2. leht 3-st
Postitatud: 06.09.2004 18:33 24
Postitas Muhv
Kaido. Olen Su jutuga pea 80% nõus, aga... Taas, Eesti on väike. Autosportlasi vähe. Mitut M3-e, kes oleks nõus üritusele tulema, Sa tead. Kui neid M3sid üldse siin on, on nad omanike käes, kes kardavad oma elunatukese ja auto pärast üliväga. Kui nad üldse Saugale tulevad, siis ennast ja oma autot näitama. Miks Sa arvad, et kui piisavalt lokku lüüja, rõhuda ohutusele, sõiduoskusele jms. siis nö halli massi hulgas huvi ei tärka? Igasugu rahvarallid jms on mõeldud täna ikka konkreetselt neile, kes ei karda oma autot algosadeks lõhkuda. Teistele pole Eestis praegu ühtegi üritust. Milline see üritus olema peaks, klassid jne. ma ei tea. Fakt on, et näiteks ise ei lähe ma kunagi ühelegi kruusasele rallile, samas väike "ohutu" mõõduvõtmine kusagil asfaltrajal oleks hea.
Postitatud: 06.09.2004 19:07 40
Postitas Raivo
Lõpuks suutsin ka ametlikud tulemused välja kaevata
http://www.rally.ee/?a=a052&b=1555
Postitatud: 06.09.2004 20:20 55
Postitas devilc
Muhv, päris nii traagiline seis nende asfaldiüritustega kah pole - ikka leiab (Sauga OT, Rapla kardiraja üritused, mõned igamehe rallisprindid kah). Samas, igasugune autosport, kus sõitmisest vähegi mõnu saab tunda, on paraku riskiga seotud.
Aga tänud Kaidole, hea üritus ja hea rada oli. Ei põe seda, et enamikule neliveolistele alla jäin - auto arenduses on veel kõvasti varu ja olgem ausad, ega juhtki Muraka tasemel pole.

Järgmisel aastal loodetavasti jälle oluliselt kiiremini.
Postitatud: 06.09.2004 20:26 52
Postitas Aare
Nojah, samas on selle huvitava tähe all tehes oht muuta asi rahakotiralliks. Igal juhul jään oma juurde, et ringrajaslikid ja täispuurid on siiski midagi muud kui selle ürituse sihtgrupp. IMO selged ralliatribuudid võiks lihtsalt ära keelata. Ja kes seda "kiirust" seal vaatamas käis, jääb segaseks. Pealtvaatajaid peale ülivalvsate abikaasade või elukaaslaste nagu polnud seal. Ja see, kes tuleb, tuleb ka siis, kui klasse rohkem on.
Ilmekas näide on siin praegu mosseliigas toimuv, kus vaikselt aga järjekindlalt ilmuvad laiaks keevitatud veljed, piruka 4,55 sillad ja osad vennad liiguvad way paremini kui teised. Varsti hakkate avastama Sachsi sidureid, bmw jagajaid ja muud head-paremat, mida juba mõningase raha eest osta saab. Inimene on leidlik ja see leidlikkus on suurem kui kohtunike agarus.
Lõpeb ta vahelesekkumiseta sellega, et kellel raha ei küüni mossest kaugemale, loobub ning varsti tekivad siinsete meistrimeeste käe all wrc mosse-kehastused. Kellel on rohkem seibi, ja paremad mehhaanikud, see võidab. Nagu Subarutega praegu on.
Tõsi ta on, et M3 eest 900k välja käinud kodanik ei tulegi sinna kunagi, kui konkurentideks on rahvaralli kogemusega tühjakstõstetud golfid, slikk all - kas sa hakkaks seal mõisa peale lõhkuma autot, mille üks velg ainuüksi 10k maksab? Nende rallisaradega on lihtsalt päris oluline kaalu- ja lõhkumisvõimaluse eelis, mida mõnel kas hoolega ehitatud (siis emotsionaalselt kallil) või uuel (rahaliselt kallil) ei ole.
Postitatud: 06.09.2004 20:37 30
Postitas Cardo
Ma ei saa aru miks arvatakse näiteks Saugal käimist auto lõhkumiseks ???? Minuarust tegu ikkagi sõidukogemuste ja võtete omandamisega. Seda enam peaks 900kiloeeguste autodega harjutamas käima selleks ettenähtud kohtades ja üritustel kui linnatänavatel.
Postitatud: 06.09.2004 20:50 27
Postitas Muhv
Teoreetiliselt on Cardo Sul õigus. Näen siin sellist probleemi lisaks, et kõiksugu Sauga OT jms ürituste ümber on selline "tõsise spordi" oreool. Mulle on siiani tundunud, et näiteks Sauga OT on selliste tõsiselt ehitatud power ameeriklaste ja porshede üritus. Mingi 325 peresedaaniga 16" velgedel juskui sõitu harjutama nende keskele ei trügiks. Seega, küsimus marketingis. Autocrossingul, osaliselt tänu seotusele ühe ohutut sõitu propageerivale autoesindusele, oleks võimalik võimalik selline oreool purustada, näidates, et üritus on suunatud just nimelt laiale publikule, keda huvitab korrektne ja kiire sõit. Ideaalne oleks muidugi kui üritusel oleks mõeldud ka vähem autohuviliste naiste ja laste peale. Ehk oleks selline üritus atraktiivsem ka näiteks UMi tegelikule klientuurile. Sellel üritusel polnud vist kedagi, kes oleks sealt butiigist uue autoga välja sõitnud.

Samas sportlike pereisasid peaks nende keskel hulgaliselt olema. Milles siis küsimus?
Postitatud: 06.09.2004 21:13 13
Postitas mik79
Postitatud: 06.09.2004 21:24 17
Postitas devilc
Muhv:
Huvitav küll, et Sauga OT sellise imidži on saanud. Tekib küsimus, millest see tuleb? Ürituse tutvustus ju rõhutab, et tegemist pole võistlusega, on eraldi järjekorrad kiiretele ja aeglastele jne. Samuti teavad kohalkäinud, et nõuandja leiab sealt alati, inimesed on sõbralikud ja 325 sedaanid teretulnud (korduvalt on osa võetud isegi Ladaga). Oluline on soov sõita ja oma oskusi, olgu nad siis millised tahes, parandada. Palju Porschesid võtab osa tõepoolest, au ja kiitus neile - reeglina kõik toredad inimesed ja on ka kohaletulnutel midagi vaadata, aga see ei tähenda, et tagasihoidlikumate masinatega osaleda ei võiks.
Oma tuttavatest olen sõitma toonud kolm inimest, kes varem polnud kordagi rajal sõitnud. Kõigile meeldis väga ja kaks on praeguseks autohulluse pisiku külge saanud.
Aare:
Suurema rahaga võidab autospordis pea alati, tee reeglid millised tahes. See on aegade jooksul (väikeste eranditega) tõestust leidnud vääramatu fakt. Ei ole mõtet tuuleveskitega võidelda ja selliseid stock-autodega-ja-mitte-sõita-oskavate-juhtidega klasse sinna punnitama hakata. Pealegi on võrdse tehnika soovijatele ju väike ring täitsa olemas.
PS. Olen üsna veendunud, et slikkide keelustamisega oleks paremusjärjestus suht samasuguseks kujunenud.
Postitatud: 06.09.2004 21:28 03
Postitas Tauri
Mina pooldan igati yritust ja selle kasvamist- otseselt klasse pole palju vaja juurde teha- nt. Tapal olid turbod ja nitrod ilusti eraldi kubatuuris! ja ei tekitanud segadust.
Mis puutub klubipoolsesse kohustusse siis usun, et see on korraldatav- momendil liikus kindlasti ka info aeglaselt, kuid eks klubi peab taas koosoleku tegema ja mõningad asjad ülevaatama!

