1. leht 1-st
E39 M5 plokisoojendus
Postitatud: 09.02.2007 11:51 14
Postitas Ain
Külmade tulekuga kisab masin plokisoojenduse järele. Kahju lõhkuda mootorit ja akut

Tööl sõitmise maa ainult 3-5km ja selle maa peale ei jõua mootori temp näidik isegi liigutada normaalselt. Aku eluiga väheneb ka selle tulemusel jõudsalt ja masinat on juba paar korda juhtmete pealt käima pandud.
Üks variant oleks peale panna Defa, aga ei paku see enda valikus m5'le midagi. Webasto langeb juba sellepärast välja, et aku saab nagunii vatti ja ei tahaks voolu tarbimist veel rohkem suurendada.
Defa laeks samas akut, soojendaks salongi ja plokki, aga ei ole võtta midagi M5'le
Kas on veel mingeid muid võimalusi või oskab keegi midagi soovitada.
Tänud!
Re: E39 M5 plokisoojendus
Postitatud: 09.02.2007 12:46 26
Postitas AARE540
Ain kirjutas:Webasto langeb juba sellepärast välja, et aku saab nagunii vatti ja ei tahaks voolu tarbimist veel rohkem suurendada.
Kuidas võtta- kõige rohkem kurnab akut ikkagi ju külma moto ja paksude õlidega käivitamine. Metsamasinal- rekkal näiteks piisab juba tunniajasest soojendamisest, et masin käivituks nagu suvel, samas ka tuba soe ning mootori temperatuur samuti.
Rootsis näiteks kõik suured masinad kasutavad webastot, ning voolutarve on neil üsna meeletu pimedas töötades- pole probleemi olnud, probleem tekib alles siis , kui tõesti külma ilmaga kohe peale webasto seiskumist ei käivita ning mootor uuesti maha jahtub...
Sõiduauto mootori puhul peaks piisama veel vähemast ajast... Kui Defa midagi ei paku, siis ise kaaluks ikka webastot...
Postitatud: 09.02.2007 12:51 57
Postitas Raivo
Janek siin kunagi pakkus mingit elektritoitel töötavat plokisoojendit. Hind oli ka väga mõistlik.
Muidugi ei tea, kas seda ka M5-le pakutakse.
Ilmselt pole arvestatud, et keegi kunagi M5-ga põhjamaal (talvel) sõita kavatseb

Postitatud: 09.02.2007 13:26 13
Postitas estex
Saad ju ise peale aretada, näiteks vooliku vaheline element, pead ainult teadma mis auto sarnased sul voolikud on, või siis tõesti häda korras ära mõõtma ja mõõdu järgi elementi otsima.
Mina vaatan siit
Re: E39 M5 plokisoojendus
Postitatud: 09.02.2007 15:09 48
Postitas priitv8
Ain kirjutas:Webasto langeb juba sellepärast välja, et aku saab nagunii vatti ja ei tahaks voolu tarbimist veel rohkem suurendada.
Webastoga koos tuleks lisaaku ka paigaldada.
Re: E39 M5 plokisoojendus
Postitatud: 09.02.2007 15:24 58
Postitas aise
priitv8 kirjutas:Ain kirjutas:Webasto langeb juba sellepärast välja, et aku saab nagunii vatti ja ei tahaks voolu tarbimist veel rohkem suurendada.
Webastoga koos tuleks lisaaku ka paigaldada.
miks? ma ei ole küll täheldanud, et akule webasto midagi teeks. teise aku ostmise asemel tuleks auto põhiaku korraliku vastu vahetada ja kõik. mingi linnalegend see webasto +2 akut?
Postitatud: 09.02.2007 15:31 02
Postitas Hornet
Nii lühikeste sõitudega kurnab webasto selle aku üsna ruttu ära. Õige oleks kui webasto kasutamisele järgneks ca 1h sõitu.
Postitatud: 09.02.2007 16:25 40
Postitas AARE540
Nojah, selle mätta otsast on tõesti suurte masinatega võrdlus kohatu- need huugavad peale käivitamist vähemalt päev otsa jutti, vahel ka nädal

Selle mätta otsast ma miskipärast ei mõelnud

Postitatud: 09.02.2007 16:26 51
Postitas Ragnar
eile ma webastot ei kasutanud ja vedas starterit ringi probleemiteta.
täna hommikuk panin webasto töötle ja aku oli nii otsas, et
tegi vaevu paar pööret ja oligi kõik.
ka 5km otsi sõidan.
Postitatud: 09.02.2007 16:32 32
Postitas aise
Ragnar kirjutas:eile ma webastot ei kasutanud ja vedas starterit ringi probleemiteta.
täna hommikuk panin webasto töötle ja aku oli nii otsas, et
tegi vaevu paar pööret ja oligi kõik.
ka 5km otsi sõidan.
no ma sõidan ka 5km ja 3km otsi ja näe ei ole häda midagi, peab olema korralik aku ja töökorras webasto.