2. leht 3-st

Postitatud: 02.03.2005 17:51 58
Postitas bemarifan
rooliotsad võid ikka um ist osta, nende hinna vahe ei tohiks b juppidega eriti suur olla

Postitatud: 02.03.2005 20:39 19
Postitas Arvo T
http://www.hot.ee/bad2/pg96

http://www.hot.ee/bad2/pg97

http://www.hot.ee/bad2/page122

http://www.hot.ee/bad2/page123


ise soovitaks 3,0 või 3,5

omasin 3,0 ja kulu ei suutnud külmal talvel ka üle 15 ajada,samas mnt sain ca 8 l sajale.
mingi aeg sõitsin 525 125 kw ja kütet kulus tiba enam

Postitatud: 11.03.2005 13:13 18
Postitas danieltina
osta audi parem, mingi audi a 6 või C4 kerega audi 100 , 2,6 või 2,8 v6

need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti,

bemar on möeldud siledale teele rohekm, mittemeie kuumaastikule,

eks kui raha on palju vöid ju osta kohe mingi vöimsama mootoriga 700 'se

näiteks 740. ja ylessepoole, selle mille hoiad BENSIINI pealt kokku läheb sul juppide peale, oletades kui ostad väiksema mootoriga,

mida suurem ja vöimsam vau on vahel seda töökindlam, ning pikaealisem.

Postitatud: 11.03.2005 13:41 54
Postitas Mihkel_O
esiistme riie on jah selline mis rebeneb pikuti suht kergelt ja ei näita veel auto üldist olukorda. ja bemari vanemad mootorid on kõik suht õmblusmasinad. Esisilla kondid on mõttekas osta esindusest, tüki hind mingi 250 kr.

Postitatud: 11.03.2005 21:40 13
Postitas Kustas
sookoll kirjutas:ja bemari vanemad mootorid on kõik suht õmblusmasinad.
Mis sa sellega silmas pead? M30B35? M20B25? Tarkpead... :?

Kustas.

Postitatud: 14.03.2005 14:47 21
Postitas ZoojaPuhur
danieltina kirjutas:osta audi parem, mingi audi a 6 või C4 kerega audi 100 , 2,6 või 2,8 v6

need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti
jama. esiveolisel audil saad juppe kiirelt ja rohkesti vahetada. kui audi oleks neliveduline, siis jah võib audit soovitada, sest siis läheb osa vedavast koormusest tagasillale, esisillal veits kergem "hingata". isegi oma 2.8 quattrol vahetasin iga kolme kuu tagant stabikavarda pukse. mootori kohta ei oska midagi öelda, minu vana 2.8 quattro (128kw)´94 on sõpsil juba üle poole milli läbinud ja remonti pole veel läinud (küll aga sidur ja käigukast)

Postitatud: 14.03.2005 16:58 06
Postitas tr22nsmees
danieltina kirjutas:osta audi parem, mingi audi a 6 või C4 kerega audi 100 , 2,6 või 2,8 v6

need mootoridpeavad paremini vastu ja esisillad Samuti,

bemar on möeldud siledale teele rohekm, mittemeie kuumaastikule,

eks kui raha on palju vöid ju osta kohe mingi vöimsama mootoriga 700 'se

näiteks 740. ja ylessepoole, selle mille hoiad BENSIINI pealt kokku läheb sul juppide peale, oletades kui ostad väiksema mootoriga,

mida suurem ja vöimsam vau on vahel seda töökindlam, ning pikaealisem.
pigem lähtuksin sellest, et mida suurem mootor, seda rohkem sõidumõnu. Küsiti E34 vigu & häid pooli, mitte sinu Audi-lembust. 700'ne on tore niisama chillimiseks, kui tahad korralikult sõita, siis veidi vale auto linnas selleks.

Mootorid peavad paremini vastu?
Selle peale ütlen sulle, et osta Statoili stardikas.
Mul endal & nii mõnelgi tuttaval on veel M30 3.5i.

Eks leiuta mulle aastaks mingi pakutud Audi sõita, aasta pärast saad tõenäoliselt kapremo teha, erinevalt Bemari vanadest 12-klapilistest.
Lisaks peab ikka päris sooda olema, kui LSD'ga tagaveole & suht särtsakale mootorile mingit esiveolist vokki eelistad, mille mootor on ka täielik uim.
No offence, sõitnud B4 2.6 V6 Quattroga - mõttetu auto, algul hüppab kohalt kui konn (ainus positiivne nähtus), muidu on mootor ülituim, auto on teel originaalvedruga kui sült jne. Sai linnas proovitud sõita & peab mainima, et kui ma oleks üritanud Audiga kurve läbida sama kiiresti, kui enda E34'ga teinud olen, siis seda õnnetut B4 siin ilmas enam poleks.
Mõtle nüüd ise, kui B4 oli juba paras uimakott, siis 100 kere on ju veel raskem ;)

Suurema vähema remomise kohta parem midagi ei ütle - Bemaritel esineb mootorites praktiliselt ainult plokikaane jama, ülejäänud peab üldjuhul hästi vastu. Lisaks sellele arvesta seda, et iga asi, mida V8'l või V12'l remondid, on oluliselt kallim, kui reaskuuesel.