Postitatud: 06.09.2004 21:38 18
Postitas Muhv
devilc kirjutas:Muhv:
Huvitav küll, et Sauga OT sellise imidži on saanud. Tekib küsimus, millest see tuleb? Ürituse tutvustus ju rõhutab, et tegemist pole võistlusega, on eraldi järjekorrad kiiretele ja aeglastele jne.
No näed, rajal jalutades suutsid Sa mulle selgeks teha, et asi ehk nii hull polegi kui eemalt paistab. Teised seda paraku ei tea. On selge, et tugevaim marketing on suust-suhu liikuv inf. Väljaspool seda liigub vastavate ürituste kohta inf paraku vaid läbi rally ja "raskeraua" lehtede. Need aga jätavad asjale oma maigu man.
Minu algne mõte oli siiski, et selliseid tõsiharrastajate üritusi on varsti juba nii palju, et ei mahu kalendrisse ära. Algajatele on laiemalt teada üritustest vaid siis Sauga OT ja autocrossing. Esimese imago kaldub IMHO profiürituse poole teisel oma imago vist veel puudub.
To Tauri. Jälgides klubi hoogsat kasvu on loota, et järgmine aasta abikäsi ka kergem leida. Enam ei kuku taevas alla kui Ain või keegi teine näiteks tulla ei saa
Postitatud: 06.09.2004 21:58 30
Postitas Ain
Muhv kirjutas:Enam ei kuku taevas alla kui Ain või keegi teine näiteks tulla ei saa

Postitatud: 06.09.2004 23:11 53
Postitas meph
Sauga OT'd eriti nagu võistlusena ei saagi võtta... auhindu pole, diplomeid ei jagata jne
Seal nagu põhirõhk jah just sõiduoskuse parandamisel. Igatahes mina tahan järgmisest üritusest osa võtta kui rahakott vähegi lubab

Postitatud: 07.09.2004 09:33 36
Postitas RNT
Mõned jooksu pealt tehtud pildid leiab veel
http://www.raudroos.ee/pildid
Postitatud: 07.09.2004 14:29 11
Postitas silver
Endal üritusest ainult positiivsed mälestused. Hästi tehtud.
Postitatud: 07.09.2004 15:58 40
Postitas kimmo
Üritus oli tore ning laabus suuremate probleemideta

Minu vaatenurgast tekkisid vaid mõned tehnilised probleemid, kuid need suudeti lahendada kiirelt.
Oliver P kirjutas:Abiks oleks muidugi alati mingi pisike motivasioon seal raja ääres seista päev otsa
Juhin tähelepanu, et ürius oli siiski heategevusliku suunitlusega, mida korraldasid United ning Klubi koos. Heategevusest olekski pidanud motivatsiooni ammutama

Postitatud: 07.09.2004 23:39 49
Postitas Viljar
Postitatud: 07.09.2004 23:47 49
Postitas Cardo
neid peaks 5 faili olema , seega pea 400 pilti , siin vaid 40

Postitatud: 08.09.2004 06:01 03
Postitas Viljar
ehh

nüüd kõik olemas, lihtsalt eile alles pildid vaikselt läksid üless

Postitatud: 08.09.2004 11:00 10
Postitas wirx
eile näitas mootorite maailmas vms saates millalgi öösel suht pikalt seda üritust, kahjuks poole pealt alles sattusin nägema

äkki keegi võttis linti või näeb netist seda?
Niipalju ka, et kui järgmine sarnane üritus tuleb, võiks olla rohkem testi ringe, see oli ka üks põhjus minu spinnil, kuna ei ole saanud ennem ringrajal nii kiirelt sõita siis sooviks teada saada enda ja auto võimed, aga kuna proovi võimalus puudus tuli täismängu peale välja minna

