2. leht 2-st
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 23.11.2024 17:30 34
Postitas Bemmikeps
Tervist sooviks teada milles probleem võib olla bmw e61 330xd. Kui üritad ccc menüüst aktiveerida independent heatingut siis kui vajutad selle peale siis aktiveerub selle sekundiks ja linnuke kaob tagant ära. Vahetasin ära lisavee pumba, kontrollisin kaitsmeid mida tuleks veel vaadata? Lugesin inpaga veakoode ka ei anna ühtegi.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 23.11.2024 18:19 15
Postitas LEDBeam
Süüde väljas töötab, süüde sees mitte. Muud ei oska autot nägemata kommenteerida.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 23.11.2024 22:40 22
Postitas hellboy111
Bemmikeps kirjutas: 23.11.2024 17:30 34
Tervist sooviks teada milles probleem võib olla bmw e61 330xd. Kui üritad ccc menüüst aktiveerida independent heatingut siis kui vajutad selle peale siis aktiveerub selle sekundiks ja linnuke kaob tagant ära. Vahetasin ära lisavee pumba, kontrollisin kaitsmeid mida tuleks veel vaadata? Lugesin inpaga veakoode ka ei anna ühtegi.
Kui inpa juba käepärast siis proovi air condition vigu samuti lugeda. Aga süüde sees.
Lisaks inpal webasto status view aken ka mine kiika sinna kas temp näit loogiline. Temp sensor üks tyyp viga mis saba annab webasto ajus. Kui näit ebaloogiline siis vahetada 10k ohm* termistori vastu.
Aga minu enda webasto saaga kuul pähe. Sain Leedu aju kätte remondist ja vead täpselt mis orginaal ajuga ehk sama mis foorumis teema algatajal. Üha enam tundub et viga kuskil mujal kui webastos. Niipalju oli erinevust, et shzh moodul ütleb nüüd lisaks veepumba circut errorit. Aga veepump ise töötab 100%( töötab ka rest funksioon autol).
Kas võib olla et üks veeklappidest nusserdab aga Inpa juhatab valele teele?
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 23.11.2024 23:02 59
Postitas LEDBeam
Kas su W aju remontija ei saa õigele rajale juhatatud?
Termotakisti eest jäi "k" vist ära?
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 23.11.2024 23:11 56
Postitas hellboy111
Jep, 10k ohm termistor.
Remontija vaatas w aju trükkplaadi üle. Tal diagnostika vahendid puuduvad. Eks ma pean vist mõne diagnostika mehe juurde ikka pöörduma.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 23.11.2024 23:32 15
Postitas Bemmikeps
Vaatan homme üle inpaga.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 12:04 20
Postitas PeeterA
hellboy111 kirjutas: 23.11.2024 22:40 22
Aga minu enda webasto saaga kuul pähe. Sain Leedu aju kätte remondist ja vead täpselt mis orginaal ajuga ehk sama mis foorumis teema algatajal. Üha enam tundub et viga kuskil mujal kui webastos. Niipalju oli erinevust, et shzh moodul ütleb nüüd lisaks veepumba circut errorit. Aga veepump ise töötab 100%( töötab ka rest funksioon autol).
Kas võib olla et üks veeklappidest nusserdab aga Inpa juhatab valele teele?
Selliseid keisse ennem kah olnud, kus juhitav komponent näiliselt toimib, aga rikkekood on ikka sees. Näiteks E39 diiselisenditel, millel sarnane Thermotop C/Z lisasoojendi. Rikkekood näitas probleemi põlemisõhu puhurile, kuigi see käivitusel täiesti toimis. Vigane oli Webasto juhtplokk.
Kuidas see aju remontija töö tulemust kontrollis? Thermotest tarkvaraga saab ahjusid käivitada-testida autost eraldi.
Mul pole praegu meeles, kas Webastoga varustatud diisel-E6X puhul on kapotialune tsirk.pump puudu ja selle funktsioon on delegeeritud rattakoopas olevale Webasto tsirk.pumbale?
Äkki üldse mingi lambine kodeeringu probleem, kuna keegi vahetas kunagi IHKA paneeli välja?
