BMW E46 OMANIKELE
BMW E46 OMANIKELE
Kui vähegi on sellise isendi omanikke saidil siis sooviks nende arvamusi selle mudeli kohta, mootor pole oluline, üldiselt.
Plaan ilmselt kunagi selline soetada ehk kevade poole.
Ette tänades
Plaan ilmselt kunagi selline soetada ehk kevade poole.
Ette tänades
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
on olemas võimalus eestis poest uuena ostatud auto elu jälgimises. läbisõiduks 90 000 eesti teid.
no kiidan ma oma kahe-pooleliitrise mootoriga kupeed igati. vägagi sportlikud sõiduomadused, olen suht jõmmakas aga ruumi on ka väga pro´lt.
virisen esisilla kallal. esisilla õõtshoova žarniirid kuluvad liiga kiiresti. neid vahetada ei saa ja vahetada tuleb koos õõtshoobadega (3500 eeku tk). ka rooliotsad kuluvad liiga kiiresti (1200 tk). b kategooria omad on veits odavamad aga um annab 2 aastat neilt ostetud juppidele garantiid ja kahte aastat meie teed need vasta ei pea (ühesõnaga saad garantiikorras neid ümber vahetada).
esisilla geomeetria võiks parem olla, suurel kiirusel pole teab mis kindel masin. kiirusel üle 150 km/h hüppab nagu konn (meie teedel, lääne kiirteedel pole selle masinaga kulgemas käinud), samas näiteks sportvedrustusega viiene on sellel kiirusel vägagi kindel. sõidumüra ka häirib, aga see võib kupee viga olla (uste vahelt tulebki palju müra sisse). minu kupee seisabki praegu ja sisu on pigimati paigalduseks välja võetud
no kiidan ma oma kahe-pooleliitrise mootoriga kupeed igati. vägagi sportlikud sõiduomadused, olen suht jõmmakas aga ruumi on ka väga pro´lt.
virisen esisilla kallal. esisilla õõtshoova žarniirid kuluvad liiga kiiresti. neid vahetada ei saa ja vahetada tuleb koos õõtshoobadega (3500 eeku tk). ka rooliotsad kuluvad liiga kiiresti (1200 tk). b kategooria omad on veits odavamad aga um annab 2 aastat neilt ostetud juppidele garantiid ja kahte aastat meie teed need vasta ei pea (ühesõnaga saad garantiikorras neid ümber vahetada).
esisilla geomeetria võiks parem olla, suurel kiirusel pole teab mis kindel masin. kiirusel üle 150 km/h hüppab nagu konn (meie teedel, lääne kiirteedel pole selle masinaga kulgemas käinud), samas näiteks sportvedrustusega viiene on sellel kiirusel vägagi kindel. sõidumüra ka häirib, aga see võib kupee viga olla (uste vahelt tulebki palju müra sisse). minu kupee seisabki praegu ja sisu on pigimati paigalduseks välja võetud
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ZoojaPuhur andis suht realistliku ülevaate- samad asjad kehtivad ka touringu puhul (samuti läbisõit 90k ja seda siis nii saksa teedel 60 ja eesti teedel 30). Kuid olen leidnud õõtshoovad B varuosana ka hinnaga 1700- keegi teadis väita, et peavad paremini vastu, kuid ise ei oska kommenteerida- veel. Rooliotsad pole veel probleeme olnud aga ehk peaks lähemalt uurima
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Umbes pool aastat tagasi soetasin endale 316ti 1,8 Compacti 2003. Ostes oli sõidetud 10 000, nüüd 19 000.
Kulgeb normaalselt, mingeid probleeme ei ole veel olnud. Kuna olin harjunud vanade autodega, mis peavad jubetad müra, oli mulle see täitsa postitiivne üllatus kui vaikne se on. Tagavedu on mulle uus asi ja sellepärast on veitsa nüüd talve tulles probleeme olnud
Varsti peaks väikest hooldust tegema, eks siis vaata mis üllatusi leidub..kui leidub
Väike ta on aga ikkagist piisavalt ruumi isegi tagaistujatel...eesistujatest rääkimata:P
Nüüd oleks vaja juba uut autot, eks vaata mis uus aasta toob..... Teine võimalus on lihtsalt tuunida pragust..eks vaata.
Ûhesõnaga: Recommended.