Selle õmblusmasina kohta ütleks nii palju, et iga vabalthingav Audi on seda kordades rohkem.


Btw pole mingi Audi-vastane, olen vaid seda meelt, et Audi on teinud vaid korralikke turbomootoritega (bensukaid) autosid.

Postitatud: 14.03.2005 17:07 17
Postitas Aare
Nende audide mootorid head??? Osta stardikas tõesti....

Juba nende "vaude" võimsusnäitajad on nii nõrgad, et nutt tuleb peale, olematust töökindlusest ja suurest bensutarbest ei räägigi.

2.6 on 150 hj :shock:
2,8 on 174 hj :shock: :shock: :shock:

Tõsi, B5 2.8 on 193 hj, ainult selle "agaga", et selle bensukulu linnas on sama mis 750-l (suvel 16, talvel 25 sajale). Mul on selline olnud. Tõmmet alla 4000 pöörde pole ollagi....

Postitatud: 03.07.2006 14:52 00
Postitas pierre
tänud vastajatele.
;)

Postitatud: 03.07.2006 18:18 36
Postitas draggo
Pole mõtet teemat lukku panna. See on ilmselt igavene teema, mida vähemalt kord nädalas keegi algatab.

Postitatud: 27.07.2006 12:20 57
Postitas pierre
draggo kirjutas:Pole mõtet teemat lukku panna. See on ilmselt igavene teema, mida vähemalt kord nädalas keegi algatab.
njah, seda küll, et lugeda on siin mõndagi, pealegi on info suht aegumatu.
:cool:

tere

Postitatud: 27.09.2006 13:52 12
Postitas foxracer00
Esimene auto mul:POstsin just endale ka 525i 141kW isendi ja sidur viienda kaäiguga libiseb kui lapp põhja suruda aga kui vaikselt kiirndada 5käiguga ei libise!
esisillas mingi kolks pidurdamisel muidu pole ja seest korras istmed koniauke pole tuhatoosid läigivad jne eestisse tuli auti 2004aasta ja aasta on seisnud tiba roostet ukse peal liistu all muidu igati (Y) pill möödasõit pole probleem:D:D:D:D:D:D:D

Jõudu bmw mehed! BMW POWER!

Postitatud: 27.09.2006 14:26 35
Postitas Holari
Pierre, sa tead mu nr, helista ja ma räägin sulle E-34 kohta nii palju kui tahad ;)
Igatahes on hea auto ja soovitan soojalt, aga aint korralikke!

Postitatud: 28.09.2006 16:47 37
Postitas Ragnar
AARE530 kirjutas:Ses suhtes õige, et kui kavatsed järgmised aastad sõita... Samas, olen kuulnud, et UM annab sillajuppidele 2a garantiid... :roll:
UM hindadega läheks ainuüksi 4xõõtshoovad 9K + veel puksid ja muud vidinad.
Endal sesisab ka 100% esisilla renoveerimine ees ja valisin õõtsade puhul taastamise variandi. 4tk. 600eek :lol:
Kuuldavasti peavad ka hästi vastu.
Juurde veel b-osa puksid (kussjuures mitte need kõige pehmemad), kondid, rooli pika lati taastamine ja peaks hakkama saama ~3K'ga.

Postitatud: 28.09.2006 17:02 44
Postitas AARE540
Nojah, ei ole kunagi vastu vaielnud faktile, et UM on kallim kui muud variandid, kuid samas- kui sa näiteks kulutad täpselt poole vähem ja see kestab ütleme poolteist aastat, siis on kasu vast sees, aga kui alla selle, siis on ju kokkuvõttes kahjulik- olgugi, et sa ütkled UMi sillaremondi hinnaks 9K, ei pea ju vähemalt 2 aasta jooksul enam sentigi selle remondiks kulutama...
Aasta tagasi olin ka ise dilemma ees- kas teha nii või naa, kuid vbl on asi selles, et olen laisavõitu kohal vms, siis ei viitsinud ma väga pikalt pead vaevata küsimusega, kust saada odavalt juppe, kus remontida jms, tegin ikkagi kõik ühes kohas, teadagi kus :D
Kuid see ainult minu arvamus ja värki, ei hakka kellelegi pähe taguma, kes ja mida peaks tegema :)

Postitatud: 28.09.2006 17:14 51
Postitas Ragnar
palju siis selle aasta jooksul jupid kulunud on ja kas on ka garantiise olnud asja?

Postitatud: 28.09.2006 17:19 20
Postitas AARE540
Arvatavasti nüüd lähitulevikus lähen UMi, lihtsalt kontrolliks, kuid näiteks mingi juunikuus UMis töötamise ajal ei leitud ühtegi viga, see siis alates eelmsie aasta novembrist arvestades, kui sai sillaremont tehtud. Ja ei ole ka seni tekkinud mingeid kolinaid ega midagi, arvestades mu auto jäika vedru, kuid auto on hakanud nagu rohkem teed otsima, seetõttu ka UMi külastamise plaan. Võibolla oleks seis ka hullem, kuid eelmise aasta lõpus- selle algul sai kokku mingi 4 kuud vuratud Rootsi teedel, eks see ka suht säästev asjaolu. Ka talvine läbisõit üldse jäi suht väikeseks...

