1. leht 1-st
					
				BMW 540iA 4.4 V8 210 kW  - Juno Autoaias
				Postitatud: 08.07.2007 21:06 51
				Postitas KristjanS
				Mure selline, et kas ehk on keegi vaatamas käinud ja seda näinud ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.juno.auto24.ee/detail.php?ct ... 4e328866l6
Või on ehk keegi tore inimene ja läeks piiluks selle masina üle ?  Ei tahaks nii pikka sõitu ilma asjata ette võtta, töölt vabaks küsida jne.
Veel üks valikus:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html 
			
					
				
				Postitatud: 08.07.2007 21:17 12
				Postitas Veljo_V
				Oleks varem rääkinud olime just Aare ja Aariga Laupäeval autosid vaatamas Tartus!
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.07.2007 21:18 24
				Postitas KristjanS
				Veljo_V kirjutas:Oleks varem rääkinud olime just Aare ja Aariga Laupäeval autosid vaatamas Tartus!
Oleks juba reedel teema teinud aga foorumit ei eksisteerinud  

 
			
					
				.
				Postitatud: 09.07.2007 17:15 47
				Postitas adidas117
				juna müüb üldiselt korralike isendeid
			 
			
					
				Re: .
				Postitatud: 09.07.2007 17:42 24
				Postitas KristjanS
				adidas117 kirjutas:juna müüb üldiselt korralike isendeid
Loodan nii. Homme plaanis juba vaatama minna ja sobivusel koju tuua.
 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 17:52 00
				Postitas Raivo
				Noh, läbisõit on juba selline, et igaksjuhuks võid 10-15K kõrvale panna - kui kast peaks jupsima hakkama 

 Mis on v8 mootorite puhul üsna sagedane. Ja lase ikka masin kindlasti kusagil üles ka tõsta, esmapilgul võib kõik ilus paista, kui "kaane" alla ei vaata.
Ning lihtsalt isiklik tähelepanek, et nahk ilma soojenduseta on talvel päris ebameeldiv.
 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 18:34 09
				Postitas KristjanS
				Hea tähelepanek. Ma arvasin millegi pärast, et soojendused on olemas.
Naine jällegi arvab, et peaksime hoopis sellise ostma ja ise ka kaalun sügavalt selle poole. Lisavarustus on muljet avaldav  

  Kuna mõlemad autod on Tartus siis hea kohe mõlemad üle vaadata.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 18:59 34
				Postitas Raivo
				Ise kalduks kah pigem viimase poole. Legaalsetel kiirustel väga suurt erinevust nende liikumises pole, vääne on päris muljetavaldav. Ise kunagi proovisin oma 4.0 ja kõrval oli 142kw diisel, kuni 80-ni liikusid täitsa võrreldavalt.
Ja kui sõitmist on kah rohkem kui tavakodanikel (ehk üle 1.5-2 tuhat kuus) ning bensu eest peab ise maksma - muutub selle 4.4 nuumamine veidi kaheldavaks (materiaalselt mõtleval inimesel  

 ). Ning ma olen päris kindel, et hiljem müües on diisli turuhind oluliselt parem kui 540-il.
Aga kui sõidad vähe ja tahad kiiret ja mugavat peresedaani saada, siis soovitaks ikka bensukas võtta.
 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 19:16 55
				Postitas KristjanS
				Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks. Liigun tõesti oma rahakoti peal ~ 1500km kuus ja suvel eriti palju Saaremaa ja Tallinna vahet. Hinnavahe on muidugi autodel 80k aga lisavarustuse hind mis on viimasel ei tasuks kommenteeridagi . Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku. M paketiga individual on ikka muljetavaldav  

 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 19:31 57
				Postitas Raivo
				KristjanS kirjutas:Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks.Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku. 
Oota vaid, kui "suure kaliibriga mehed" nagu eero ja priitv8 siia ilmuvad, küll nad sind ringi veenavad  
 
Vanasti olin kah põline bensiinineelaja fänn, aga uued diislid on ikka paganama heaks läinud (elastsed, dünaamilised, suhteliselt säästlikud) ning igapäevaauto valikul oleks ise ka üsna kindel "masuudipressi" kandidaat.
 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 20:22 18
				Postitas Veljo_V
				Raivo kirjutas:KristjanS kirjutas:Tänud Raivo. Suhteliselt veensid mu ümber viimase kasuks.Kokkuvõttes hoian ka kütuselt kena kopika kokku. 
Oota vaid, kui "suure kaliibriga mehed" nagu eero ja priitv8 siia ilmuvad, küll nad sind ringi veenavad  
 
Vanasti olin kah põline bensiinineelaja fänn, aga uued diislid on ikka paganama heaks läinud (elastsed, dünaamilised, suhteliselt säästlikud) ning igapäevaauto valikul oleks ise ka üsna kindel "masuudipressi" kandidaat.
 
Ka mina olin kunagi paadunud bensiini fanat aga kuna sõitmist on päris palju siis ei kannata rahakott bensukat ja diisel on säästlikum kui samakubatuuriga bensukas ja väänet on neil isegi rohkem kui bensukatel!
Sõidan kuus kuskil 3000-5000 km ja bensukaga oleks ikka suur pauk rahakotile!
Muideks liigun homme või ülehomme ka Tartu poole om uuele võrrile järgi kui aidata saan siis ütle!
 