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 14:00 25
Postitas LEDBeam
Kliimaplokis varem viga lisasoojendi (SZ) veepumba osas.
Kui W-d pole, siis ajab lisaveepumpa ringi keremoodul.
Konfid tunduvad õiged, W on juust.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 14:09 55
Postitas Bemmikeps
Vaatasin siis inpaga täna üle kliima alt andis sellise vea:
https://ibb.co/LpXtYKT
Ja kui üritasin eraldi minna inpaga webasto plokki siis viskas ette sellise vea ja ei lasknud arvutiga ligi:
https://ibb.co/z2CHzss
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 14:27 00
Postitas Bemmikeps
Asja nüüd lähemalt uurides avastasin ,et vahetasin vale veepumba ära selle mis vasaku lanseka küljes on. Kui nüüd see õige ära vahetada mis rattakoopas on kas siis on lootust ,et webasto hakkab tööle? Huvitab see ,et miks ta inpaga IHKA moodulile ligi ei lase.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 15:31 28
Postitas LEDBeam
Anna masina VIN, mis pump on lanseka küljes W tehasepaigaldusel? Pump on kas W puhul W lähedal või W puudumisel vasaku lanseka peal.
Kui INPA-ga ei lase IHK-le ligi, siis proovi teist plokki või on INPA vanade failidega. Ühenduse tekkimisel tuleb see kindlasti kodeerida. Kui on W järelpaigaldus ja masinasse lisa 536 kirjutama, kodeerib valesti. Kindlasti kõik korralikult üle kontrollida. Kui on kulibinite lahendus, siis sellise napi info põhjalt on millegi arvamine raskendatud.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 15:38 51
Postitas LEDBeam
Kliimaplokk kobiseb, et W veepumba infot ei tule W-st ja teine, et W ei vasta. Kas juhtmed, W toide (kaitse) või plokk kutu.
Tundub, et E60-l asub W pump temast siiski veidi eraldi ja sellel seda koos W-ga ei saa. Ise kontrollid, kas see reaalselt töötab, sest see on ka asi, mille kvaliteet trükimusta ei kannata. Kahtlast pumpa mina nn uue W järgi ei julgeks ühendada. Kuskil 60- 65 € peaks UUE Pierburgi saama 7.02671.50.0 . Muud kraami kindlasti vältida.
Originaalkoodid:
64 12 9227715
Water pump f Independent heater
64 11 9114928
Support, water pump
Peaks nagu juba selge olema, et neid 100 € surmasid tuleb vahel varuda mitu enne, kui mõne töötava leiab.
Kindlasti ei tohi teda enne testimist hakata veel remontima- kui ei tööta, müüjale kohe tagasi. Testida tuleb mõne päeva jooksul, et tagastusõigus säiluks. Või vaata mõne kohaliku müüja käest.
Oma arust panin veidi lootustandvama viite, millel on ka pult kaasas
https://rrr.lt/en/used-part/nab29674-00 ... MTExNTg5MQ..
Ma ei tea, kas ta PRE Lci masinale sobib. Vb olla, kuid ei vastuta soovituse eest. Enne kui toidet pole üle kontrollinud või teist hankinud, pole mõtet järgmist nuttu ja hala toota.

Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 16:52 49
Postitas Bemmikeps
LEDBeam kirjutas: 24.11.2024 15:31 28
Anna masina VIN, mis pump on lanseka küljes W tehasepaigaldusel? Pump on kas W puhul W lähedal või W puudumisel vasaku lanseka peal.
Kui INPA-ga ei lase IHK-le ligi, siis proovi teist plokki või on INPA vanade failidega. Ühenduse tekkimisel tuleb see kindlasti kodeerida. Kui on W järelpaigaldus ja masinasse lisa 536 kirjutama, kodeerib valesti. Kindlasti kõik korralikult üle kontrollida. Kui on kulibinite lahendus, siis sellise napi info põhjalt on millegi arvamine raskendatud.
