforder (M oma) võtta, siis kus oleks neid saada, kas UM-st tasub siis küsida sel juhul M pukse?

Postitatud: 09.06.2007 18:35 06
Postitas domain
lemförder ju ongi tehase originaal. seega peab ka umist saama

Postitatud: 03.07.2007 08:31 08
Postitas E36 318 ti
küsimus, kas control arm tuleb vahetada,kui tahan panna M3 tugevad puksid, või lähevad ka originaalosale kulge..kas see kronsa poldiaukudega jääb samaks,või saab ka panna poest ostes m3puks mis on juba ise kronsa küljes? ehk oli korrektselt küsitud!?
Tänan

Postitatud: 03.07.2007 16:42 18
Postitas domain
olen kuulnud et e30 õõtsasid pannakse üldse e36le et m3 pukse lisada. äkki keegi täpsustaks miks jne?

Postitatud: 03.07.2007 18:06 56
Postitas E36 318 ti
ehk domail lisab, kas ta pani enda m3 puksid originaal õõtsale ?

Postitatud: 03.07.2007 21:17 59
Postitas domain
E36 318 ti kirjutas:ehk domail lisab, kas ta pani enda m3 puksid originaal õõtsale ?
mina? ma ikka tavalised puksid panin.