Kulgeb normaalselt, mingeid probleeme ei ole veel olnud. Kuna olin harjunud vanade autodega, mis peavad jubetad müra, oli mulle see täitsa postitiivne üllatus kui vaikne se on. Tagavedu on mulle uus asi ja sellepärast on veitsa nüüd talve tulles probleeme olnud
Varsti peaks väikest hooldust tegema, eks siis vaata mis üllatusi leidub..kui leidub
Väike ta on aga ikkagist piisavalt ruumi isegi tagaistujatel...eesistujatest rääkimata:P
Nüüd oleks vaja juba uut autot, eks vaata mis uus aasta toob..... Teine võimalus on lihtsalt tuunida pragust..eks vaata.
Ûhesõnaga: Recommended.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Oman 325 aastast 2001 ja kurdaks ka ainult mürataseme kohta alates 100 km/h. Tavaline iste pole ka kuigi mugav. Vähemalt mulle, ma pisike ka . Esisilla kohta ei oska öelda , aga täna läeb teenindusse ja eks siis saab teada. LS on 89000,sellest 50000 Eestis, ise olen sõitnud 10000. Tean aga et eelmine omanik vahetas esisillas mõningaid juppe juppe.
Tunneks samuti huvi kust normaalse hinnaga silla juppe saada.
Või kus üldse hoolduses käia?Kas UM ikkagi?
Üldiselt olen ostuga väga rahul ja ei kavatse niipea müüa ka.Soovitan.
Tunneks samuti huvi kust normaalse hinnaga silla juppe saada.
Või kus üldse hoolduses käia?Kas UM ikkagi?
Üldiselt olen ostuga väga rahul ja ei kavatse niipea müüa ka.Soovitan.
V8
ei tea kas huvitab kedagi..
aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne..Vanasti oli ta vist ralliautosi ehitanud.seal olen näinud vahetamas nii a8 kui ka 7seid.kes raha ei raatsi välja käia..ise lasin teha oma 2,5 kupeel seaal kunagi terve esisilla puksid maksin kokku 800.. Ta ise väitis mulle küll et need sitaks paremad kui b varuosa.asi saigi alguse sellest et läksin oma b-varuosa zarniire sinna alla panema aga ta ütles et need vii tagasi ja ma teen ise..b-osaga võrreldes jäid nad jube jäigad.aga sõita oli hea ja muutis kuidagi suurtel kiirustel kindlamaks teel...ahh pikk jutt **** jutt..keda huvitab uurige.
Re: ei tea kas huvitab kedagi..
Olen ise samuti sellest kohast kuulnud.hanne91 kirjutas:aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne.
Aga täpsemad koordinaadid?
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Re: ei tea kas huvitab kedagi..
no mul ta taastas minu E-46 kupeel ka õõtsa zarniirid ära, aga kahjuks kestsid need esimese "lamava politseinikuni"hanne91 kirjutas:aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne..
sinna on keeruline juhatada, pead kellegiga, kes seda kohta tunneb, koos kohale sõitma. aga mul igatahes kadus isu ära, seal edaspidi taastada. mõttekam on a kategooria õõtsas lasta um´is alla panna, sest nagu ma ütlesin, siis neil paigaltatud detailidele kaks aastat garantiid ja kahte need meie teedel vastu ei pea, poolteise aasta pärast lased neil uuesti vahetadainxx kirjutas:Olen ise samuti sellest kohast kuulnud.hanne91 kirjutas:aga tean et sellises kohas nagu elva taastab üks mees zarniire, rooliotsi jne.
Aga täpsemad koordinaadid?
Sarniiride kiire läbikulumise vastu aitab see, kui ettevaatlikult puurida tagumisse plekk-kaante auk, installida määrdenippel ja iga 10 000 tagant kui õli vahetad panna sinna kaks pritsitäit määret. Mul üks tuttav tegi A4 esisarniiridega sellist nalja ja sõidab nendega siiani. Kas see nüüd uuemapoolse autoga kokku hästi passib, aga 20 000 tagant munakaid vahetada on ka minumeelest haige tegu. Igapäevasõite sõidan jaapani kärudega, millele pole sarniire enne 100 000 km tarvis, pühapäeval aga vana põlve bmw-ga, mille originaalsarniirid kestavad 200 000 km. Mulle võõras mure õnneks
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
E46 320 110kW Touring 2002
Oman 2002 lõpu 110kW touringut. Ostetud sai eelmise aasta lõpus, spidokal oli 160 000, hetkel on see jooksnud 168 000 peale. Varustuses Steptr, kliima, istmesoojendused, püsikiirusehoidja, parkimise andurid jne. Ainukese asjana jäid kripeldama tagumised el. aknad, kuid need pole eriti levinud ja kui on, siis pead mujalt varustusest mööndusi tegema.