Webasto on järelpaigaldatud kuna vin koodiga ei näita ,et tal oleks webasto peal ning puuduvad ka kapotti all vastavad kleepsud. Ehk siis tuleks inpa drivereid uuendada? Millrga seda 536te kirjutada läbi ncs experti? Lähipäevadel vaatan logari alla mis seal täpsemalt toimub kas toide jõuab sinna jne.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 24.11.2024 23:01 53
Postitas hellboy111
PeeterA kirjutas: 24.11.2024 12:04 20
Selliseid keisse ennem kah olnud, kus juhitav komponent näiliselt toimib, aga rikkekood on ikka sees. Näiteks E39 diiselisenditel, millel sarnane Thermotop C/Z lisasoojendi. Rikkekood näitas probleemi põlemisõhu puhurile, kuigi see käivitusel täiesti toimis. Vigane oli Webasto juhtplokk.
Kuidas see aju remontija töö tulemust kontrollis? Thermotest tarkvaraga saab ahjusid käivitada-testida autost eraldi.
Mul pole praegu meeles, kas Webastoga varustatud diisel-E6X puhul on kapotialune tsirk.pump puudu ja selle funktsioon on delegeeritud rattakoopas olevale Webasto tsirk.pumbale?
Äkki üldse mingi lambine kodeeringu probleem, kuna keegi vahetas kunagi IHKA paneeli välja?
Saadaksin W aju kontrolli, kes saaks siis laua taga testida. Kas on mingit kontakti?
Minu puhul tehase paigaldus ja 1 veepump. Kliimaplokki keegi vahepeal vahetanud pole sest minu käes W töötanud viimased 5 aastat va nüüd viimane aasta.
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 25.11.2024 09:51 00
Postitas LEDBeam
Googelda siis
https://www.google.com/search?client=op ... 8&oe=UTF-8
Kuid remontimine üldiselt võib minna
kordades kulukamaks, kui järgmine panna.
Mul vist läks jutt kahe tegelase vahel veidi sassi, kuid seda parandama ei viitsi hakata, kuna üldpõhimõttes midagi väga valesti ei ole.

Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 11.12.2024 21:07 58
Postitas hellboy111
Tervitus jälle, vahepeal arenguid niipalju, et webasto saadi korralikuma diagnostika vahendiga tööle. Veel on variant et mingi suhtlus element võib webasto ajus olla vigane aga vähe tõenäoline, et 2 ajul sama jama.
Ühesõnaga kui kliimaplokist veepumba viga kustutada, webasto blokeering maha. Siis telestart pult paneb webasto tööle 2 sec ja siis jookseb kliimaplokki veepumba viga uuesti ja asi alguses.
Võtsin prooviks lammarist kliimaploki, et vaadata kas midagi muutub, kas kliimaplokki peab e61 kuidagi kodeerima ka või ainult füüsiline swap? Kui jah siis kui keerluline ja mis vaja läheb?
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 11.12.2024 22:07 54
Postitas PeeterA
Kodeerida on ikka vaja, kui teise IHKA paigaldad, sest Webasto oli lisavarustuses ja doonorautol ei pruukinud seda olla.
Ma ei saa aru, miks ISTA service plaani kohaselt viga ei otsi? Muud programmid mingeid juhiseid ei anna ja võibki jääda taidlema.
Kui seda 00E71D veakoodi googeldada, on enamus juhtumitel päädinud lugu Webasto vahetusega
https://www.motor-talk.de/forum/ista-fe ... 62882.html
https://app.fabucar.de/beitraege/b0a370 ... pe--bmw-5-
See 00E71D tekib IHKA alla, aga mis veakoode Webasto alt näitab?
Re: Võitlen endiselt webastoga.
Postitatud: 22.12.2024 19:25 05
Postitas hellboy111
Saaga lõppenud E71D veaga.
Ikkagi Webasto plokis oli mingi viga, mille Autoprofi tehnik avastas. Kahjuks esimene tehnik jätteis mingi väikse joote ilmselt silmevahele.
Kliimaplokki sai ka teist proovitud kuid tulem oli sama.
Ühesõnaga asi nüüd korras ja PeetrA'loli õigus.
