1. leht 1-st
318td
Postitatud: 25.09.2006 11:32 07
Postitas Tauri
Autoks siis E36 touring, 97 aasta
arvatav stsenaarium oli järgmine:
klapp kukkus silindrisse > kolb pooleks > keps ... jne
siit tulenevalt on huvi BMW 1,8 diisel mootori vastu- kui keegi teab kus selline isend olla võiks siis andke märku!
Samas tõstataks arutelu teemal, et kui sellist mootorit ei õnnestu leida siis mis oleks kõige mõistlikum stsenaarium selle auto taas sõidukorda saamiseks, milline mootor kõige väiksema peavaluga sinna sobitada?
Postitatud: 25.09.2006 12:43 14
Postitas Hans
See e36 touring on hetkel mis mootoriga?
Aga 1,8 diislit otsiksin mina isilikult avariiliste autode pealt välismaalt. Eriti ei usu, et Eestis midagi leiaks ja vaevalt sa selle aasta autole tahad kümme aastat vanema diisli peale panna.
Postitatud: 25.09.2006 13:00 12
Postitas Tauri
momendil on siis see 1,8 diisel seal peal laiali.
Kuna see 1,8 diisel on 4 pütane siis küsimus, et kui suur ooper saab olema sinna uuemat 2,0 diislit peale toppida. alternatiiv nr 2 oleks siis 2,5 tds aga see tundub olevat suht võimatu ettevõtmine- kui just kusagilt avariilist masinet ei leia kogu kupatusega.
Postitatud: 25.09.2006 17:00 43
Postitas meph
Mootorivahetusel pole erilist vahet millise mootoritest valid. Kõige valutum on sinna samasugune mootor vahele istutada. Iga erinev mootor võib vajad ka uut käigukasti ja difrit. Mõistlik oleks seega valida selline mootor, millele sama kast sobib. Kui see probleem lahendatud, siis teoorias peaks piisama mootorist, mootorijuhtmesarjast, ajust ja mootorikäppadest. Kui mootoritel suur raskusevahe, siis tahaks ka esivedrustus saada järeleaitamist. Üldjuhul E36'l taga suht sarnased tükid vedrustuse koha pealt läbi kogu mudelivaliku.
Re: 318td
Postitatud: 26.09.2006 20:01 02
Postitas axs
[quote="Tauri"]Autoks siis E36 touring, 97 aasta
arvatav stsenaarium oli järgmine:
klapp kukkus silindrisse > kolb pooleks > keps ... jne
siit tulenevalt on huvi BMW 1,8 diisel mootori vastu- kui keegi teab kus selline isend olla võiks siis andke märku!
Samas tõstataks arutelu teemal, et kui sellist mootorit ei õnnestu leida siis mis oleks kõige mõistlikum stsenaarium selle auto taas sõidukorda saamiseks, milline mootor kõige väiksema peavaluga sinna sobitada?[/quote]
1,7 ja 2,5 mootoril on samad kolvid klapid jne.silindrite arv erinev
otsi 325,525 tds kuskilt
Postitatud: 27.09.2006 08:02 14
Postitas Tauri
tänaseks vaatab siiski kas seda mootorit annab taastada. Kõigepealt laseb kaane korda teha ja arvatavasti saab Sauelt uue ploki. Eks paistab mis saab ja kui palju maksma läheb.