1. leht 1-st

e46 150kw

Postitatud: 11.08.2025 17:17 09
Postitas bmw-vanos
keegi sina peal on nende mootoriga,suur mure auto palju juppe vahetanud aga viga ei lähe korda paljudes töökodades käidud ja keegi ei suuda korda teha,öelge palun kuidas peaks töökorras egr süsteem töötama sellel mootoril?

Re: e46 150kw

Postitatud: 12.08.2025 08:43 23
Postitas PeeterA
Korras EGR süsteem töötab nii, et klappi avatakse täpselt nii palju, nagu moto juhtplokk parasjagu soovib. Seda kontrollitakse õhumassilugega abil. Soovitud ja tegelik näit peavad olema ligilähedased.

Re: e46 150kw

Postitatud: 12.08.2025 17:07 53
Postitas bmw-vanos
inpas näitab seda ,et ette nähtud 360 näiteks aga reaalis peaaegu sinna 500 kanti,gaasi veidi annad langeb ette nähtud sama piirini(vahest ei möju see ka) ja siis lambist jälle töuseb körgeks mingi aja tagant,uus õhuligeja bosch panin ei aitand ka midag,uus originaal egr soloneid pierburg ja vaakumpump pierburg,uus egr klapp pierburg, uus originaal map andur ka,köik uued vaakumvoolikud,aga jama ikka sees ,ehk keegi oskab veel suunata kust viga otsida?auto töötab tummiselt ei käi pehmelt nagu vanasti.

Re: e46 150kw

Postitatud: 12.08.2025 20:59 27
Postitas PeeterA
INPA ei näita, palju EGR duty % on. DIS abil näeb adekvaatsemat infot ja saab teha ka õhumassi testi. Selle tulemustest saab rohkem järeldusi teha.
Võimalik, et piisab tarkvara uuendamisest/üle kirjutamisest - vahel keegi ära käkerdanud-tjuuninud midagi.

EGR cooler võib umbes kah olla ja seetõttu heitgaasi tagasivool mootorisse piiratud.

Re: e46 150kw

Postitatud: 12.08.2025 22:12 54
Postitas teet82
Tundub, et teema autor ei saa täpselt aru õhulugeja näidu ja EGR-i seosest, nii on keeruline lahendada seda. Võta näiteks otse vaakum kusagilt ja pane EGR külge, õhulugeja näit võiks väheneda mingi 30% võrra. Kui midagi ei muutu, siis puudub läbivool, pimedad vahel või klapp kinni jäänud.
Probleem ise ka muidugi selline, et äkki polegi probleemi tegelikult.

Re: e46 150kw

Postitatud: 13.08.2025 14:53 29
Postitas aronz12
Ise mõtlen ka, et kui auto kohapeal töötab siis üldiselt mingi hetk pannakse egr kinni. Suht igal autol seda märganud ja ilmselt on see selleks, et tühikäigul põksudes liigselt sisselaset täis ei sogastaks vms.

Annnad rohkem tuuri siis teeb jälle lahti aga jällegi mõne aja pärast paneb kinni tagasi, pigem kiiremini kui alguses.

Miks üldse arvatakse, et on probleem? Kuidas tunda annab? Viskab vea sisse?

Re: e46 150kw

Postitatud: 17.08.2025 13:24 23
Postitas bmw-vanos
no vanasti tühikäigul täissooja mootoriga kui vötsin selle cooleri egr vooliku eest ära siis see klapp liikus edasi ja tagasi kenasti kinni ja löpuks jäi kinni,aga nüüd seisab alati lahti sooja mootoriga tühikäigul,kas see norm?vanasti oli tühikäigul küttekulu varjatud menüüs 0.3 l tunnis peale seda jama näitab nüüd 0.7l sooja mootoriga, autol tutt uued pihustid ka peal tehase bosch.ja vahest viskas selle vea ka ette inpas näitas mootori alt 4501 exhuaust recirculation regulation.

Re: e46 150kw

Postitatud: 18.08.2025 18:40 20
Postitas aronz12
Õhulugeja näidu järgi peaks ikka sul klapp kinni minema.
Õhulugeja näit reageerib egr umbes nii
Tühikäigul siis:
Kui näit nt 300 siis egr lahti kui tõuseb sinna 500 juurde siis egr kinni.
Õhukogus tõuseb kuna läbi egr enam õhku ei tule ja võtab läbi õhulugeja rohkem.
Kui cooleri toru lahti siis peaks õhukulu näit alla kukkuma kuna ei tõmba enam õhku läbi Õhulugeja.
See tähendab, et kui sul cooleri toru lahti siis võibki egr nö lolliks minna, õhulugeja näit valetab ja auto ei saa enam egr õigesti juhtida.

Kas egr solenoid on nüüd vahetatud kui tekkis probleem või oli juba varem?

Bemmil õhulugeja üldiselt sobib ainult originaal. Vb bosch järelturu oma vähe etem kui päris suvakas muidugi.

Vaakum voolikud kõik kontrollitud ja korras? Ehk kuskil vahepeal liikudes tuleb mõra välja ja siis ei toimi ja viskab vea sisse ja kohapeal korras?