1. leht 1-st
E39 turbo
Postitatud: 12.05.2006 21:33 07
Postitas bmw530td
kysimus selline et kas on mötet turbot remontida. kuna sain et turbo on varsti öhtal. Ja kui on mötet kes seda teeks jamis hinnaklassi see jääb.
Postitatud: 12.05.2006 22:59 43
Postitas Madis399
üldjuhul peaks saama turbosid remontida, kui nad ei ole just pilbasteks lennanud......remontide hinnad peaks olema vahemikus 3-6 tuhat(võin eksida)......igaks juhuks mainin ka selle ära, et minu mäletamist mööda maksis uus turbo um´is üle 20k
aga uuri turboclubist, et kes neid remondib!
Postitatud: 12.05.2006 23:30 15
Postitas Relk
Üle 20K jah. X5'l vahetatakse homme hommikul UM'is turboära.
Postitatud: 13.05.2006 00:00 23
Postitas Aimar
Juss kirjutas:Üle 20K jah. X5'l vahetatakse homme hommikul UM'is turboära.
Mis sel viga siis juba

?
Postitatud: 13.05.2006 10:09 35
Postitas Relk
No eile läks hooldusesse ja siis sealt helistati ning öeldi, et turbol vigu ei leitud ja töötab väga hästi, kuid neile tundub, nagu ta oleks väljast natuke niiske. Igaks juhuks vahetatakse täna hommikul ära. Lõunaks peaks korras olema.
Postitatud: 13.05.2006 10:49 23
Postitas bmw530td
mul on turbol imelik hääl sees ja tömme ei pidand sama olema.jah uus turbo maksab möned sendid yle 20 kilo. kuid kysimus kas remonditud turbo ka kestab. mul veel turbo töötab. Sest ei ole löbus möne kuu prast se jama uuesti läbi teha.
Postitatud: 13.05.2006 10:58 30
Postitas Wille
Kui on korralikult remonditud siis kestab väga hästi aga enda kogemusest Karla autot ei soovitaks, vähemalt minul nendega halvad kogemused.
Postitatud: 13.05.2006 11:01 23
Postitas Relk
Uus turbo maksab sulle 21047.86 EEK.
Paraku pole ise nende remondiga kursis olnud. Kui rahakott kannatab soovitan ära vahetada. Teine võib ju mustadeks päevadeks jääda.
Samas otsinguga peaks selle kohta küll ja küll infot leidma. Turbo remondist siin palju juttu olnud.
Postitatud: 13.05.2006 14:58 39
Postitas AARE540
UMis oli just üks 80K läbisõiduga X5, millel turbo oli saba andnud, tagaots oli ikka mõnusalt õlipaska täis ning peale turbo vahetust tossas teine veel päris jupp aega.
Minu järeldus bemmide kohta, millel turbod on- Diesel sucks!!

Postitatud: 13.05.2006 16:51 07
Postitas Ilves
AARE530 kirjutas:UMis oli just üks 80K läbisõiduga X5, millel turbo oli saba andnud, tagaots oli ikka mõnusalt õlipaska täis ning peale turbo vahetust tossas teine veel päris jupp aega.
Minu järeldus bemmide kohta, millel turbod on- Diesel sucks!!

Eks turbomootori eluiga sõltub ka kasutajast ja rohkemgi veel kui vabalthingava puhul. Kui ikka peale kõva vajutamist mootor kohe kinni panna võib turbo suht lühikese ajaga ära küpsetada. Aga muidu diisel ikka ruulib, kui veel kuskilt LSD ka mõistliku raha eest alla saaks, tagumised kummid kuluvad ebaühtlaselt

Postitatud: 13.05.2006 22:27 24
Postitas Relk
Mina ei ütleks ka diisli kohta ühtegi halba sõna. väga hea minek, eriti nm, ning olematu kütusekulu. Turbo siis vahetati täna ära koos veel umbes miljoni asjaga garantii korras. Sõitnud samuti natuke alla 80k aga see ei saanud siis küll sama olla kuna õli ei olnud küll mitte kuskil. Käisin ka ise all ja peal.
Postitatud: 13.05.2006 23:27 04
Postitas priitv8
Diislite puhul sakib uuemal ajal just hooldusvälp. Juss, kui tihti Sa oma autol õlivahetust tegema pead ja millise õliga (raamatu järgi ma mõtlen)?
Postitatud: 13.05.2006 23:30 42
Postitas Relk
Õrna aimu ei ole. Siis kui rohelised tulukesed otsa saavad

Postitatud: 14.05.2006 13:34 07
Postitas priitv8
Eelmisi vahetusi hooldusraamatusse kantud pole? Ja mis õli kasutad?
Postitatud: 14.05.2006 14:41 54
Postitas Ilves
priitv8 kirjutas:Diislite puhul sakib uuemal ajal just hooldusvälp. Juss, kui tihti Sa oma autol õlivahetust tegema pead ja millise õliga (raamatu järgi ma mõtlen)?
E46 330d-l hakkab hooldusvälba indikaator tiksuma alla 30-st tuhandest, mis on minu jaoks selgelt 15 tuhat liiga pikk. Praegu lasin sisse panna 0w-30, mis on seal ka eelmised 2 õlivahetust esinduse poolt sisse käinud. Edaspidi lähen ilmselt 5w-40 peale ja 15 tuhandelisele välbale üle, tundub turbomootorile kuidagi mõistlikum.