BMW E91 330XD ABS probleem
Postitatud: 29.08.2025 01:36 12
Tere!
Autoks E91 330XD, automaat, aastast 2005. Nimelt on mure, et kui masin käivitada, hakkavad põlema järgmised:4x4, DSC, ABS, EBV ja samuti ka Flat Tyre Monitor failure. Kui sõitu alustada, kõik tulukesed armatuurilt kaovad. Sellel ajal, kui piduripedaali vajutada on tunda kuidas koheselt ABS hakkab vastu taguma, samuti ka käiguvahetusega on vahest probleeme. Peale nt. 300-400m sõitmist hakkavad uuesti kõik tulukesed põlema.
Arvuti näitas olevat tagumise ABS sensori viga, kuid peale sensori vahetust trall siiski jätkus.
Samuti nii vana kui ka uue anduriga oli läbi arvuti näha, kuidas vasaku tagumise ratta kiiruse lugemine kõikus terve aeg.
Veakoodiks oli: 5E36, Wheel speed sensor, electromagnetic compability; rear left.
Kui mõõta ABS moodulist tulevat kaablit, kas siis pinge peab olema 12V või midagi muud?
Kas tuleks hakata mõtlema ka rattalaagri vahetusele, millesse on magnetvöö integreeritud?
Tänan juba ette abi eest.
Autoks E91 330XD, automaat, aastast 2005. Nimelt on mure, et kui masin käivitada, hakkavad põlema järgmised:4x4, DSC, ABS, EBV ja samuti ka Flat Tyre Monitor failure. Kui sõitu alustada, kõik tulukesed armatuurilt kaovad. Sellel ajal, kui piduripedaali vajutada on tunda kuidas koheselt ABS hakkab vastu taguma, samuti ka käiguvahetusega on vahest probleeme. Peale nt. 300-400m sõitmist hakkavad uuesti kõik tulukesed põlema.
Arvuti näitas olevat tagumise ABS sensori viga, kuid peale sensori vahetust trall siiski jätkus.
Samuti nii vana kui ka uue anduriga oli läbi arvuti näha, kuidas vasaku tagumise ratta kiiruse lugemine kõikus terve aeg.
Veakoodiks oli: 5E36, Wheel speed sensor, electromagnetic compability; rear left.
Kui mõõta ABS moodulist tulevat kaablit, kas siis pinge peab olema 12V või midagi muud?
Kas tuleks hakata mõtlema ka rattalaagri vahetusele, millesse on magnetvöö integreeritud?
Tänan juba ette abi eest.