tulevikku?Zipp kirjutas:
Kuhu me niimoodi jõuame...
ongi aeg natuke rohkem rõhku emakese Maa peale panna
tulevikku?Zipp kirjutas:
Kuhu me niimoodi jõuame...
Kütus saab üks kord otsa, aga raha mitte. Mõelgem sellele, et pea sajand tagasi oli auto ikka väga haruldane kaup ja mis peamine, ainult väga jõukad said seda endale lubada. Seega vaikselt liiguvad asjad sinna poole, et ainult vähe jõukamad inimesed saavad endale selliseid aparaate lubada.oo7 kirjutas:Sellised mootorid enam 20a ei sõida
Kokkuvõttes saab inimene ikka petta ma kardan, need on nagu need diislid mille ülalpidamine sööb küttesäästu ära.
Loodan et said aru mida ma mõtlesin Kütuse mõistes võib-olla tõesti, aga mis maksis oli auto ja selle ülalpidamine a la hooldus jne., tänapäeval ei maksa uus auto nii väga palju, mis maksab on hooldamine ja kütus. Kui räägitakse küttehinna ekstreemsest kasvust ja überöko mootoritest, mille hooldamine on kallim kui auto ise, siis tõesti lõpuks saavad seda lõbu endale lubada vähe jõukamad inimesed.oo7 kirjutas:Sel ajal oli auto ost kallis. Pärast sellega sõita ei maksnud midagi
Kliima soojenemisele on lihtne teoreetiline vastus. Õhus olev süsihappegaas piirab soojuse väljumist atmosfäärist. Kui on rohkem süsihappegaasi õhus, jääb rohkem soojust atmosfääri. Ja "testid" näitavad, et süsihappegaasi sisaldus õhus on tänapäeval suurem, kui varem. Küsimus ei ole kas see toimub, vaid kelle süül see toimub .Zipp kirjutas:No ma olen kuulnud teooriat, et ei saa see kütus ka otsa midagi, kõik üks väljamõeldis, et oleks põhjust hinda tõsta laias laastus. Sarnane teema nagu CO2, kliima soojenemine, maailmapanganduse- ja majandusega, kõik on kuskilt ülevalt poolt reguleeritav.
marek555 kirjutas:BMW Manhart M3 V8RS Biturbo
ehk M3-e aiste vahele tõstetud X6M tuunitud mootor - 734 hp ja 870 Nm.
Tulemuseks 0-100 3,3 sek, tippkiirus üle 340 km/h.
http://www.gtspirit.com/2010/11/29/esse ... s-biturbo/
mina pihta ei saakasutaja. kirjutas:Sellised need M'i mehed on