2. leht 2-st
Postitatud: 19.04.2007 10:13 38
Postitas priitv8
aise kirjutas:...see õli mis sealt tihendite vahelt lekib jõuab arvatavasti silindritesse mingi hetk.
Seda ma ei usu! VANOS on ju väljaspool plokikaant. Kuda ta sealt peaks põlemiskambrisse jõudma?
Postitatud: 18.06.2007 11:06 37
Postitas aise
Sai kompressioonid mõõdetud:
1. 12,5
2. 12
3. 11,5 (esimese ringiga lõi alla 10)
4. 11,5 (esimese ringiga lõi alla 10)
5. 12
6. 12
Nädala lõpus läheb silindrite visuaalsele uuringule.
Postitatud: 19.06.2007 18:44 03
Postitas coiff
hollow kirjutas:eelmine mootor mille ma puruks lasin, see võttis 0,5l 10000km kohta
spetsiaalselt sai mõõdetud kui õli välja lasin
Krt mis auto sul oli......bemarit on suht võimatu kotti lasta.
Postitatud: 19.06.2007 23:16 17
Postitas puruvana
coiff kirjutas:hollow kirjutas:eelmine mootor mille ma puruks lasin, see võttis 0,5l 10000km kohta
spetsiaalselt sai mõõdetud kui õli välja lasin
Krt mis auto sul oli......bemarit on suht võimatu kotti lasta.

Postitatud: 21.06.2007 16:41 37
Postitas aise
Silindrid üle vaadatud ja kõik olid siledad/puhtad. Klapid tahmased ja küünlad kah kergelt, kolvirõngastes siis asi ikkagi.
Postitatud: 25.06.2007 01:11 10
Postitas ryan
aise kirjutas:Silindrid üle vaadatud ja kõik olid siledad/puhtad. Klapid tahmased ja küünlad kah kergelt, kolvirõngastes siis asi ikkagi.
sinna see koer maetud ongi, kallis lõbu see

Postitatud: 19.10.2007 23:38 13
Postitas aise
stiilinäide teisest forumist
I have an 03' 530i with 110K miles -- the car has "consumed" oil since it was new. I've been told on several occassions that it's normal for BMWs so no worries....
I did have to get the head resurfaced at about 105K..........no change in oil "consumption", however.........(unrelated)
Sy
mis sellest arvata? tihendi kood on 11127526447 (nr. 13 pildil), kas võib nii olla nagu ta räägib?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/u/25.png (copy aadressi ribale)
I don't know if this will help or not but--there is a gasket that sits between the oil fill cap and the valve cover--if there is air seeping past this spot it can allow air into the crankcase and will be sucked on into the throttle body and take oil along with it--check that gasket and check for other vacuum leaks as well.