2. leht 2-st

Postitatud: 27.01.2008 19:18 35
Postitas aise
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
2 massine hooratas ongi nö. leevendusega

http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... lv_new.jsp

Postitatud: 28.01.2008 17:36 10
Postitas janekman
aise kirjutas:
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
2 massine hooratas ongi nö. leevendusega

http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... lv_new.jsp
ma mõtlen seda et äkki olid servises mingit jobud ja panid leevendiga ketta ka veel sellele otsa, eelmine omanik ütles mulle et hooratas on jäik,aga **** teab, ja viisin servisesse leevendiga ketta mis alla pandi ,aga hääl ikka sama

Postitatud: 30.01.2008 21:32 16
Postitas TD
Ilmselt teeb hooratas "häält"
hakkab otsa saama!

Postitatud: 01.02.2008 22:22 59
Postitas Margusja
Mina enda case juures olen suht veendunud et käigukastis mingi hääl. Tühikäigul käib käigukastis juu ka mingi võll ringi? Vist ikka käib.
On see võimalik ja ette tulnud E39 2.8 puhul et manuaalkast teeb häält?
Mina teda lõhkunud ei ole, samas mine tea mis saksas tehti.

Postitatud: 02.02.2008 09:48 40
Postitas TD
Võll käib tõesti ringi. Võib ka olla, et selle võlli laager on juba kulunud ja tekitab helisid!

Postitatud: 02.02.2008 10:20 36
Postitas priitv8
Käigukasti sisendvõlli laager kulub väga hästi ja ristilõtk pole mingi ime.

Postitatud: 02.02.2008 13:14 34
Postitas aise
priitv8 kirjutas:Käigukasti sisendvõlli laager kulub väga hästi ja ristilõtk pole mingi ime.
kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?

Postitatud: 02.02.2008 17:50 30
Postitas Lauri_L
Kulub võlli ots, mis läheb laagri sisse.

Postitatud: 04.02.2008 00:13 30
Postitas priitv8
aise kirjutas:kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.

Postitatud: 04.02.2008 15:38 40
Postitas redline
priitv8 kirjutas:
aise kirjutas:kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea? :lol:

Postitatud: 04.02.2008 16:18 53
Postitas aise
redline kirjutas:
priitv8 kirjutas:
aise kirjutas:kui minu kast maas käis siis see võll liikus käega üles-alla :| väideti, et pidi normaalne olema... on siis või?
Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea? :lol:
ega hästi ei hambugi, 1 ja 2 suht kehvalt. mida siis remontima peab, uut võlli vaja või piisab laagrist?

Postitatud: 04.02.2008 16:28 09
Postitas priitv8
Sisendvõlli küljes vahetult on ainult 5. käik!

Postitatud: 04.02.2008 17:11 51
Postitas aise
priitv8 kirjutas:Sisendvõlli küljes vahetult on ainult 5. käik!
siis sain realoem diagrammist õieti aru, et 5´es käik on sisendvõlliga ühes tükis. mis seal ikka, eks peab kasti remonti tegema millalgi.

Postitatud: 04.02.2008 17:32 17
Postitas priitv8
aise kirjutas:siis sain realoem diagrammist õieti aru, et 5´es käik on sisendvõlliga ühes tükis. mis seal ikka, eks peab kasti remonti tegema millalgi.
Just, kuna 5. käik on ülekandega 1,0 siis ühendab muhv sisendvõlli otse väljundvõlliga, ilma ühegi hammasrattata.

Postitatud: 04.02.2008 23:45 29
Postitas Valdek
aise kirjutas:
redline kirjutas:
priitv8 kirjutas:Ma küll ei tea ühtegi kuullaagrit, millel ristilõtk sees peaks olema.
Aga ma küsiks igaks juhuks ka diislijoodik'u arvamust.
kui ristilõtk juba suur on siis kuidas see üldse saab hambuda teiste hammastega käigukastis ei tea? :lol:
ega hästi ei hambugi, 1 ja 2 suht kehvalt. mida siis remontima peab, uut võlli vaja või piisab laagrist?
poisid, võtke üks käigukast ja mootoriplokk. Logistage oma käigukasti võlle ja siis ühendage kast ja plokk omavahel kokku. Kui esimese korraga aru ei saa siis proovige teine ja kolmas kord veel. Eriti hoolikalt soovitan uurida väntvõlli otsa.