Postitatud: 28.09.2006 17:23 55
Postitas priitv8
Nu kirjutas:UM hindadega läheks ainuüksi 4xõõtshoovad 9K + veel puksid ja muud vidinad.
A miks osta alumiiniumit, kui ühe selle õõtsa eest saab 2 terast?

Kood: Vali kõik

VO kood     nimetus              kogus laos   ühikuhind ühikuhind + KM
31121139991 ÕÕTSHOOB ( ERIHIND ) 15 F         1193      1407.74
PS ja siin on hinnavahe nt. Lemförderiga KGK-st juba paarsada krooni ainult.

Postitatud: 28.09.2006 17:27 33
Postitas Ragnar
aga miks osta terast kui 1/10 hinna eest taastatakse mu orikas alu hoob ära.

535 ma lasin ka taastada aga kahjuks läks auto poole aasta pärast mahakandmisele ja ma ei tea omast kogemusest kommenteerida kuidas vastupidavus oleks olnud.

Postitatud: 28.09.2006 17:35 59
Postitas priitv8
Nu kirjutas:aga miks osta terast kui 1/10 hinna eest taastatakse mu orikas alu hoob ära.
Sest teras on tugevam. Ja on samuti originaal. Taastamisega on see asi, et sõltub ilmselt tegijast. Ka siin on räägitud, et nutikamad suudavad isegi määrdenipli installida.

Postitatud: 28.09.2006 18:03 48
Postitas Ragnar
Nojah ma ka ei hakka kellelegi oma arusaamu pähe taguma nagu aare ütles. Tõin lihtsalt selle võrdluse osaliselt vastuseks vanematele postitustele kus e34 miinusena oli ära märgitud nõrk esisild.
Säästuremont küll aga ma ei tunne sugugi, et ma mingit p***a oma autole alla topiks.

Postitatud: 28.09.2006 18:37 12
Postitas Holari
Lasin kah oma 34l taastada ja ei ütle ühtegi halba sõna..............nii, et kui võimalus on, siis soovitan seda isegi.

Postitatud: 30.09.2006 20:56 57
Postitas pierre
Holari kirjutas:Pierre, sa tead mu nr, helista ja ma räägin sulle E-34 kohta nii palju kui tahad ;)
Igatahes on hea auto ja soovitan soojalt, aga aint korralikke!
nüüd on e34´ja soov üle läinud :cool:

Postitatud: 01.10.2006 15:09 49
Postitas aivo28
siuksele inimesele e34 küll ei sobi,kes kapotialla ainult suures hädas aknapesuvedelikku juurde valab ja hooldatakse stiilis "sõidan-kuni-kannatab-ja-müün-maha"

enamus e34`sid on totaalsed rimakad ju,mis ringi sõidavad.odav osta ja kallis pidada.....fanatile sobib

Postitatud: 01.10.2006 18:08 11
Postitas Martin_S
nuh kui pidama saad siis ka peab. endalgi sõidavad rõõmsalt taastatud õõtsad ja siiani ei kobise.
sõbra 525-el all taastatud + määrdeniplid 2 aastat muretult teed mõõtnud juba :D

Postitatud: 08.10.2006 11:12 01
Postitas skiman
nii aga 2,5 125kw kuidas siis sellega on kas jääb kaa kere kohta lahjaks??

Postitatud: 08.10.2006 11:52 11
Postitas e36forever
skiman kirjutas:nii aga 2,5 125kw kuidas siis sellega on kas jääb kaa kere kohta lahjaks??
Lahjaks ta küll ei jää. Lihtsalt eriline kiirendus auto selle mootoriga ei ole, aga maanteel möödasõitudeks ja linnavahel sõitmiseks on võimsust piisavalt.

Postitatud: 08.10.2006 16:03 13
Postitas Holari
Isegi 2,0iga oli täitsa OK sõita........

Postitatud: 15.10.2006 12:21 32
Postitas Eastsider
skiman kirjutas:nii aga 2,5 125kw kuidas siis sellega on kas jääb kaa kere kohta lahjaks??
Olulist vahet küll ei tunne, võrreldes 141kw isendiga. Too 141kw käib võibolla sujuvamalt pöördesse, kuid tõmbe vahet olulist ei ole. Nii tundub vähemalt, omal on see 125 kw ja sõbral 141 kw võimsam küll ei tundu.

Ainus asi mis on, on see, et uimane on veits. Ta ei tõmba nagu teravalt, vaid tunned, kuidas 3500 pöörde peal mõnus istmesse suruv tõmme saabub. Võibolla see ongi selline suuremate mootorite asi ( mõtlen siis suuremaid, kui 2l)

Postitatud: 15.10.2006 12:38 25
Postitas AARE540
BMW mootorid on alati pöördeid armastanud ja hakkavad elama tõesti umbes 3500 pealt, ise olen seda täheldanud...