Lasin kohe ostes UMis üle vaadata, asjad korras. Külmade saabumisel sai vahetatud aku, korra sai ikka -28 Viljandimaal täkku antud (diislimeeste talverõõmud kodumaise solkkütusega). Kütuseklulu on jäänud vahemikku 6,3-6,8 (nullin iga paagitäiega), maanteel kulgedes 5,5. Sellise isendiga varem kokkupuudet polnud ja hetkel on muljed väga positiivsed.
Natuke teemast välja: sai sel nädalal 2005a 535dAd (200 kW) proovitud ja muljed on ... VÕIMSAD. Oskab keegi äkki öelda, kust saaks E60 inglise keelse manuali (äkki on isegi eesti keelne välja antud???), kuna loomal oli kaasas saksa keelne ja neid vidinaid on seal peal palju, millele peab raamatuga lähenema.
Lasin kohe ostes UMis üle vaadata, asjad korras. Külmade saabumisel sai vahetatud aku, korra sai ikka -28 Viljandimaal täkku antud (diislimeeste talverõõmud kodumaise solkkütusega). Kütuseklulu on jäänud vahemikku 6,3-6,8 (nullin iga paagitäiega), maanteel kulgedes 5,5. Sellise isendiga varem kokkupuudet polnud ja hetkel on muljed väga positiivsed.
Natuke teemast välja: sai sel nädalal 2005a 535dAd (200 kW) proovitud ja muljed on ... VÕIMSAD. Oskab keegi äkki öelda, kust saaks E60 inglise keelse manuali (äkki on isegi eesti keelne välja antud???), kuna loomal oli kaasas saksa keelne ja neid vidinaid on seal peal palju, millele peab raamatuga lähenema.
Re: E46 320 110kW Touring 2002
Neid saab tellida UMist. Tõenäoselt on neid raamatuid mitu, vastavalt varustustasemele.ligaloga kirjutas: Oskab keegi äkki öelda, kust saaks E60 inglise keelse manuali (äkki on isegi eesti keelne välja antud???), kuna loomal oli kaasas saksa keelne ja neid vidinaid on seal peal palju, millele peab raamatuga lähenema.
Uuriks kah natuke teemat. Lähen küll järgmine nädal UM'i kontrolli, aga uuriks nii eelinfoks.
Et kuidas või mis seal esisillas kulumaterjalid on? Ning kas neid tasub esindusest siiski osta-vahetada?
Ning 2002a mudelitel seda tagasillakandurite jama ei tohiks vist enam olla?
Esisillas midagi nagu kobiseb kui mõnest august läbi sõita. Samas kui sõiduteel on sellised risti üleminevad jooned/augud, siis nagu ei kobise.
Ning oskavad mõned e46 omanikud rääkida, mida ja milliseid juppe ning mis kilometraazil on nad vahetanud?
Et kuidas või mis seal esisillas kulumaterjalid on? Ning kas neid tasub esindusest siiski osta-vahetada?
Ning 2002a mudelitel seda tagasillakandurite jama ei tohiks vist enam olla?
Esisillas midagi nagu kobiseb kui mõnest august läbi sõita. Samas kui sõiduteel on sellised risti üleminevad jooned/augud, siis nagu ei kobise.
Ning oskavad mõned e46 omanikud rääkida, mida ja milliseid juppe ning mis kilometraazil on nad vahetanud?
GS
Minu omal hakkas talvel kolisema paremalt . Läbi oli õõtshoova välimine puks. Praegu UM-s õõtshoovale hind sama mis muidu mujal. Ega seal esisillas midagi eriti rohkem läbi minna pole.Õõtshoova otsa puksid peaks pidama kauem vastu kui õõtshoova oma kaks puksi . Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada. Stabika varda puksid on mu autol veel originaalid (130tkm).Rooliotsad pole ka veel uuendust vajanud.
Enam õnneks mitte, Meyle'l on olemas vahetatava liigendiga õõtshoovad: http://www.meyle.com/html/index.php?lang=2Aimar kirjutas:Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada.
