1. leht 1-st
524td E34 1990a õlirõhku pole!
Postitatud: 21.02.2008 22:49 27
Postitas mart0
Eile õhtul sõidu ajal läks järsku õlituli põlema, sai siis kindlaks tehtud et õlirõhku pole (õlirõhu anduri keerasin maha ja auto käima õli ei tulnud). Sai siis täna õlipump maha võetud ja laiali lammutatud kõik oleks nagu korras ja näpuga õlisees ringi ajades õli tuli, pumba võll ja hammakad ka korras. sai igaksjuhuks ka õlikanalisse suruõhku lastud. õlirõhu andur oli maha võetud ja kui suruõhku lasin tuli sealt õli samamoodi jõudis õhk õlifiltri juurde (õlifilter eraldi metall korpuses). Sai siis auto uuesti kokku pandud, õli sisse ja käima ja ikka sama jama õli ei tule anduri kohalt ja ei jõua ka filtrisse. PALUN AIDAKE!!!!!!!
Postitatud: 21.02.2008 23:08 32
Postitas Viljar
Siin kaks varianti, et kui õlipumba maha võtsid, kas sa vaatasid korralikult üle selle varda mis õlipumpa ringi ajab, kuna tihti on selle varda nukid veidi kulunud ja ei aja enam pumpa ringi.
Teiseks viskas lihtsalt õhu sisse ja kui sa veel pumba lahti lammutasid, siis kindlasti õhk sees, abiks kui võtad ploki küljest lahti õlitorud (tulevad õlifiltrist) ja selle augu kust peaks õli filtri poole liikuma, või teisi sõnu tuleb õlipumbast, lase süstlaga korralikult õli täis, siis õlivoolikud uuesti külge ja pane käima, usun, et õlisurve tuleb tagasi

Postitatud: 21.02.2008 23:22 18
Postitas mart0
vardal nukid korras. Proovin homme selle õhu värgi järgi äkki aitab
Postitatud: 21.02.2008 23:23 44
Postitas Viljar
Usun, et aitab, mul on taolisi juhuseid väga palju olnud.
Kui kõik õigesti teha ja ei kiirusta, siis peaks toimima
Postitatud: 21.02.2008 23:42 13
Postitas mart0
jah aga miks õlisurve üldse ära kadus. ei leidnud ühtegi viga
Postitatud: 22.02.2008 09:55 35
Postitas Viljar
Ma tean juhuseid, et on kadunud näiteks kurvis, järsult pidurdades.
Lihtsalt õlivannis valgub õli kuidagi ühte äärde ja õlipump jääb korraks ülivaeseks, tihtipeale on olnud viga madalas õlitasemes.
Väike võimalus on ka, siis kui on mineraal või odav poolsüntõli ja kaua vahetamata, öösel külm ja hommikul kui käima paned on õli nii paks, et pump jääb hetkeks vaeseks ja jama ongi käes.
Postitatud: 22.02.2008 09:56 37
Postitas Viljar
mart0 kirjutas:jah aga miks õlisurve üldse ära kadus. ei leidnud ühtegi viga
Aga anna siis teada mis asjast sai, oleks huvitav teada.
Postitatud: 22.02.2008 12:38 12
Postitas Danil523
Viljar kirjutas:Ma tean juhuseid, et on kadunud näiteks kurvis, järsult pidurdades.
Lihtsalt õlivannis valgub õli kuidagi ühte äärde ja õlipump jääb korraks ülivaeseks, tihtipeale on olnud viga madalas õlitasemes.
Väike võimalus on ka, siis kui on mineraal või odav poolsüntõli ja kaua vahetamata, öösel külm ja hommikul kui käima paned on õli nii paks, et pump jääb hetkeks vaeseks ja jama ongi käes.
Olen ka mina enda 524td- ga üleeland taolist jama....
Sellest on üks pikem teema foorumis üleval.....
Mul tuli rõhk tagasi peale kopsiku ja voolikute vahetust- liiga palju soppa oli sees.... Arvata on et eelmine omanik pole õlivahetusest (filtri) ega ka juurde lisamisest kuulnud.
Postitatud: 27.02.2008 20:43 26
Postitas mart0
õlirõhk olemas, oligi õhu vahele võtnud, aitas vooliku lahti võtmine ja korras oligi.
Nüüd aga järgmine probleem õlitus korras aga autol pole enam jõudu. Viga ei saa olla turbos sest jõudu pole kohe üldse igasugustel pööretel. Rihm kontrollitud ja süüte reguleerimine ka ei aita ja asi läheb järjest hullemaks nüüd juba ajab tagant suitsu välja. kui õlipumba maha võtsin siis leidsin tolle sõelast ka mingi tihendi tüki nii paari cm suuruse.