Postitatud: 05.02.2008 06:54 20
Postitas priitv8
Valdek kirjutas:poisid, võtke üks käigukast ja mootoriplokk. Logistage oma käigukasti võlle ja siis ühendage kast ja plokk omavahel kokku. Kui esimese korraga aru ei saa siis proovige teine ja kolmas kord veel. Eriti hoolikalt soovitan uurida väntvõlli otsa.
Kas Sa pead silmas, et kui kasti sisendvõll ka eest toestada (väntvõllis), siis enam ei logise?

Postitatud: 05.02.2008 07:34 45
Postitas TD
Sellegi poolest võib sellel võllil lõtk säilida, kuna võlli otsad kipuvad kuluma väntvõlli sees oleva "tentreerimis" laagi suhtes.
Käigukasti mootoripoolne võll kindlasti käigukasti sees täis jäigalt Ei ole.

Postitatud: 05.02.2008 11:30 57
Postitas Maiks
Oled sa selles veendunud? Niipalju kui olen mina erinevatel masinatel laagreid vahetanud, siis kulub ikkagi laager mitte võll ja uute laagrite paigaldamisel pole veel ükski jäänud lõtkuga võllile või siis laagripesasse.

Postitatud: 12.02.2008 18:21 34
Postitas janekman
janekman kirjutas:
aise kirjutas:
janekman kirjutas:kas kui all on kahemassiline hooratas,kas on võimalik sellele veel leevendiga ketas panna,omal on sama probleem et klõgiseb miskit tühikäigul ja sõiduajal nagu viskab miskit raginaga kui jõud taha tuleb(kiirendada) sai lastud alla panna uus leevendiga ketas ,aga äkki oli hooratas ka all leevendiga, on see võimalik?
2 massine hooratas ongi nö. leevendusega

http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... lv_new.jsp
ma mõtlen seda et äkki olid servises mingit jobud ja panid leevendiga ketta ka veel sellele otsa, eelmine omanik ütles mulle et hooratas on jäik,aga **** teab, ja viisin servisesse leevendiga ketta mis alla pandi ,aga hääl ikka sama
nüüd siis vahetatud juba siduriketas,survelaager,käigukast,korv korralik all, hooratas jäik aga ikka ragin sees, kohalt minnes käib ragin läbi, ja teiste käikudega kiirendades umb. kuni 2200 pöördeni,viienda käiguga enam nagu ei tee kui kiirus suurem ja pöörded kõrgemad,milles võib veel viga olla?

Postitatud: 15.02.2008 11:39 01
Postitas mel76
redline kirjutas:
Lauri_L kirjutas:Olemas on mõlemad, kuid kust seda leida? Ei realoem ega bmwfans/info ei näita sellist :?

Käisin ka poes häda kurtmas, pakuti kahte tüüpi ketast ning mõlemale - nii e34-le kui ka e28-le pakuti ketast nö ühes tükis jäiga hooratta jaoks. Kusjuures e28 ketas oli leevendusvedrudega ja e34 oma täitsa ilma vedrudeta.

Võtsin omale ilma vedrudeta ketta, asendan selle vedrudega kettaga, kuna originaalis nii peaks olema (vähemalt jooniste järgi) - eks näha on, mis saab...
kui sa võtsid ilma vedrudeta ketta siis natuke jama lugu kui kahemassilist hooratast pole. Nimelt sul nüüd kohaltvõtt pole enam pehmendatud. Kui on tavaline hooratas siis pane ikka vedrudega ketas sisse ;)

Endal on riiulil olemas 524td kahemassiline hooratas, aga katkine ja kui praegune sidur laiali peaks minema siis keevitan selle kahemassilise kokku ja panen vedrudega ketta ;) ikka odavam kui osta teine hooratas :)
Küsimus selle kohta et kus sa peale keevitamist selle ära balanseerid?Tegeleb meil keegi sellega?

Postitatud: 15.02.2008 12:01 36
Postitas Viljar
janekman kirjutas: nüüd siis vahetatud juba siduriketas,survelaager,käigukast,korv korralik all, hooratas jäik aga ikka ragin sees, kohalt minnes käib ragin läbi, ja teiste käikudega kiirendades umb. kuni 2200 pöördeni,viienda käiguga enam nagu ei tee kui kiirus suurem ja pöörded kõrgemad,milles võib veel viga olla?
Mis autost jutt käib, kas E34 ja 2.4 td, tumesinist värvi?

Postitatud: 17.02.2008 20:10 19
Postitas janekman
e34 524TD 91.a. musta värvi

Re: BMW 2,4t(d) "dual mass flywheel"

Postitatud: 07.08.2010 16:13 36
Postitas blade14
Mul endal on ka e34 2.4td mootoriga ja mul endal oleks vaja hooratast. kust ma leiaksin mõistliku hinna eest??