2. leht 2-st

Postitatud: 28.01.2007 01:06 45
Postitas erikred
Ragnar kirjutas: täpsustame, täpselt samad pidurid on sedaanil ja touringul.
Võibolla oli sõnastus kehv aga täpsustuseks siis.
Kettad on tõesti samad, erinevus on supportis ikkagi.

terv
erich

Postitatud: 28.01.2007 18:33 36
Postitas Ragnar
miks siis varuosakoodid samad on?

Postitatud: 03.02.2007 06:59 16
Postitas erikred
hmm, uurin seda asja siis veidi lähemalt.
siiamaani on kõikidel silmajäänud sedaanidel ja touringutel tagumised suportid erinevad olnud. võibolla tõesti on 540'l samad.
eks annan teada mis tulemuseni jõuan

terv
erich

Postitatud: 03.02.2007 18:04 24
Postitas erikred
näedsa, oligi ragnaril õigus.
540il pole vahet sedaani ja touringu piduritel, teistel mootoritel on küll erinevate koodidega.

terv
erich

Postitatud: 04.02.2007 04:32 15
Postitas kait
m5 vidinad. kui juba sis juba.

Postitatud: 04.02.2007 12:07 52
Postitas Cardo
Jaanus_P kirjutas:Kui 730´ga sai ühe korra 200km -> 0km pidurdatud siis esimesel korral sai hakkama ilusti, aga teisel korral sama katset tehes muutus pedaal süldiks jala all. Sellest tegin lihtsalt järelduse, et selliste kiirustega ei tasu sõita tänavaliikluses ja hoian edaspidi kiiruse korras (katsed tegime suletud alal). Tavaliikluses ei ole veel tekinud olukorda kus originaal pidurid alt veaks.
Selliste sümptomite puhul tuleks alustada pidurivedeliku täielikust väljavahetamisest racing õlide vastu ja samas tuleks muretseda selleks vastavad piduriklotsid, 5 mm suuremad kettad ei ole nüüd küll põhjustajaks, suurem ketas lubab lihtsalt kergemat vajutamist sama effektiivsuse juures kuna jõuõlg muutub, kui süldiks muutumine tähendab seda, et pidur üle kuumeneb.

Alamõõdulise ketta probleem on lihtsaltüteldes selles, et kui tulise piduriga üritad hoogu maha saada, siis vajuta või 3 mehe massiga, aga ratast plokki ei saa.