1. leht 2-st
					
				CHIPPIMINE
				Postitatud: 13.04.2014 16:25 53
				Postitas rapiir
				tervist,kas keegi teab kedagi kes teab kus ja kes tartus chipiks autot?
autoks siis 530d 142 kw
on kellelgi kogemusi ka sellega?
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 13.04.2014 20:34 52
				Postitas primeravend
				Viljandi mnt 48, Tartu   VKM
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 30.09.2016 10:51 40
				Postitas BMWE34Mell
				primeravend kirjutas:Viljandi mnt 48, Tartu   VKM
mida assja?? 350€?? Röövimine ju. Tlnas Jürisoo küsib 150€.
 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 30.09.2016 23:47 30
				Postitas Raitz330
				võrus saab 100euriga
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 01.10.2016 00:06 26
				Postitas kapa
				see 350.- on raudselt koos pingis rebimisega.Kui ei ,siis on tõesti kirves.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 02.10.2016 20:09 48
				Postitas TELK
				kapa kirjutas:see 350.- on raudselt koos pingis rebimisega.Kui ei ,siis on tõesti kirves.
Kusjuures selle raha eest ei saa VKM-s pingi ligidalegi.
 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 02.10.2016 21:19 04
				Postitas kapa
				Soovime ainult edu siis.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 05.10.2016 19:27 53
				Postitas heyboss
				sooviks selle venna kontakte kes võrus 100.- teeb
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 05.10.2016 22:01 33
				Postitas Ma®tin
				Üleüldiselt.. Süütevedelikust saab ka ennast täis juua.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 06.10.2016 00:26 08
				Postitas kapa
				Aga kui kallis naps meeltmööda ei ole siis ei pea seda lihtsalt nime pärast sisse valama.
Eks igaüks teeb oma rahaga mis tahab.
Tuli lugu meelde.Kui sippimine algfaasis veel oli,üksmees maksis 600€ soomes ja sai paberi ja puha aga prse mineku vahet ei tundnud  

 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 11.12.2016 19:14 34
				Postitas Riivo
				BMWE34Mell kirjutas:primeravend kirjutas:Viljandi mnt 48, Tartu   VKM
mida assja?? 350€?? Röövimine ju. Tlnas Jürisoo küsib 150€.
 
vahe on töös..jürisoo paigaldab stampsofti, vkm sätib uuendatud softi konkreetse auto järgi manuaalselt läbi arvuti...lisaks tehakse mõned proovisõidud vaatamaks käitumist....ametlik ka, saab paberid, mingi garantii kindlati ja makstakse maksud...sealt see kallimaks lähebki.
 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 11.12.2016 19:27 24
				Postitas Ma®tin
				Reaalsed kogemused kipuvad üsna vastupidised olema paraku.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 11.12.2016 19:41 22
				Postitas Silver88
				Ega enamik inimesi ei saagi aru, mis see chippimine täpsemalt endast kujutab. Aga jah alati ei saa ka rohkem makstes paremat tulemust 

 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 11.12.2016 21:01 43
				Postitas teet82
				Tänapäeval võib ka ebay-st seda teenust osta, saadad sinna oma faili ja saad poole tunniga muudetud faili tagasi, juttude järgi just paljud nii raha teenivadki, ilma et ise üldse jagaks midagi eepromist ja asjadest. Eks need ongi need 100EUR tegelased enamasti.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 11.12.2016 21:52 50
				Postitas ooDDoo
				Selliseid suvalisi kippe võiks minagi vanadele disladele kõvasti soodsamalt ka pakkuda. Kuid kahjuks autode pihustid ja kompressioon ning turbod nii erinevad. Pärast kõik kiruksid ainult mööda foorumit.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 12:39 15
				Postitas revoLt01
				Jõujaamas sai käidud 2a tagasi, kvaliteediga rahul, siiamaani masin täitsa tipp seisus, samasugune nagu ennem. Lihtsalt võimsam ja äkilisem.
DPF välja võtmine, EGR kinni, chippimine +50kw tuning ja kõik muu programmeerimine juurde läks 300eur umbes.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 16:59 41
				Postitas iffiff
				mis vajadus oli dpf ja egr hukata?
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 18:34 10
				Postitas Tauri_T
				Ma tahaks lasta enda 2.0d chippida, ega ma ometi ei pea selle jaoks dpf ja egr välja programmeerima?
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 18:36 22
				Postitas Volum
				Ei pea.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 18:40 27
				Postitas Tauri_J
				iffiff kirjutas:mis vajadus oli dpf ja egr hukata?
ei jõua üleval pidada
 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 18:49 24
				Postitas Tauri_T
				Volum kirjutas:Ei pea.
Väga hea, siis peab ette võtma.
 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 19:47 40
				Postitas Silver88
				Niikaua kuniks DPF backpressure OK on, siis jah nö Stage 1 jaoks pole vaja välja kirjutada ajust DPFi. Kangema jaoks vaja kindlasti DPF ja äkki ka katalüsaator eemaldada.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 19:57 00
				Postitas Tauri_T
				Mulle piisab isiklikult täiesti stage 1 võimsusest, ei hakka siin mingeid ulme numbreid kohe kindlasti taga ajama.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 20:39 19
				Postitas teet82
				Kuigi need chippide müüjad lubavad tavaliselt suuremat võimsust ja väiksemat kütusekulu, siis võimsus tuleb siiski ainult kütuse põletamisest ja karta on, et ka DPF saab kiiremini otsa suurenenud tahmakogustest. EGR on nagunii suletud kui max võimsust kasutatakse , selle pimedaks tegemine ei tohiks midagi muuta nagu.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 22:05 22
				Postitas ttsys
				Kui DPF saab kõrgetel pööretel kuuma ehk sõidab valdavalt maanteel siis ei juhtu ka stage2 korral DPF-ga midagi hullu, sest toimub passiivne filtri puhastus ehk kõik see, mis ongi DPF-ga sõiduki kasutuskeskkond.
Kui see sõiduk tuuakse aga fooride taha ehk linna töristama siis heitgaaside temp pauguga langeb ning jama on majas juba ka stock-na, stage-dest rääkimata, sest mootor hakkab kasutama DPF sundpõletust, mis ei ole mõeldud kui regulaarne tööreziim. Selle tulemusena saab DPF kõvasti pähe, mootor saab pähe, määrimine halveneb, kütuse kulu tõuseb, võimsus langeb, omaniku nutt ja hala kasvab jnejne.
See ülal olev aga ei ole veel kõik, millega arvestada. Oluline või olulisem on veel, mis käigukastiga on tegemist. Kui näiteks GA6HP19Z viiakse üle 350Nm siis on N47-el torque converter-i mudel Q126 ja see on vaja vahetada vähemalt S126-le, mis on BMW Perfomance  E92 LCI-l 184hj ja 380Nm. Igal juhul vajab ZF kindlasti siis ka vähemalt re-mapimist. Kõik see on paljudele tuuningfirmadele juba tume maa, seda enam kuskil kuuris-chip-ijatele.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 14.12.2016 22:28 35
				Postitas _siim_
				Mul selle turbiiniga vedas,60 000km paugutasin mina ringi ja vist ei olnud päevagi kui pähe ei antud,16 riiki mägedes,kiirteedel jne 320d 2006 160-170kw ja 500nm alla vääne.
Sõidab ka järgmine omanik ja lähipäevil peaks 100 000km selle softiga täituma,eks kui hooldusesse tuleb siis saab proovida ja kasti adaptsioone uurida.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 15.12.2016 06:34 44
				Postitas mikuuu
				Natuke offtoppic "torque conventer" on niiöelda turbiin ? 
Kas e39 autom. GM kastile on ka miskit tugevamat mida sinna panna ?
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 16.12.2016 14:12 32
				Postitas _siim_
				Ei ole,mõistlikum lahendus on e38 alt zf kast võtta kogu täiega.
			 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 16.12.2016 19:41 57
				Postitas kaupo.k
				Kas siis e38 zf kast passib e39-le gm kasti asemele?  

 
			
					
				Re: CHIPPIMINE
				Postitatud: 16.12.2016 20:19 58
				Postitas ooDDoo
				miks ei peaks sobima?