1. leht 1-st

BMW f11 mootorituli

Postitatud: 21.11.2018 21:01 50
Postitas krad
Jõudu!

Mure armatuuris oleva mootoritulega millest ei saa lahti.
Arvuti taha pannes ütleb, et õhuvool mootoris on liiga suur.
Peale seda sai vahetatud MAF sensor - ei muutund midagi.
Esindus väitis, et kindlasti on viga EGR'is - vahetsin uue vast aga ei muutund midagi.
Ära sai veel vahetatud karterituulutus toru (see oli mõrane) ning klapikambrikaas. Samuti mootori keti süsteem ning viimase asjana turbo. Kõik vahetatud jupid on uued, mitte teise ringi omad.
Nüüd viimasel ajal on tekkinud tühikäigul kohapeal seistes puterdamine, nagu jätaks vahepeal vahele. Muid mingeid eripärasid pole ja kõik töötab justkui korralikult.
Mootoriks on N47d20 ja masina väljalaskeaasta 2011.
Peale veateate kustutamist tuleb see tagasi mõnikord 10km pärast, teinekord 50km pärast.

Kellelgi ehk samalaadset viga olnud ja oskab nõu anda?

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 21.11.2018 21:36 27
Postitas teet82
Täpne veakood võiks olla, muidu ei saa nagu aru täpselt. Kas siis õhuvool mootorisse on liiga suur läbi õhulugeja, sest läbi EGR-i voolab liiga vähe? EGR jahuti umbes äkki kui ainult EGR klapi vahetasid.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 21.11.2018 22:07 46
Postitas krad
Rohkemat ei näita mu sead midagi. Ainult need kaks viga.

Pilt

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 21.11.2018 22:18 51
Postitas Cpstuning
EGR cooler umbes, prooviks saab bypass klapi fikseerida asendisse, kus gaasid juhitakse otse mitte läbi cooleri kärje!

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 22.11.2018 08:58 39
Postitas mike1
Tallinnas võin üle vaadata ja lahenduse pakkuda, kui ise jagu ei saa.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 23.11.2018 10:54 32
Postitas bemarifan
99% on se mootori tuli egriga seotud , mul andis samad vead kui cooler oli umbes.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 20.01.2019 19:50 34
Postitas krad
Võtsin kogus süsteemi maha ja puhastasin ära. Ei olnud väga tahmane.
Natuke aega sai sõita, umbes 200km ja lõi jälle mootoritule põlema ning kirjas samad veateated.
Mida veel proovida?

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 20.01.2019 21:12 31
Postitas Volum
Tartus saan aidata.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 30.01.2019 15:09 08
Postitas Joel-Henri
Äkki hoopis see teema sul?

viewtopic.php?f=39&t=290396

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 19.09.2025 14:16 33
Postitas urks
on küll vana teema . Kas algataja leidis lahenduse? Mootor N57 2013a. Sama viga,õhuvool liiga suur.
Arvutiga vaadates ei ole viga aktiivne ja laseb kustutada. Tagasi ilmub peale 50km kuni 300km sõitmist.
Ka mootori puterdamist on mõned korrad olnud. Erg cooler vahetati esinduses aktsiooni käigus 7 kuud tagasi
e.veebruaris

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 21.09.2025 12:08 08
Postitas aronz12
Ega seal jah suurt midagi muud kui egr pool seda ei mõjuta. Õhulugeja ise loomulikult ka aga õhulugeja endaga ei kipu eriti tihti probleeme olema.

Õhulugeja ja egr osas julgeks ainult originaali soovitada. Järelturu omad kipuvad juba enne karbist välja võtmist valesti töötama ning tekitavad lõpuks teisi anomaaliaid.

Kui siis ehk tahmane sisselaske kolle/torustik? Umbes toru tõttu tõuseb õhuliikumis kiirus ja ajab õhulugeja segaseks?

Aga egr poole pealt siis avatud egr puhul läheb vähem õhku läbi õhulugeja (osa õhust tuleb nö summutist tagasi). Kui auto teeb egr lahti aga reaalselt läbi egr õhku ei tule (klapp ei ava, jahuti umbes, vms) siis tuleb see osa õhust jätkuvalt läbi õhulugeja ja aju tuvastab sellega, et õhuvool on liiga suur.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 22.09.2025 17:13 19
Postitas urks
puhta õhu torustik mul kontrollitud , ühendusvoolikutel uued rõngastihendid. Sisselaske kollektori panin teise korraliku
mis puhastatud. Isegi uus õhufilter sai pandud :) . Kui aega saan eks võtan järgmisena ette ERG süsteemi,
kuigi seal paistab väljast väga uus ja puhas. Tundub, et tehase aktsiooni käigus on vahetatud ka erg klapp.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 22.09.2025 17:29 58
Postitas aronz12
Üks variant veel et äkki on tarkvaraliselt midagi häkitud? Vaja lihtsalt egr seadete nullimist?

Kaua probleem on olnud? Millal esimest korda avaldus? Enne või peale egr vahetust?

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 22.09.2025 19:13 52
Postitas urks
tarkvaraliselt ei tea, oman autot 2,5 aastat, kõik paistab tehasesele vastavalt, tahmafilter on toimiv,
pöördklapid alles ja korralikud. Esmalt tuli kusagil 2 kuud tagasi, e. 5 kuud peale erg vahetust.
Vahetult enne praegust probleemi oli viga vaakumvoolikus mille oli katki hõõrunud ning seetõttu
ei liigutanud seda klappi mis laseb heitgaasid otse või läbi jahuti.
ISTAga kontrollinud erinevata klappide tööd ja kõik nagu korras. Ka remondiplaani kõik etapid läbinud.
Pikematel sõitudel olen ka 700km liikunud enne kui jälle tuluke põlema hakkab. Otseselt ei sega,masin liigub hästi
aga tahaks korda saada

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 22.09.2025 20:54 31
Postitas aronz12
Ega siis nii vist raske neti teel diagnoosi panna. Pöördu mõne asjaliku mehe poole kes oskab asja.

Tallinna pool soovitaks kasutaja patriku.
Siin samas ülevamal pool tartus kasutaja Volum. Isiklik kogemus puudub aga on silma jäänud ennegi ja nurinat pole kuulnud.

Re: BMW f11 mootorituli

Postitatud: 22.09.2025 21:44 34
Postitas urks
Vaatan, ega neti teel ei saagi diagnoosi panna. Oli lootus teada saada mis oli teema algataja lahendus,
ei taha ehku peale neid õhu andureid vahetada. nüüd peale viimast kustutamist liikunud 350km. puhastasin erg klapi
ja mootori aju pistikute ühendusi,äkki saavad vale andmeid. Mul tulevad lahendused pika vinnaga kuna sõidan nädalas
500-700 km, e kuus ca 2500 km. Kindlasti kirjutan siia teemasse kui korda saab.