Tegelikult väga lihtne ise valmistada.
Kustas kirjutas:Olen märganud, et viimasel ajal on paljud autotootjad hakanud oma tuledes kasutama nn light guide prism rods süsteemi, mis on ennekõike BMW'del väga levinud.
Kustas kirjutas:Olen märganud, et viimasel ajal on paljud autotootjad hakanud oma tuledes kasutama nn light guide prism rods süsteemi, mis on ennekõike BMW'del väga levinud.
See ute on siit tegelikult korduvalt läbi käinudAnti_K kirjutas:aga vist pole kastikas 39 läbi käinud
Paar korda kohatud. Olen mõelnud koguaeg, et mis seos küll omanikul Esimese Maailmasõjaga olla võiks Firma nimi lahendab selle müsteeriumi.Henri_J kirjutas:Kas keegi on oma silmaga näinud sõidukit nr.märgiga 001WWI ?
Tegemist sõidukiga BMW ACTIVEHYBRID 7L - see peaks siis viimase kerega semjorka olema?
Henri_J kirjutas:Kas keegi on oma silmaga näinud sõidukit nr.märgiga 001WWI ?
Tegemist sõidukiga BMW ACTIVEHYBRID 7L - see peaks siis viimase kerega semjorka olema?
Kui su allikas on pärit aastast 1936, siis võib-olla küll jah . Nimelt viimane lennukimootor, mis on BMW toodang, on reaktiivmootor aastast 1940. Teise maailmasõja lõpp kägistas selle viimasegi ära.margusa kirjutas:Kunagi kuskilt lugesin et BMW pidi suht tühise osa oma tuluprotsendi autodelt teenima.Pigem töödetakse lennukimootoreid,nende osi ja palju muud toodangut.
Kohe kindlasti teenib BMW põhiosa oma sissetulekust autode ning nende varuosade tootmiselt ja müügilt.Tulud 2011
Autod (BMW, Mini, Rolls-Royce): 63 229 mln €
Mootorrattad (BMW, Husqvarna): 1 436 mln €
finantsteenused: 17 510 mln €
Kas mu loogika on vale, kui ma arvan, et uurimis- ja arendustöö maksab BMW ikka kõige pealt oma taskust kinni ning hiljem toob see välja arendatud tehnoloogia autode müügi pealt tagasi?margusa kirjutas:koostöö Nasa-ga kosmoses.