Postitatud: 08.09.2004 11:08 42
Postitas jjanno
Tere
wirx kirjutas:eile näitas mootorite maailmas vms saates millalgi öösel suht pikalt seda üritust, kahjuks poole pealt alles sattusin nägema :( äkki keegi võttis linti või näeb netist seda?
Hetkel veel pole üleval, aga muidu ehk :
http://www.kanal2.ee/?perform=saade&saa ... e_id=26674
jJanno
Postitatud: 08.09.2004 11:29 12
Postitas Oliver P
Täna päeval on kordus sellel saatel kell 13.15 !
Postitatud: 08.09.2004 11:40 50
Postitas Cardo
mul tõmmatakse vhs-ile
Postitatud: 08.09.2004 11:43 07
Postitas Oliver P
Cardo kirjutas:mul tõmmatakse vhs-ile
Mul ka

Postitatud: 08.09.2004 12:57 45
Postitas wirx
selge..peab autosse minema TV-d vaatama, tööl ju pole

Postitatud: 08.09.2004 13:34 27
Postitas Claire
Mootorite Maailmas ei öelnud keegi mitte ühtegi sõna selle kohta, et Eesti BMW Klubi selle üritusega ka seotud oli.

Nõrk PR töö või mis

Postitatud: 08.09.2004 13:54 09
Postitas Oliver P
Postitatud: 08.09.2004 14:18 55
Postitas Muhv
Kas mõne neist vhs-idest õnnestuks ka kuhugi interneti videomakki üles riputada?
Postitatud: 08.09.2004 15:03 46
Postitas Kaido S
Pressitöö on tõesti ÄÄRMISELT KEHV. BMW autocrossingust on ametlikus meedias ilmunud 5 kõlli - TM, AutoBild, Kuku Piloot, Rally ee ja Mootorite Maailmas. Esimeses neljas mainiti ära võrdse partnerina ka Eesti BMW Klubi ja seda kulutamata ühtki senti. Mootorite Maailma ostis UM oma klipi sisse - kes maksab, see tellib ka muusika - see on UMi suva, mida nad seal räägivad. Me ei ole nende silmis siis võrdväärsed partnerid või unustasid nad meid saginas mainida. Palun 15 000.- lauale ja garanteerin teile ühes eesti telekanalitest umbes samal eetriajal 30 min pikkuse oma saate (koos reklaamiga).
Tänud kõigile abilistele, aga minul on nüüd kopp. Kes soovib järgmise aasta üritust korraldada saab minu käest ajavõtu teami numbri, ralli ee ja UMi kontaktid leiate ärikataloogist või netist. Jõudu, mina keskendun nüüd spoilerite tootmisele.
Postitatud: 08.09.2004 15:10 38
Postitas Oliver P
Kaido S kirjutas:
Tänud kõigile abilistele, aga minul on nüüd kopp. Kes soovib järgmise aasta üritust korraldada saab minu käest ajavõtu teami numbri, ralli ee ja UMi kontaktid leiate ärikataloogist või netist. Jõudu, mina keskendun nüüd spoilerite tootmisele.
Ou ou ou sa ei tohi ju meid hätta jätta nii
Sul tuli ju hästi välja ja kui natuke varem hakata abilisi otsima siis toetame sind igati.
Terve talv on ees puhata ja keskenduda muudele asjadele kuid uuel aastal ikka uue hooga.
Ära langeta pead ja jätka samas vaimus.
Pealegi pead osavõtma meie jõmisemis üritustest ka see aitab lõõgastuda.
Postitatud: 08.09.2004 15:32 58
Postitas Tauri
Tänud kõigile abilistele, aga minul on nüüd kopp.
Ära nüüd võta seda vingumist tõsiselt, sest nagu sa tead siis tee nii hästi kui saad- ja seda heast tahtest- leidub ikka keegi, kes leiab, et oleks võinud paremini.
Ma olen 100% kindel, et klubi toetab antud ürituse korraldamist järgneval aastal jõulisemalt!