1. leht 1-st

K: Kas on mingi piiratud libisemisega asi autol?

Postitatud: 07.05.2006 14:36 55
Postitas Ceed
Ei osanud sellele kuidagi korralikku pealkirja panna, aga probleem selline et oman 318i M40 mootoriga. Talvel käib ratas tühja all küll ja küll, aga asfaldil et tõmma üldse ringi. Isegi kui gaasi peaaegu põhja vajutad ja siduri kiiresti lahti lased. Olen teiste autodega ratast ringi last tean kuidas see käib :) Kruusateel natuke laseb ega mitte midagi erilist. Kas sellel autol võib olla mingi piiratud libisemise (käigukast, differ vms.....)

Sest kui asfaldl üritad ratta ringi lasta ja siduri vallandad, siis pöörded tõusevad üles, kui juba vähe liikunud vajuvad vähe alla ja siis kui kiirus sees siis uuesti üles. Algul kahtlustasin et siduriketas läbi, aga nüüd juba 6 kuud sõit ja ikka sama.
Mitte et ma mingi idioot oleks kes kogaeg ratast ringi laseb, aga lihtsalt tekis huvi. Kui mõnedkorrad vähe üritand lasta siis ei keera üldse kohe ringi ja sellest see küsimus tekkis.

Kuda saaks kindlax teha kas sellel autol on mingi seline vidin peal või mitte?

Postitatud: 07.05.2006 16:53 31
Postitas Karol
mulle tehti nii selgeks,et on vaid osadel 325 seeria autodel.Ja kui muidu aru ei saa siis mine kruusale tee ääres ühe rattaga.Seejärel anna gaasi ja vaata kas hakkasid mõlemad kaapima või ainult see mis on kruusapeal.See on piiratud libisemisega differensiaal /differ/ ehk LSD.

Postitatud: 07.05.2006 19:32 23
Postitas meph
Viitab veidi oma aja ära elanud sidurile küll.

Üldiselt tõsta tagumine ots autol üles ja kui ühte ratast keerad ja teine samas suunas liigub, siis on LSD all. Kui teine ratas teistpidi käima hakkab, siis tavaline differ.

Postitatud: 07.05.2006 19:32 26
Postitas testivoitja
no vaevalt sinu 1,8 lsd on.
ma arvan et mine vaheta oma siduriketas ära ja ma arvan et ka sidurikorv.
olen peaaegu kindel et sul on probleem selles.

Postitatud: 07.05.2006 21:01 38
Postitas toom
Mina aga arvan, et ära hakka kohe juppe vahetama, mine mõne targa juurde, tema ütleb sulle, mis on või ei ole.

Postitatud: 07.05.2006 22:23 47
Postitas hanzvonkazak
no 1.8 küll ei ole LSD all, ma võin kohe päris kindel olla.

Postitatud: 07.05.2006 23:07 15
Postitas Valdek
hanzvonkazak kirjutas:no 1.8 küll ei ole LSD all, ma võin kohe päris kindel olla.
316 all on ka selline asi eksisteerinud. Kas tehasest või hiljem lisatud...keegi ei keela ka 1,8 LSD alla keerata...

Postitatud: 07.05.2006 23:19 00
Postitas M4rt
Kui kunagi raplas mingi e36 1.8-ga võistlesin, ei võtnud see stardis kah ratast ringi. Suht raske auto ja lahja mootor mis seal ikka tahta

Postitatud: 07.05.2006 23:33 20
Postitas meph
Krt 1.6'se E36'ga sai ka omal ajal burnouti tehtud, ratta ringisaamine ei tohiks mingi küsimus olla, kui tead mida teed :)

Aga jah, ene kui ei katseta ei saa 100% kindel küll olla, mis diferentsiaal seal all on. Kuigi samas tundub antud juhul asi tõesti siduris olevat.

Postitatud: 08.05.2006 01:19 16
Postitas Ceed
ei LSD-d tal all kindlalt ei ole sest talvel vedas ainult 1 ratas kui jääpeal oli. Aga olen kuskilt lugenud, et hooratta leevenditega on 25% libisemist vms... Mingist ingliskeelsest foorumist lugesin, vb sain valesti aru. Tuleb siis ikka siduri korvi, ketast ja survelaagrit ostma hakata :S

Postitatud: 08.05.2006 09:17 35
Postitas meph
Ju valesti aru said. Otsi parem jah uus sidurikomplekt endale.

Postitatud: 08.05.2006 22:12 08
Postitas testivoitja
täpselt minu mõte.ja kaotada pole sul naguinii midagi.
ja parem vahetada ära ennem kui peeses juba:)))