Tere.
Kas kellelgi on olnud probleeme antud mudeli tagumise õhkvedrustusega? Umbes kuu poolteist tagasi üks hommik vaatasin, et tagumine osa kuidagi madal. Hakkasin tihedamini jälgima ja tõesti sõltuvalt päevast hakkab üleöö kükitama - 12tunniga ca 15-20mm ja mõlemalt poolt võrdselt. Mõni päev vähem ja mõni päev suudab olla täitsa langemata. Visuaalsel vaatlusel ja niipalju kui seebiveega sai pritsitud lekkeid ei tuvastanud. Peale auto käivitamist tõstab ennast ilusti max 10sekundiga ülesse ja mingeid vigu pole kordagi näidanud. Olen uurinud ja selle tulemusel sai vahetatud kompressori sisene väljalaske solenoid - midagi ei muutunud. Kas see kompressori küljes olev klapiplokk 3 voolikuga võib olla põhjuseks? Kas sellel on võimalik üldse lekkida? Tänan ette
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 14:08 20
Postitas LEDBeam
Seebiveega ei tuvasta seal midagi, kuna kupatusel on lõõtsad peal ja õhkvedrud nende all peidus. Ma enda masinale tellisin Leedust "uued".
Vanad, mis vajusid ca 1 cm ööpäeva jooksul (vasak veidi rohkem, parem vähem), on alles, võin 150 € 2tk maha müüa.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 14:30 20
Postitas Oliver.L
Ehk aitab graanulite vahetus?
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 14:53 38
Postitas reios
LEDBeam kirjutas: 24.09.2025 14:08 20
Seebiveega ei tuvasta seal midagi, kuna kupatusel on lõõtsad peal ja õhkvedrud nende all peidus. Ma enda masinale tellisin Leedust "uued", vanad, mis vajusid ca 1 cm ööpäeva jooksul (vasak veidi rohkem, parem vähem), on alles, võin 150 € 2tk maha müüa.
Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? Sinu lahendus oli tutikad padjad? Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 14:55 13
Postitas reios
Oliver.L kirjutas: 24.09.2025 14:30 20
Ehk aitab graanulite vahetus?
Asi tundus kuiv seest - ei tea.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 21:20 09
Postitas LEDBeam
reios kirjutas: 24.09.2025 14:53 38
1. Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? 2. Sinu lahendus oli tutikad padjad? 3. Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? 4. Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? 5. Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?
1. Ei oska võrrelda
2. Kirjutasin, et Leedust hankisin "uued", st reaalselt kasutatud, 2019 a masina omad, väidetavalt vähesõitnud
3. Pakiruum tuleb tühjaks teha, muidu ei saa ülemisi polte lahti. Alt õõtshoovad on ülimalt vedelad plekikäkid ja tagasipanek nõuab TIS-i järgi erivahendit. Kuidagi sain ilma. Pärast sillaregull. Eurosid ei oska mainida, ise kodus kanali peal nöökisin.
4. Võis olla nii, et vasak veidi lekkis ja parem on korras, st vasaku vajumine kajastus veidi ka paremal. Ei süvenenud, panin mõlemad korraga teised.
5. Ei oska, aga leke väheusutav. Enda omal ka veidi kahtlustasin, kuid amortide vahetus lahendas teema ja võttis muud kahtlused maha. Samas, mis sul seal reaalselt nöögib- ega enne ei tea, kui mõned jupid vahetatud. Tehase juhend soovitab sellise kaebuse puhul vahetada korraga tagumised amordid (need on siis koos õhkpatjadega), kompressoriagregaadi koos klappidega ja selle lülitusrelee.
BTW, mul enne seda nöökis ka sul jutuks olnud kompressori klapp (lasi autol pepu maha). Selle sain korda, kui võtsin ta juppideks ja rookisin rooste välja.
reios kirjutas: 24.09.2025 14:53 38
1. Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? 2. Sinu lahendus oli tutikad padjad? 3. Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? 4. Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? 5. Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?
1. Ei oska võrrelda
2. Kirjutasin, et Leedust hankisin "uued", st reaalselt kasutatud, 2019 a masina omad, väidetavalt vähesõitnud
3. Pakiruum tuleb tühjaks teha, muidu ei saa ülemisi polte lahti. Alt õõtshoovad on ülimalt vedelad plekikäkid ja tagasipanek nõuab TIS-i järgi erivahendit. Kuidagi sain ilma. Pärast sillaregull. Eurosid ei oska mainida, ise kodus kanali peal nöökisin.
4. Võis olla nii, et vasak veidi lekkis ja parem on korras, st vasaku vajumine kajastus veidi ka paremal. Ei süvenenud, panin mõlemad korraga teised.
5. Ei oska, aga leke väheusutav. Enda omal ka veidi kahtlustasin, kuid amortide vahetus lahendas teema ja võttis muud kahtlused maha. Samas, mis sul seal reaalselt nöögib- ega enne ei tea, kui mõned jupid vahetatud. Tehase juhend näeb sellise kaebuse puhul vahetada korraga tagumised amordid (need on siis koos õhkpatjadega), kompressoriagregaadi koos klappidega ja selle lülitusrelee.
BTW, mul enne seda nöökis ka sul jutuks olnud kompressori klapp (lasi autol pepu maha). Selle sain korda, kui võtsin ta juppideks ja rookisin rooste välja.
Tänud vastuse eest. Sain valesti aru amortide ostu kohta - muutsid ise ka lauseehituse arusaadavamaks. Lähenesid siis hoopis vastupidi, et vahetasid alustuseks kõige kallimad komponendid ehk amordid välja? Või kuidas kindluse said, et tegu just lekkivate amortidega? Sa vahetasidki ainult amordid siis, muud ei näppinud? Mäletad umbkaudselt ajakulu amortide vahetuseks?
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 22:55 57
Postitas LEDBeam
Kompressor käis varem tema küljes oleva klapi tõttu maas. Kust ma aru sain- no midagi pidi ju seal lekkima ja kuskilt tuli alustada. Amordid sain leedukalt soodsalt ja kogemata sattusin peale. Tellisin ära ja vahetasin ära. Aega kulus- no ütleme korralik päev läks ära. Kui sul on TIS-ile ligipääs, siis vahetuse juhend: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31- ... 1VncCCjlVC
Kui ei ole, võin 30 € eest teha ligipääsu. Kirjutage PS-i, kui midagi tahate.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 25.09.2025 08:25 02
Postitas priitv8
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 25.09.2025 21:15 26
Postitas reios
LEDBeam kirjutas: 24.09.2025 22:55 57
Kompressor käis varem tema küljes oleva klapi tõttu maas. Kust ma aru sain- no midagi pidi ju seal lekkima ja kuskilt tuli alustada. Amordid sain leedukalt soodsalt ja kogemata sattusin peale. Tellisin ära ja vahetasin ära. Aega kulus- no ütleme korralik päev läks ära. Kui sul on TIS-ile ligipääs, siis vahetuse juhend: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31- ... 1VncCCjlVC
Kui ei ole, võin 30 € eest teha ligipääsu. Kirjutage PS-i, kui midagi tahate.
Olen ma õigesti aru saanud, et on kahte sorti tagumisi amorte, ühed adaptiivsed ja teised mitte? Isegi mitte adaptiivsetel on erinevad tootekoodid? Leedust jms vaadanud siis tootekoodid erinevad aga visuaal sama - ei tasu ennast tootekoodist heidutada lasta, kui peaks minema amortide vahetuseks? Kohati isegi inimesed kiidavad, et Arnotti järelturu amort on töökindlam kui originaal või pigem eelistada originaali?