3. leht 5-st

Postitatud: 13.02.2006 17:19 54
Postitas Relk
Seda teadsin ilma otsimata ;)

Aga ok - küsimus:

Millist tehnilist lahendust kasutas BMW mootorratastel tootjatest esimesena?

Postitatud: 13.02.2006 18:31 48
Postitas Anti525
boxer lahendust

Postitatud: 13.02.2006 18:50 14
Postitas Relk
ei

Postitatud: 13.02.2006 21:28 02
Postitas Lauri_L
rippklappidega mootorit?

Postitatud: 13.02.2006 21:39 15
Postitas Relk
nope. Seda kasutatakse pea kõikidel tänapäeva autodel.

Postitatud: 13.02.2006 22:27 55
Postitas hanno
Midagi seoses amortidega?

Postitatud: 13.02.2006 22:40 59
Postitas Relk
Juba lähemal aga mitte amordid ega vedrud. Tegu siis elektroonilise jubinaga.

Postitatud: 13.02.2006 22:53 07
Postitas Cardo
starteriga käivitus ?

Postitatud: 13.02.2006 22:53 40
Postitas hollow
elektrooniline spidomeeter/odomeeter

Postitatud: 13.02.2006 22:58 32
Postitas Relk
ei ei. Piduritega seotud.

Postitatud: 13.02.2006 23:09 28
Postitas Hans
Ei taha teiste vaeva ära võtta.... tegemist maagilise kolme tähega jah? Tähestikus 2 esimest tähte kohe ja....?

Las keegi teine ütleb selle välja, mul pole uut küsimust varrukast välja raputada kohe.

Postitatud: 13.02.2006 23:21 08
Postitas Jaanus_P
mina oleks juba arvanud, et piduri tuli :lol:

Postitatud: 13.02.2006 23:54 59
Postitas Relk
ABS'iga siis tõesti tegu.

Kui Hans välja jätta, siis olid oma piduritulega kõige lähemal :lol:

Pane sina uus küsimus.

Postitatud: 14.02.2006 10:26 08
Postitas Jaanus_P
sry. kuna ma õiget vastust ei öelnud siis ma küsimust ei esita. (ma lihtsalt ei tea BMW ajaloost niipalju :oops: )

Postitatud: 14.02.2006 10:39 37
Postitas Relk
Siis on Hansu kord kes õiget vastust teadis.

Postitatud: 14.02.2006 15:31 07
Postitas Hans
Megalihtne küsimus:

Kes on BMW-le iseloomulike neerude autor?

Postitatud: 14.02.2006 16:12 31
Postitas Tom
Nime peast ei mäleta aga see oli mees mingist nn. tuuning firma (itaalias vist kutsuti neid carrosieerideks vms) kes mingile BMW'le (vist isegi Dixile) oma kere tegi.
On see vihje vähemalt õige?

Postitatud: 14.02.2006 16:30 59
Postitas Hans
Dixi oli varem.
Tegemist siis jah mehega kes andis BMW-le uue välimuse. Ehk oli vihjest abi.

Postitatud: 14.02.2006 16:36 56
Postitas Ragnar
Mudel 303
disainis Peter Schimanowski.

Postitatud: 14.02.2006 16:38 20
Postitas Hans
Õige :)

Sinu kord küsida!

Postitatud: 14.02.2006 17:19 50
Postitas Ragnar
ei leidnud ühtegi sobivat küsimust.
äkki keegi teine soovib küsida...

Postitatud: 14.02.2006 19:11 30
Postitas Relk
Ärge nüüd jamage. Kes ikka arvab see ka küsib. Otsi kasvõi internetist mingi küsimus. See siiski suhteliselt hariv teema ju.

Postitatud: 14.02.2006 19:34 56
Postitas Ragnar
OK ma siis küsin, et mitu hj oli Nelson Piquet'i 1,4liitrisel, 4 silindrilisel F1 autol (bmw mõistagi) millega 80 alguses ta tuli üldvõitjaks.

Postitatud: 14.02.2006 19:57 23
Postitas Tom
1150 kvalifikatsiooni seades?

Postitatud: 14.02.2006 20:01 16
Postitas Jaanus_P
mina ei leidnud üldse 1,4l mootori andmeid :cry: . sain hoopis sellise teksti... ja andmed enam/vähem samad igal pool;
1986 BMW engine used in F1 team benettons car,its the most powerful F1 engine ever made,its a 4 cylinder 1.5 litre turbocharged engine that produced 1500 horsepower for some qualifyings

ja mootoriks; BMW M12/13 F4t

Postitatud: 14.02.2006 20:07 42
Postitas Ragnar
Tom pakkus ligemale (nii et loeme õigeks arvestades ka mingi eksimisruumi)

1300+ oleks olnud vastus. aasta oli siis 83.

Mina võtsin andmed siit:
http://www.bmwcca.org/Roundel/1999/0999oth.htm

Postitatud: 14.02.2006 20:42 33
Postitas Tom
Lihtne küssa ka vahele.
Mis asi eemaldati 2002 Turbol ametivõimude "pealekäimisel"?

Postitatud: 14.02.2006 21:00 32
Postitas Jaanus_P
antud vastuse saab siit foorumist :) . väike vihje.

Postitatud: 15.02.2006 12:09 54
Postitas Aaro
Tom kirjutas:Lihtne küssa ka vahele.
Mis asi eemaldati 2002 Turbol ametivõimude "pealekäimisel"?
eemaldati siis silt OBRUT 2002 :lol:

Postitatud: 15.02.2006 12:42 25
Postitas Tom
Täitsa õige, Kalju sinu kord!