3. leht 3-st

Postitatud: 29.08.2007 16:13 14
Postitas primary
vaja on mugavat masinat, mitte plekk- karpi. Kuna on selliseid hobisid, mille tõttu on vahest vaja raskesti läbitaval maastikul liikuda ja haagist vedada, aga ka maanteel mugavalt kulgeda, siis keskmõõtu korralikke autosid polegi niiväga valida. Ameeriklased on välistatud (hetkel kasutuses, ja ei meeldi) ja diiselautot põhimõtteliselt ei taha(japsid), polegi valikut, kas range rover või touareg. Hind ka veel juurde, ja pilt ongi selge.

X5 õhkvedrustusest

Postitatud: 17.10.2007 20:26 41
Postitas sakul
Millistel variantidel on õhkvedrustus ja millistel mitte? Saan aru et õhkedru on ainult taga, nagu touringutel. Aga kas on ka mingit võimalust et kõik 4 on vedrud?

Postitatud: 17.10.2007 21:04 37
Postitas eero
Kindel on see, et on küll keerdvedrudega autosid ka.

Päris kindel pole, aga kui ma ei eksi, siis ainult 3,0D ja 3,0i. Alates 4,4 on tagumised padjad standardis.
Tellida saab ka kõik 4 padjad.

Postitatud: 17.10.2007 22:12 27
Postitas Mulk
Kas 4,8 mitte polnud standartis nii ees kui taga, 4,6 kohta ei tea. 4,4 jah standartis taga ja vaiksema mootoriga masinatel lisavarustusena ehk sai, standartis vedrud.

Postitatud: 17.10.2007 22:17 26
Postitas Mulk
facelift reklaamlehelt loen 3,0, 3.0d ja 4,4 lisavarutus ja 4,8 standard.See siis kui tegu nii ees kui tag padjad, kliirens muudetav -20 ja ´+40 mm nimeks double-axle self-levelling. Kui ainult taga siis 4,4 standard ja 3,0 ja 3,0d lisvarustus.4,8 siis vaid molemad ees ja taga standard.

Postitatud: 18.10.2007 10:50 06
Postitas eero
mulk2 kirjutas:Kas 4,8 mitte polnud standartis nii ees kui taga, 4,6 kohta ei tea.
Ma arvasin ka teadvat, et 4,6 on 4 patja standartvarustus, aga mu meelest on praegugi umis üks 4,6iS müüa, millel seda seadmisenuppu ei ole :roll: