1. leht 2-st
					
				K: e91 320d
				Postitatud: 29.01.2012 23:24 54
				Postitas Alvaro
				
Sai siis antud autot käidud vaatamas. Vasakul küljel mõningad mõlgid, juhiiste kulunud, esistange värvitud. Midagi erilist silma ei hakanud.
Väidetavalt sügisest saadik juba eestis.
Proovimine jäi lühikeseks ja kaubad jäid tegemata.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 30.01.2012 12:15 23
				Postitas Zipp
				Äkki keegi targem oskab vastata, kuidas saab esimesel lingil 2006 masinal olla LCI iDrive nupp, kui LCI tuli välja alles 2008?
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 30.01.2012 12:34 34
				Postitas Alvaro
				Zipp kirjutas:Äkki keegi targem oskab vastata, kuidas saab esimesel lingil 2006 masinal olla LCI iDrive nupp, kui LCI tuli välja alles 2008?
Mõlemal ju olemas. 

 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 30.01.2012 12:44 26
				Postitas tafkin
				VIN 	 WBAVU31070FJ39904
 Type code 	 VU31
 Type 	 320D OL (EUR)
 E series 	 E91 ()
 Series 	 3
 Type 	 TOUR
 Steering 	 LL
 Doors 	 5
 Engine 	 M47/T2
 Displacement 	  2.00
 Power 	 120
 Drive 	 HECK
 Transmission 	 MECH
 Colour 	 SCHWARZ 2 (668)
 Upholstery 	 STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)
 Prod.date 	 2005-09-12
S1CAA 	 SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 	 
S200A 	 DIESEL PARTICLE FILTER 	 
S240A 	 LEATHER STEERING WHEEL 	 
S249A 	 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 	 
S321A 	 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 	
S441A 	 SMOKERS PACKAGE 	
S520A 	 FOGLIGHTS 	
S534A 	 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 	
S540A 	 CRUISE CONTROL 	 
P7RPA 	 ADVANTAGE PACKAGE 	
S855A 	 LANGUAGE VERSION ITALIAN 	 
S863A 	 EUROPE/DEALER DIRECTORY 	
S884A 	 ITALIAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 	
S8SPA 	 COP CONTROL 	 
S2BFA 	 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 154 	 4
S4AGA 	 INTERIOR STRIP TITAN. DULL 	
S548A 	 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 	
2005a. sõiduk, lisavarustuses pole Navi, vihmasensori, xenoni, poolnaha, sportrooli kohta märgetki, samas on näha ka uuemat kliima plokki, kus on ka istmesoojenduse nupud, mida pole Samuti lisavarustuses nimekirjas olemas. Samas loogiline ju Itaalia autode puhul istmesoojendused puuduvad  
 
   
   
  
Eks see ole kellegi poolt ise paigaldatud.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 30.01.2012 13:42 12
				Postitas Zipp
				Alvaro kirjutas:Zipp kirjutas:Äkki keegi targem oskab vastata, kuidas saab esimesel lingil 2006 masinal olla LCI iDrive nupp, kui LCI tuli välja alles 2008?
Mõlemal ju olemas. 

 
Mõlemal olemas jah aga esimesel on nö facelifti oma, aga facelift ehk LCI ehk Life Cycle Impulse tuli alles 2008, masin ise aga 2006 märgitud.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 30.01.2012 13:45 35
				Postitas Alvaro
				Teisel vähekene kobedam tehasest tulekul see list:
 VIN	 WBAVU31060KY11331
 Type code	 VU31
 Type	 320D OL (EUR)
 E series	 E91 ()
 Series	 3
 Type	 TOUR
 Steering	 LL
 Doors	 5
 Engine	 M47/T2
 Displacement	  2.00
 Power	 120
 Drive	 HECK
 Transmission	 MECH
 Colour	 BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
 Upholstery	 STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)
 Prod.date	 2005-12-28
S1CAA	 SELECTION COP RELEVANT VEHICLES	 
S200A	 DIESEL PARTICLE FILTER	 
S249A	 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL	
S255A	 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL	 
S313A	 EXTERIOR MIRROR PACKAGE	
S321A	 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR	 
S386A	 ROOF RAIL	 
S402A	 PANORAMA GLASS ROOF	
S423A	 FLOOR MATS, VELOUR	 
S428A	 WARNING TRIANGLE	 
S431A	 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D	 
S441A	 SMOKERS PACKAGE	 
S494A	 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER	 
S4AEA	 ARMREST FRONT RETRACTABLE	
S508A	 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)	
S520A	 FOGLIGHTS	
S534A	 AUTOMATIC AIR CONDITIONING	 
S563A	 LIGHTS PACKAGE	
S606A	 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS	 
S672A	 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS	 
S676A	 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM	
S6UEA	 ANTI-THEFT SECURITY SYS.F. NAVI DVD	
L801A	 GERMANY VERSION	
S863A	 EUROPE/DEALER DIRECTORY	
S879A	 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET	
S8SPA	 COP CONTROL	 
S969A	 REQUEST NAVIGATION DVD ON SHIPPING	
S2BFA	 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 154	
S4AGA	 INTERIOR STRIP TITAN. DULL	
S548A	 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING	 
S851A	 LANGUAGE VERSION GERMAN
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 00:14 39
				Postitas alarh
				Ei tea mis selle esimesega tehtud on. Igastahes iDrive'i soft on ka uuema versiooni oma  

 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 01:12 53
				Postitas coley
				Huvitav, mitmest masinast see esimene tuuring kokku legotatud on!  

 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 10:31 35
				Postitas Leedu
				alarh kirjutas:Ei tea mis selle esimesega tehtud on. Igastahes iDrive'i soft on ka uuema versiooni oma  

 
Kui vaid ainult softist piisaks. See ikka täiesti uus menüü ja süsteem. 2008 aasta LCil on isegi Business Navi (väike ekraan) puhul vana menüü, alles 2009 tuli uus menüü väikesele eraanile. Hull konstrukur ikka ja Eestis päris kindlasti selliseid juppe kusagil üle ei jää, et ehitada. Eks ta mingi Itaalia auto on mis Leedus üles ehitatud.(Seal saab juba ammu ka  F seeria bmw-dele igasugu juppe).
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 10:46 33
				Postitas segane52
				See esimene suht kahtlane tundub jah, lase kusagil üle vaadata ja jaga meiega seda tulemust:)
Kuna teem aolemas siis paluks ka abi ja ei hakka uut teemat tegama.
Nimelt plaanis omale ka esimene BMW soetada ja seega palun abi, mida vaadata, kuulata ja millele tähelepanu pöörata. Kas kusagil on võimalik kontrollida/teada saada tegelikku läbisõitu, UM annab info viimase hoolduse kohta kuid kuid samas võib ju olla et eelmine omanik on autoga veel lisaks 50 000 hooldamata otsa kimanud ja nüüd selle müüki lükkas. Lisaks ehk oskab keego soovitada mõnda head kohta kus saaks lasta sõiduki üle vaadata enne ostu ja nii ehk vead ülesse leida, UM on 24 p test kuid seal ei tehta nt mootori diag. Kas on olemas ka mõni alternatiivne firma, koht kes seda teha võiks või on kõige kindlam ikka UM minna. Sõiduk mida vaatama plaanin minna on :
http://www.auto24.ee/used/976833
tänud
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 10:59 18
				Postitas Leedu
				Viimane auto on kahtlemata väga korralik ja sile nagu omanik väidab, aga äärmiselt närvi ajab see, et müüja kirjutab seda haiget iba sinna et läbisõit kõik kontrollitud ja õige ja annab veel vin-koodi et ise kontrollida. Milleks? Kui auto on 10/2008 ja 02/2011 oli ls 129000 siis teeb see keskmiseks kuu läbisõiduks 4640 km. Auto tekkis müüki detsemberis 2011, selleks ajaks peaks olema läbisõit juba u. 176 000 km, aga omanik väidab et 138 k. Mis siis inimene kes sõitis koguaeg sama palju jättis järsku sõitmise järgi ja 10ne kuuga läbis ainult 10 k km? 

 Loomulikult võib ka nii olla aga pigem ikka pole esindust vahepeal külastanud ja märki maas ei olnud, saigi ilusti 38 k km maha võtta.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 11:14 04
				Postitas Alvaro
				segane52 kirjutas:See esimene suht kahtlane tundub jah, lase kusagil üle vaadata ja jaga meiega seda tulemust:)
Lisaks ehk oskab keego soovitada mõnda head kohta kus saaks lasta sõiduki üle vaadata enne ostu ja nii ehk vead ülesse leida... 
tänud
Ise plaanin võimaluse korral minna Carmasteri kui päev sinna jõuab, et lepingutele hakkab alla kirjutama.
Esimese auto kohta sai tehtud päring Um-i, saab näha mida sealt vastatakse.
(Endale hakanud veel silma jubedalt siledaks kulunud tulede lüliti!)
Teise kohta tuli suhteliselt ebaselge vastus, mingi hetk olnud ls. 147216km ja see ka kõik.
Endale tundub see teine kuidagi kindlam aga eks see selgub siis kui vaatama jõuab.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 11:38 08
				Postitas Zipp
				
Kui keegi seda halli 320d vaatamas on käinud võiks kribada siia, see tundub päris hea diil esmapilgul.
Hind, aasta, varustus jne.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 12:39 06
				Postitas segane52
				Hr Leedu jutt tundub igati loogiline selle halli kohta ja millegi pärast olen samal arvamusel. Seega siis ei päde ka näit hoolduste koha mida auto soovitab teha. Ilmselt on need ka nullitud ja nii tuleks kusagilt tühjalt kohalt alustada. Kas kellelgi on endal sellise mootoriga masin ja oskab midagi hooldusest ja hindadest rääkida. Võhikuna huvitab nt kas mootor on hammasrihma või ketiga, ja millal seda rihma vahetada tuleks. 180 000 läbisõit võib täiesti loogiline olla ja äkki tuleb sellise kilometraasi juures ka suurem hooldus teha?
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 12:57 49
				Postitas Leedu
				Bmw mootor on ikka ketiga. Suurt hooldust ei ole 180 k pealt ja ega reaalselt ei ole see ka mingi suur läbisõit. Umbes 200 000 km pealt hakkab auto ilmselt nõudma partikelfiltri vahetust mis esinduses on väga kallis lõbu (u. 2000 eur). Mootor on hea, kütusekulu madal ja tõmme väga hea.
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 13:26 36
				Postitas segane52
				kusagilt lugesin et selle filtri saab vajadusel ära võtta ja aju vastavalt ringi seadistada. 2000 euri ikka ropp hind sellise vidina eest. nagu aru saan siis selle jääkresurssi pole võimalik kontrollida.
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 14:28 51
				Postitas alarh
				Zipp kirjutas:
Kui keegi seda halli 320d vaatamas on käinud võiks kribada siia, see tundub päris hea diil esmapilgul.
Hind, aasta, varustus jne.
 
Käisin vaatamas. kahtlemata, väikseid iluvigu oli (esimene juhipoolne stangenurk ära sõidetud ehk värv maas, omanik ütles, et treila pealt maha tulles tehti, juhipoolsel tagumisel uksel oli väheke suurem täke), mis minule kinnitab seda, et auto pole "uutest" juppidest kokku klopsitud. Mootori käigu kohta ütles mu isa, kes teab diislitest väga palju, kogemust lollimoodi, et käib nii, nagu oleks auto sõitnud 238000km, mitte 138000km. Ta võib muidugi eksida. Tuleklaasid tundusid olema pääris palju päevi näinud. Hooldusraamat... jahm, seda mina selle auto puhul ei usuks  

 . Seal olid ERANDITULT kõik sissekanded ühesuguse käekirjaga, allkirjaga ja templiga. Omanik aga väitis, et eelmine omanik olevat olnud mingine meditsiinitehnik vms. Üldmulje väga hea autost. Sisu korralik, katuseluugid ja asjad, istmesoendused, webasto, puldiga, mis ka töötas. Eks tuleb oma kõrvaga see mootor üle kuulata ja vaadata. Mina isiklikult ei tahaks osta sellise hinnaga autot ja siis hakata mootoripärast UM'i vms vahet jooksma. Arvestades seda, kui kapriissed tänapäeva diislid kütuse jms suhtes on.
Selle mootori kohta juurde: VÄGA HEA mootor. Nagu Leedu mainis, tõmbab lollimoodi ja kulu on madal. Proovisin universaali sama mootoriga. Trassikulu kompujärgi sain 4,7 ja oleks arvatavasti pügala või kaks allagi tulnud. Tallinn-Tartu peal siis, püsikas ja 90kmh.
Dpf filtri kohta.. kui per**e läheb siis on tuhat ja tuline (Mazda6, ls 230000km ja 105kw 2.0 diisel peres ja.. mootor avariirežiimis, sest auto sai palju lühikesi otsasid ja ummistas ära filtri, ei suutnud enam läbi põletada auto enda süsteem, samuti esindus 

 ). Mazdal maksab filter 2700 euri ja BMW'l pidavat olema vanas rahas 27000 krooni.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 14:40 05
				Postitas Alvaro
				Erinevatest juppidest kokku klopsituna tundus hoopis see auto: 
http://www.auto24.ee/used/975119 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 14:52 56
				Postitas Leedu
				Selle auto kohta öeldigi ju mitte teiste.
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 15:54 21
				Postitas segane52
				Suur tänu alarh hea ja ülevaatliku info eest. Sina siis seega pigem ostaksid selle auto? eks kui kohale lähen uurin ka seda hooldusraamatut. Kui UM annab info et aasta  tagasi oli 123 00 siis nagu natuke kahtlen et 238 00 aga mine sa  tea neid asju. Võeti enne müüki ehk viimast. Kui asi vaadatud ja sobilik tundub lasen Carmasters ilmselt targematel seda mootorit kuulata ja uurida. Vast nemad oskavad öelda kas tasub osta või mitte.
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 16:48 08
				Postitas alarh
				See 238tuhat oli piltlik näide. Auto oli tibenstobens muidu, kõik mis peal tundus töötavat. Mina mootorikohta ei osanud midagi öelda, aga mu isa,  kes on diiselmootoritega ehk ca 30 aastat kokku puutunud, ütles, et sellise läbisõiduga autod peaks käima nagu natuke pehmemalt, vaiksemalt? Ma ei mäletagi mis ta ütles. Võib-olla võimendas seda diiselikku müra ka see, et auto asub maja all garaasis, betoonseinte vahel. Mina prooviringile ei läinud. On juba uus ja parem välja vaadatud 

. Aga iseenesest, kui mootor heaks kiidetakse siis anna aga minna! See FL kolmene on väga ilus elukas, need kapotijooned ja tagatuled ja kõik muu fl'iga seonduv loob autost väga värske ja agressiivse mulje. Sisu oli väga heas korras, poolnahkistmed isegi meeldisid, üldjuhul need väga ei tõmba. Seal all läks soojaks ka väga kiiresti, väljas oli ehk -10 ... -12 kraadi, seal garaasis aga ehk -5 vms. Ja auto jõudis kohapeal ehk paar minutit tiksuda, kui juba salongi sooja tuli. Varjatudmenüüst mootori tempi ei osanud vaadata, unustasin ära, mitmes menüü see temp on.
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 17:30 31
				Postitas MMI
				alarh kirjutas:See 238tuhat oli piltlik näide. Auto oli tibenstobens muidu, kõik mis peal tundus töötavat. Mina mootorikohta ei osanud midagi öelda, aga mu isa,  kes on diiselmootoritega ehk ca 30 aastat kokku puutunud, ütles, et sellise läbisõiduga autod peaks käima nagu natuke pehmemalt, vaiksemalt? Ma ei mäletagi mis ta ütles. Võib-olla võimendas seda diiselikku müra ka see, et auto asub maja all garaasis, betoonseinte vahel. Mina prooviringile ei läinud. On juba uus ja parem välja vaadatud 

. Aga iseenesest, kui mootor heaks kiidetakse siis anna aga minna! See FL kolmene on väga ilus elukas, need kapotijooned ja tagatuled ja kõik muu fl'iga seonduv loob autost väga värske ja agressiivse mulje. Sisu oli väga heas korras, poolnahkistmed isegi meeldisid, üldjuhul need väga ei tõmba. Seal all läks soojaks ka väga kiiresti, väljas oli ehk -10 ... -12 kraadi, seal garaasis aga ehk -5 vms. Ja auto jõudis kohapeal ehk paar minutit tiksuda, kui juba salongi sooja tuli. Varjatudmenüüst mootori tempi ei osanud vaadata, unustasin ära, mitmes menüü see temp on.
 
Kuule diisli(hääle) spetsialist, toon sulle 3 erinevat diislit erinevate läbisõitudega ja sa ütled kohe umbkaudse läbisõidu ära ?  

 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 17:55 19
				Postitas alarh
				Olen ma midagi säärast väitnud? Mitu asja langes kokku, sellest järeldus, et VÕIB olla rohkem sõitnud. Kui sul on olnud kaks sama tootja diislit, üks uuestpeast ja teine kasutatud peast, siis on vähe teadmajale inimesele pilt selge. Leidsin endale huviorbiiti samasuguse mootoriga isendi, odomnäit on pmst sama ja kõrvale on vahe sees. Muidugi võib üks jopata parema käiguga jms... Endal ka küsimus selle 2,0 130kw kohta. Käib kui kellavärk aga mootor vibreerib jõle palju mootoriruumis, salongis ja auto kõrval seistes aru saada pole. Mis võib seda tekitada?
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 18:18 55
				Postitas TiitR
				alarh kirjutas: Endal ka küsimus selle 2,0 130kw kohta. Käib kui kellavärk aga mootor vibreerib jõle palju mootoriruumis, salongis ja auto kõrval seistes aru saada pole. Mis võib seda tekitada?
No, aga küsi siis 30a. diislitega tegelenud isa käest äkki?  

 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 19:31 48
				Postitas alarh
				
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 20:06 00
				Postitas TiitR
				alarh kirjutas:
 
alarh kirjutas: ... aga mu isa,  kes on diiselmootoritega ehk ca 30 aastat kokku puutunud, ütles, et sellise läbisõiduga autod peaks käima nagu natuke pehmemalt, vaiksemalt?
 
 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 21:39 08
				Postitas MMI
				Aga milleks on vaja foorumist veel abi otsida kui endal selline spets olemas? Ma kardan, et siin foorumis pole just palju neid kes 30a dislaga väga hästi sina peal olnud 

 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 31.01.2012 22:37 46
				Postitas alarh
				Oeh.. Võtate mis te võtate, aga mootori tasakaal pidi 2liitristel paigast minema...
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 01.02.2012 07:35 59
				Postitas bosshoss
				minu oma kah õrnalt hüppab vahest... ise olen harjunud...
			 
			
					
				Re: K: e91 320d
				Postitatud: 01.02.2012 09:11 39
				Postitas Alvaro
				No kindel on see, et nelja silindrine diisel hüppab nagunii rohkem kui kuue silindrine.
Selle 
http://www.auto24.ee/used/972857 auto müüjaga sai eile telefonis räägitud. Väidetavalt on enne müüki tehtud õlide, filtrite vahetus, sidur ning lisaks tellitud ja kodeeritud teine võti. Alla pandud uued naastrehvid.