E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Postitatud: 04.04.2008 11:49 11
				
				postitus muudetud
			Foorum
https://foorum.bmwclub.ee:443/
 ABS/DSC tuled kord süttivad siis jälle kustuvad.Diagnostikas käidud,näitas paremat tagumist andurit.Andur vahetatud,probleem ikka sama.Tõenäoliselt on siis ikka aju...
 ABS/DSC tuled kord süttivad siis jälle kustuvad.Diagnostikas käidud,näitas paremat tagumist andurit.Andur vahetatud,probleem ikka sama.Tõenäoliselt on siis ikka aju...
 . Millest see tuleneda võib? Lihtsalt pure luck?
 . Millest see tuleneda võib? Lihtsalt pure luck?
See on küll ebanormaalneandu666 kirjutas:ise olen sõitnud juba 3 kuud ja tuled põlevad diagnostikas öeldi, et vasak esimene andur läbi-ei tee see sõit ajule midagi igat juhtumit tuleks ikka eraldi vaadelda.
ütlen ise ka sama julgelt!sõbra E39 525td põlesid abs tuli ja vejõukontroll pea poolaastat ennem kui korda tegi!kui tagumise anduri ära vahetas sis oli kõik ok!pold mingit jama naq kõik räägivad et aju läheb lolliks!aga kes teab mõni aju vb tõesti läheb lolliks!Reimers66 kirjutas:See on küll ebanormaalneandu666 kirjutas:ise olen sõitnud juba 3 kuud ja tuled põlevad diagnostikas öeldi, et vasak esimene andur läbi-ei tee see sõit ajule midagi igat juhtumit tuleks ikka eraldi vaadelda.
 
  
 erand kinnitab reeglit, peale selle on üleval täpselt kirjutatud mis autodega peab ettevaatlik olema. Pärast ei taha kuulda hala siin teemas et aju otsasfreddy21 kirjutas: ütlen ise ka sama julgelt!sõbra E39 525td põlesid abs tuli ja vejõukontroll pea poolaastat ennem kui korda tegi!kui tagumise anduri ära vahetas sis oli kõik ok!pold mingit jama naq kõik räägivad et aju läheb lolliks!aga kes teab mõni aju vb tõesti läheb lolliks!
Andur annab märku, et hakkab ära väsima. Soovitan diagnostikas ära käia ja probleem juba nn looteeas ligvideerida.Nimi kirjutas:Selline mure siis, et see ABS tuli vahepeal põleb ja vahepeal ei põle. Kui näiteks hommikul käivitada, siis ei põle. Kui natuke sõita, siis mingi aeg hakkab jälle põlema.
Ei pruugi alati olla nii... Endal kogemus järgmine:ABS ja ASC tuled kord põlesid siis olid jälle kustunud.Sai käidud diagnostikas,näitas tagumise parema anduri viga.Andur sai vahetatud,kõik endine,tuled vahepeal põlevad,vahepeal mitteSelline mure siis, et see ABS tuli vahepeal põleb ja vahepeal ei põle. Kui näiteks hommikul käivitada, siis ei põle. Kui natuke sõita, siis mingi aeg hakkab jälle põlema.
Andur annab märku, et hakkab ära väsima. Soovitan diagnostikas ära käia ja probleem juba nn looteeas ligvideerida.
 Tundub,et aju ise tuksis...
 Tundub,et aju ise tuksis... 
 )  läksid ka uuesti need põlema, järeldasin, et 4-s vahetamata andur(esimene parempoolne) läbi
)  läksid ka uuesti need põlema, järeldasin, et 4-s vahetamata andur(esimene parempoolne) läbi   - see oli minu loogika
 - see oli minu loogika ) Muidugi kui see ikka oli see andur. Aga siis selline probleem ka ilmnes, et kui veojõukontroll sees autol,  pole üldse mitte mingisugust minekut, inimene jalutab ka kõrval kiiremini. Kui vajutada veojõukontroll välja,  siis nagu kõik normaalne, masin liigub päris hästi. Milles võib probleem olla? veojõukontroll paneb millegipärast vigast?
 ) Muidugi kui see ikka oli see andur. Aga siis selline probleem ka ilmnes, et kui veojõukontroll sees autol,  pole üldse mitte mingisugust minekut, inimene jalutab ka kõrval kiiremini. Kui vajutada veojõukontroll välja,  siis nagu kõik normaalne, masin liigub päris hästi. Milles võib probleem olla? veojõukontroll paneb millegipärast vigast?   Variant, et siis ajule juba liiga teind asi.
  Variant, et siis ajule juba liiga teind asi.Veojõukontroll saab ju info rataste pöörlemise kiiruse kohta ABS-i anduritelt. Kui mõni neist tuksis, siis mida sa sellelt süsteemilt ootad? Vaheta katkine ABS-i andur ära ja hakkab tööle ka veojõukontroll.Frozen kirjutas:Aga siis selline probleem ka ilmnes, et kui veojõukontroll sees autol, pole üldse mitte mingisugust minekut, inimene jalutab ka kõrval kiiremini. Kui vajutada veojõukontroll välja, siis nagu kõik normaalne, masin liigub päris hästi. Milles võib probleem olla? veojõukontroll paneb millegipärast vigast?Variant, et siis ajule juba liiga teind asi.
(E39 520 00a)


 .
  . . Katkise kohta öeldi, et seda ei saa korda teha. Kuigi väidetakse, et parandatakse ka, nagu UM müübki taastatud aju. Järelikult sõltub see siis selles kuidas ja mis seal ajus katki on - selline minu arusaam asjast
 . Katkise kohta öeldi, et seda ei saa korda teha. Kuigi väidetakse, et parandatakse ka, nagu UM müübki taastatud aju. Järelikult sõltub see siis selles kuidas ja mis seal ajus katki on - selline minu arusaam asjast  

Inimene, kes seda tööd teha oskab, proovis. Leidis 6 mäda kohta aga aju lakkas täielikult töötamast. Ei saa õelda, et asi oleks vennas olnud, kuna näiteks analoogne Boschi aju Volvo pealt hakkas küll tööle ja kes teab palju ta neid kokku remontinud on. Ja keegi mainis, et remonditakse aju 4000 eest, ma sain uue aju veidi kallimalt. Ma usun, et see oli mõttekam investeering kui vana aju remondi sisse raha panna.Trionic kirjutas:Vana aju saab remontida ju.
Kuna ABS su autol hetkel niikuinii ei tööta, siis targem oleks pistik lahti võtta.Mulk kirjutas:Kas on ka ohtu ABS plokile viga teha?
ABS-i pumba küljes kohe peaks olema. Neli toru läheb ülevalt sisse ja pistik külje peal.Mulk kirjutas:Kust ma kapoti alt võiksin leida ABS ploki X il?Milline välja võiks näha?
E39l võetakse küll, aga X5 kohta pole kindel.DiaLAB kirjutas:Kas kiiruse signaali mitte tagumise vasaku pealt ei võeta mitte?