			
					
				
				Postitatud: 09.07.2007 21:12 47
				Postitas ryan
				imelik et rool 2 värviline pole 

 tavaliselt on selle paketiga autodel 2värviga rool,ju siis omanik ei näind ette 

 Walknappa nahk on tõeliselt kvaliteetne 
 
 
Loodame et turbo on korras.
Aga kui ostuks läheb siis welcome to the club 

 
			
					
				
				Postitatud: 10.07.2007 00:18 33
				Postitas Marko_J
				üldiselt raske valik...mina oma 530d müüsingi sellepärst et osta 540, aga kahjuks polnud midagi korraliku saada ja pidin marki vahetama. 
Aga kui nüüd nende kahe konkreetse vahel valida siis see M-paketiga diisel on küll suht hea leid, varustus on 5+...ja tegelikult liigutab see mootor ikka väga hästi autot edasi, ainult et nagu öeldakse, süües kasvab isu 

 
			
					
				
				Postitatud: 10.07.2007 14:35 46
				Postitas Henrik88
				Viiene treila peale ja UM. Siin niipalju juttu olnud nii turbost kui ka käigukastist. GM kast ei hiilga oma töökindlusega.
Ja Ropka autopood ei hiilga just koralike autode eestisse toomisega. Seal küll ja küll jamasi olnud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 11.07.2007 21:36 46
				Postitas Mihkel(Kops)
				Vaatan, et diislil on bronn peal. Kristjan, kas sinu käpp on mängus? Aga sisu on tal tõesti kõige ilusam, mis üldse olla saab.
			 
			
					
				
				Postitatud: 11.07.2007 23:42 23
				Postitas KristjanS
				Mihkel(Kops) kirjutas:Vaatan, et diislil on bronn peal. Kristjan, kas sinu käpp on mängus? Aga sisu on tal tõesti kõige ilusam, mis üldse olla saab.
Nu ei  

  Küsisin ka reedeni bronni, et varem ei jõua minna. Aga andsid nad jah  

  Nüüd bronn peal... eks siis vaatan muud.
 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2007 07:33 56
				Postitas Rakvererax22
				Henrik88 kirjutas:Viiene treila peale ja UM. Siin niipalju juttu olnud nii turbost kui ka käigukastist. GM kast ei hiilga oma töökindlusega.
Ja Ropka autopood ei hiilga just koralike autode eestisse toomisega. Seal küll ja küll jamasi olnud.
minulgi ropkaga tegemist old, kaks autot sealt ostnud 1,5 aasta jooksul, ja alati on midagi viga autodel( kusjuures ei mõtle seda et aknapesuvedelik on otsas). Sealt saab kindalsti ka midagi head, aga peab väga põhjalikult auto üle vaatama. Pm kõiki asju kontrollima mis autol peal on.
 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2007 11:20 51
				Postitas Indrek_M
				Rakvererax22 kirjutas:minulgi ropkaga tegemist old, kaks autot sealt ostnud 1,5 aasta jooksul, ja alati on midagi viga autodel( kusjuures ei mõtle seda et aknapesuvedelik on otsas). Sealt saab kindalsti ka midagi head, aga peab väga põhjalikult auto üle vaatama. Pm kõiki asju kontrollima mis autol peal on.
Kui tegemist just pole autoga, mis liisingu lõppemisel tagastatud, siis reeglina ei müüda ideaalses korras autot vaid müüakse auto siis kui jälle mingid väljaminekud ees ootamas on. Harva kui õnnestub saada mingi selline isend, mille omanikul on lihtsalt tekkinud soov oma korras auto maha müüa. Enamasti ujub hiljem ikka mingi kala kuskilt välja.
Iseasi on muidugi autoaiad, mis ostavadki rappeid ja neid kuidagi sõidukõlbulikuks putitavad - siis on oht päris saasta saada.
 
			
					
				
				Postitatud: 13.07.2007 13:55 40
				Postitas Zalm
				Appi, siin ei ole midagi võrreldagi, 3,0d on ikkagi igatepidi õigem ost. M-pakett individual jne. kas 20l sajale või 9-10l sajale. ja mineku vahe nii suur pole midagi. linnatingimustes vähemasti.ainult d ei hüppa kohalt nõnda nagu bensukas-autom.kasti ja turbo tõttu.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.07.2007 14:02 30
				Postitas aise
				hüppega minek ongi sexikas ju. aga see 530d on tõesti ilus
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.07.2007 18:19 11
				Postitas Dhorashoo
				kuid see 20l. jutt on küll liialdus
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.07.2007 18:29 44
				Postitas Henrik88
				Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.) 
 Henrik omanud 740iA d
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.07.2007 23:22 48
				Postitas Ain
				Henrik88 kirjutas:Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.) 
 Henrik omanud 740iA d
On ikka kül, Ain sõitnud kül ja veelgi rohkem 4,4L'ga
 
			
					
				
				Postitatud: 15.07.2007 23:29 21
				Postitas priitv8
				Ain kirjutas:Henrik88 kirjutas:Ega ikka ei ole küll (20l- 100km.) 
 Henrik omanud 740iA d
On ikka kül, Ain sõitnud kül ja veelgi rohkem 4,4L'ga
 
Ei tea, millistega ja kus te sõidate, aga praegu mul 100% linnatsüklis lubab ta endale 18..19l/100km täiesti vabalt. Ja seal pole enam erilist vahet, kas on 18, 19 või 20 sajale.
Kohe, kui maanteesõitu sisse tuleb, langeb kulu muidugi drastiliselt. Eilne käik saaremaale langetas keskmise kohe 14.4 peale.
 
			
					
				
				Postitatud: 15.07.2007 23:36 21
				Postitas Ain
				Ju ma siis ei ole nii raske jalaga 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.07.2007 23:50 43
				Postitas KristjanS
				Selle teema võib lukku panna kuna otsustan diisli kasuks ja tõenäoliselt lasen saksast tuua.