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .04_en.pdf
Meyle kvaliteedi kohta on saksas ainult kiidusõnu kuulda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kohe üks loll küsimus otsa: et kas seda Meyle't on eesti ka saada?priitv8 kirjutas:Enam õnneks mitte, Meyle'l on olemas vahetatava liigendiga õõtshoovad: http://www.meyle.com/html/index.php?lang=2Aimar kirjutas:Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada.
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .04_en.pdf
Meyle kvaliteedi kohta on saksas ainult kiidusõnu kuulda.
GS
Google teab! http://www.mercantile.ee/?id=1912Raivo kirjutas:Kohe üks loll küsimus otsa: et kas seda Meyle't on eesti ka saada?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
-
- Klubiliige
- Postitusi: 679
- Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
- Peamine sõiduk: 325TDSA
- Asukoht: Tartu lähiümbrus
Elvas taastatud sillaosad paras haltuura Tartus tehtud töö kestab paremini kui enamus b-osi.Enamlevinud jupid olemas taastatult sellest ka võimalus vahetusfondina saada osasid asju.Vähemalt uuemate audide puhul asi ennast igati õigustanud, kuigi olin ka ise asja vastu suht pessimistlikult meelestatud peale taastamiskogemust Elvas.Otsin antud koha kontaktid üles ja lisan siia tiba hiljem kuna kolimisega segadus paberimajanduses.
Lauri
Lauri
Re:
priitv8 kirjutas:Enam õnneks mitte, Meyle'l on olemas vahetatava liigendiga õõtshoovad: http://www.meyle.com/html/index.php?lang=2Aimar kirjutas:Kuid need tuleb nagunii õõtshoovaga koos vahetada.
http://www.meyle.com/html/uploads/techt ... .04_en.pdf
Meyle kvaliteedi kohta on saksas ainult kiidusõnu kuulda.
keegi teab rääkidas kas meyle lõpetas nende tootmise ära?
täna tahtsin endale neid tellida aga pole enam saada. öeldi,et vist on tootmise ära lõpetanud
Re: BMW E46 OMANIKELE
Pöördu kasutaja Eero poole, ta alles nädalapäevad tagasi pakkus neid mulle.
320d `02
Re: BMW E46 OMANIKELE
tegingi seda peale siia postitust ja pidi jah ikka täitsa saadaval olema veellauri86 kirjutas:Pöördu kasutaja Eero poole, ta alles nädalapäevad tagasi pakkus neid mulle.
Re:
Oh, mis vana teema kaevati üles!Muhv kirjutas:Tagavedrud @ 88000km - pidada touringu tüüpviga olema
Mingi esisilla jupp on veel vahetatud. Tagaluugi kojamees ja pesusüsteem ütlesid ka just töölepingu üles. Tagaluugi led stoptuli tuli vahetada @ 55000km
Nüüd 6 aastat hiljem @ 160000km läksid tagavedrud teist korda vahetusse. Rabavalt täpne sagedus!
Tagaluugi kojameest on ka 3 korda vahepeal lahti-kokku pandud.
Re: Re:
Muhv kirjutas:Oh, mis vana teema kaevati üles!Muhv kirjutas:Tagavedrud @ 88000km - pidada touringu tüüpviga olema
Mingi esisilla jupp on veel vahetatud. Tagaluugi kojamees ja pesusüsteem ütlesid ka just töölepingu üles. Tagaluugi led stoptuli tuli vahetada @ 55000km
Nüüd 6 aastat hiljem @ 160000km läksid tagavedrud teist korda vahetusse. Rabavalt täpne sagedus!
Tagaluugi kojameest on ka 3 korda vahepeal lahti-kokku pandud.
parem vana uuesti yleskaevata kui jälle mingi uus teema teha.
Re: BMW E46 OMANIKELE
väga hea et selline teema olemas kuna omale üks E 46 318d 2002 touring välja valitud ja lukku pandud.
selle sarniiride taastamisega oli mul nii : käisin oma E32 ga taastamas. 15 € tk ja kestsid niikauua kuni auto maga müüsin ja olid ikka räigelt jäigad.
Kas e46 saab õõtsa puksi eraldi ka vahetada või peab koos õõtsaga ostama ?
selle sarniiride taastamisega oli mul nii : käisin oma E32 ga taastamas. 15 € tk ja kestsid niikauua kuni auto maga müüsin ja olid ikka räigelt jäigad.
Kas e46 saab õõtsa puksi eraldi ka vahetada või peab koos õõtsaga ostama ?
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)