1. leht 1-st
					
				E36 ketivahetus
				Postitatud: 28.10.2007 17:38 56
				Postitas art16ur
				Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
			 
			
					
				
				Postitatud: 28.10.2007 22:15 55
				Postitas -cocain-
				kusjuures ise tahaks ka ketivahetusest rohkem kuulda sest varsti see töö endal ka ees 

 
			
					
				Re: K: E36 ketivahetuse kohta
				Postitatud: 28.10.2007 22:19 14
				Postitas Valdek
				art16ur kirjutas:Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
oleme teinud...
 
			
					
				Re: K: E36 ketivahetuse kohta
				Postitatud: 29.10.2007 20:49 13
				Postitas art16ur
				Valdek kirjutas:art16ur kirjutas:Kas keegi teinud ketivahetust konkreetsele mootorile?
Mark: Bmw
Mudel: 318
Mootor: 1.8 (M42-DOHC)
Võimsus: 103kw
Silindri Läbimõõt: 84mm
Keretüüp: E36
Ja äkki kui oskab öelda, täpsed Eestikeelsed nimetused ketivahetusosadel.
oleme teinud...
 
Äkki viitsid mainida kõik jupid mis tuleks sellisel remondil teha.
 
			
					
				
				Postitatud: 13.11.2007 09:10 35
				Postitas art16ur
				okei auto remondis ja rohkem pole vaja infot.
võib lukku panna
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.11.2007 10:29 33
				Postitas Source
				Foorumis otsisin ja räägitakse et umbes 10k. Äkki kui sul auto käes räägid palju läks ka kus lasid teha? Kuna endal vist ootab ka see asi millalgi ees ja kindlasti kedagi huvitab see veel. Tänan
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.11.2007 19:53 00
				Postitas hollow
				kui varem teinud ei ole, siis vii auto valdeku kätte... saad vähemalt auto töötavana tagasi... pärast lähevad hammasrattad 1-2 hammast valesse asendisse ja lased klapid kolbidega kokku.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.11.2007 21:30 26
				Postitas Mägi
				Nu kui tahtmist on ja koht ka siis saab ka väga edukalt ise hakkama. Kahesele bena mootorile maksid vist keti tallad kokku mingine 2kilo ning vända hammakas mingine kilo äkki kett ka juurde 600 olli vist siis mootor lahti ning avastama. Kui autodatat lugeda oskad ja võtmed käes seisavad siis saab hakkama küll. Midagi ülemõistuse keerulist küll ei ole.
Mägi
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 09:15 42
				Postitas art16ur
				hollow kirjutas:kui varem teinud ei ole, siis vii auto valdeku kätte... saad vähemalt auto töötavana tagasi... pärast lähevad hammasrattad 1-2 hammast valesse asendisse ja lased klapid kolbidega kokku.
pmst on eestis vist paljusi mehaanikuid kes on seda tööd enne teinud
mina viisin alusse näiteks ja juba sellepärast,et see lähemal ja saab odavamalt tehtud.
 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 09:30 26
				Postitas UPS
				Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 13:41 28
				Postitas hollow
				UPS kirjutas:Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
vaata... interneti teel kellegi mootoris ketti vahetatud ei saa... mine kohale anna auto üle ja tehakse asi ära... teine võimalus on telefon... inimesed ei istu päevast päeva internetis... mõni teeb tööd ka
 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 21:10 55
				Postitas Valdek
				UPS kirjutas:Mina kirjutasin Valdekule samal teemal paar kirja vast paar kolm kuud tagasi, millele pole mingisugust vastust saanud. Ei saa pahaks ka panna, sest esiteks pole ta selleks kohustatud ja ilmselt on nii palju tööd, et pole mingite ketivahetustega aega jännata. Muud järeldust nagu ei oska teha.
Hm, minu poolt läks eeldatav pakkumine igaljuhul teele juba mitu kuud tagasi. Ju siis kadus kuhugi foorumi avarustesse...see pole ke esimene juhus.
diislijoodik kirjutas: Kui vahetada ainult kett, siis saab seda teha mootorit oluliselt lammutamata. Selleks pressitakse vanast ja uuest ketist sõrm välja, ühendatakse nad järjestikku, keeratakse uus kett sisse, vana küljest ära ja uue keti otsad pressitakse kokku. Kui abinõud olemas, siis sõltuvalt mootrist läheb aega 0,5-1h.
eriline point vahetada M42 mootoril ainult ketti.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2007 16:27 27
				Postitas estex
				tihti peale on mõttekas kohe ära vahetada, kui hiljem maksta uuesti vahetuse raha  

 
			
					
				
				Postitatud: 18.11.2007 06:32 01
				Postitas truumu
				Vaata värk on selline
Lukksepp vahetab ära ainult keti ja see koliseb edasi
Kuna hammakad on ka kulunud, tõmbab niikuinii mingi aja pärast keti üle
Klapid peas ja mootor vajab suuremat remonti
kes on süüdi?
Loomulikult lukksepp, kuna ta peab andma oma tööle garantii
IS-i pea remont läheb ca.20 000(koos uute hammakate ja ketiga)
Ja  põhimõtteliselt peaks see raha tulema mootorimehe taskust
Vot siin ongi see "point"
			 
			
					
				
				Postitatud: 21.11.2007 23:30 32
				Postitas maitzz
				siuke asi et 318is hakkas algul järsku väike klõbin peale kui päeva lõpus juba tegi  diisli häält  kas v6ib olla kett ja leevendi jne need läbi  v6i siis tõesti hydrotõukurid lõpetasid järsku oma töö..ja kudas neid kotrollida saaks ..madalatel pööretel   jube kõrin  kõrgematel nagu kadus ära ja peale  tuuritamist  korraks ka vahepeal täielik vaikus ..oskab keegi midagi pakkuda oleks seegi abiks
			 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 07:25 59
				Postitas truumu
				Sa õlitaset ka mõnikord kontrollid?
			 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 07:37 16
				Postitas Mikk_O
				maitzz kirjutas:peale  tuuritamist  korraks ka vahepeal täielik vaikus ..oskab keegi midagi pakkuda oleks seegi abiks
minuarust viimane asi, mille peale tulla, on tuuritamine  
 
 
esimese asjana vaata õli üle ja püüa selgeks teha, kust hääl tuleb.
mida kauem ta sul häälitseb, seda kindlam võid olla, et miski annab kapitaalselt saba!
niisama oodata, et asi paraneks.... - ei ole mõtet vast 

 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 08:23 11
				Postitas maitzz
				
  ajate naerma oma õlitaseme jutuga  ,foorumit lugedes  igayks vaid et  õli tase ja õlitase 

 see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja  mittte  7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge  viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et  lausa imelik oli s6ita
 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 09:12 54
				Postitas art16ur
				maitzz kirjutas:
  ajate naerma oma õlitaseme jutuga  ,foorumit lugedes  igayks vaid et  õli tase ja õlitase 

 see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja  mittte  7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge  viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et  lausa imelik oli s6ita
 
no mul oli nii,et kui madalatel pööretel sõitsin siis oli klõbin vaikne(aga kuuldav salongi isegi), natuke rohkem gaasi vajutasin läks klõbin aina tugevamaks ja häirivaks muutus, tulemus ketileevendi oli bloki küljest lahti tulnud, mis põhjustas omakorda seda klõbinat.
 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 09:19 19
				Postitas maitzz
				võtsin küll lahti  talllad ja need ei tea puru ei tundund lahti ka mitte kuigi  keti pinguti lendas näppude vahel laiali  ja algul kui ossin oli kohe kohapeal kuulates keti sirinat  kuulda..loodan et ei ole midagi hullemat viga ..aga siuke kysimus et kuda ma saan hüdrot6ukureid kontrollida  kas on korras v6i mitte ?
			 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 12:40 22
				Postitas Mikk_O
				maitzz kirjutas:
  ajate naerma oma õlitaseme jutuga  ,foorumit lugedes  igayks vaid et  õli tase ja õlitase 

 see oli esimene asi mida sai kontrollitud ja  mittte  7 tuhande pöördeni vaid vaikselt... tuure anda --ärge kohe mõelge  viiimase piirini .no sellest ei saantki aru mis asi see hälitses aga siuke diisli häält tuli et  lausa imelik oli s6ita
 
õlivardalt näeb muudki peale õlitaseme 

 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 14:47 06
				Postitas estex
				Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl  

 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 20:37 43
				Postitas maitzz
				estex kirjutas:Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl  

 
targutada hea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  seda teab iga loll isegi et foorumis sellega hakkama ei saa ag iga  väike asigi aitaks mida vaadata  ja  hea teada teiste arvamust  

 või kas pole niii,,, sorry kui kellelegi ette jäin
 
			
					
				
				Postitatud: 22.11.2007 21:42 44
				Postitas art16ur
				maitzz kirjutas:estex kirjutas:Foorum on muidugi kõige õigem koht kus tuvastada viga või milline osa on läbi kuna käib imelik hääl  

 
targutada hea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  seda teab iga loll isegi et foorumis sellega hakkama ei saa ag iga  väike asigi aitaks mida vaadata  ja  hea teada teiste arvamust  

 või kas pole niii,,, sorry kui kellelegi ette jäin
 
tegelt on nii, et oleksid võinud oma teema teha ja seal oma probleeme kurta  

 
			
					
				
				Postitatud: 23.11.2007 12:24 45
				Postitas Valdek
				diislijoodik kirjutas:Keera kohe pärast mootori seismajätmist vänta ringi (võta klapikaas võimalikult kiirelt maha) ja vaata , et need nookurid ei logiseks, mill kohal nukad üleval, siis keera mootorit edasi, kontrolli järgmisi jne. Samuti ürita näha, ega hüdrauliline tugi ole oma tööpiirkonnast välja jooksnud (plekist kate katki ja pluzer sealt läbi pugenud).
M42 mootoril nüüd küll mingisuguseid nookureid ei ole...pakun et räägid M40st