Huvitavat laiast maailmast
Re: Huvitavat laiast maailmast
Z3 V12 prototüüp:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Piltidel enamasti küll, kuid Eestis liikluses taolisi Ferrarisid jms ikka ju vaatad.
- ozzu
- Huviline
- Postitusi: 988
- Liitunud: 19.07.2007 18:52 03
- Peamine sõiduk: 328 individual
- Asukoht: Perth
Re: Huvitavat laiast maailmast
Eks muidugi ole ka need huvitavad.JorgenP kirjutas:Piltidel enamasti küll, kuid Eestis liikluses taolisi Ferrarisid jms ikka ju vaatad.
Aga korralikud masinad 80,90datest on need mille pärast jääda ka seisma imo
Huviline
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
90nendatest mingi lakutud E36, mida on nähtud igalpool vs Bugatti Veyron kahtlen..
Mitte et ma vaimustuks üleliia sellistest autodest, aga lihtsalt neid on nii vähe (või pole üldse elus näinud), et paneb peab pöörama küll.
Kui aga mööda sõidab näiteks Ferrari F40 80nendatest, Bugatti Royale 30nendatest, BMW M1 70nendatest, Chevy Corvette 60nendatest jne (pean neid vast kõige ilusamateks autodeks nendest ajajärkudest), siis ei pane enam mingit 90nendate rahvamasinat keegi tähele. Üleüldse mõne sellise eksoodiga sõita saamine oleks omaette sündmus.
90nendate autode jaoks on erilisuse mõttes praegu suhteliselt mõõna aeg, üldiselt on need oma hinna poolest põhjas või jõudmas põhja, ning tõusu tuleb veel kaua oodata. Mõndadel seda ei juhtugi (jaapani rämpsautod, pereautod jne). BMW-d õnneks lähevad vanana uuesti hinda.
Mitte et ma vaimustuks üleliia sellistest autodest, aga lihtsalt neid on nii vähe (või pole üldse elus näinud), et paneb peab pöörama küll.
Kui aga mööda sõidab näiteks Ferrari F40 80nendatest, Bugatti Royale 30nendatest, BMW M1 70nendatest, Chevy Corvette 60nendatest jne (pean neid vast kõige ilusamateks autodeks nendest ajajärkudest), siis ei pane enam mingit 90nendate rahvamasinat keegi tähele. Üleüldse mõne sellise eksoodiga sõita saamine oleks omaette sündmus.
90nendate autode jaoks on erilisuse mõttes praegu suhteliselt mõõna aeg, üldiselt on need oma hinna poolest põhjas või jõudmas põhja, ning tõusu tuleb veel kaua oodata. Mõndadel seda ei juhtugi (jaapani rämpsautod, pereautod jne). BMW-d õnneks lähevad vanana uuesti hinda.
Re: Huvitavat laiast maailmast
F31 320d M Performance
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kunagi oli vist siin ka pilt valgest e30 m3-st millel S85 moto ja vist mingid föönid ka peal.. Oli suht poolik veel jne.. Et keegi teab mis sellest saanud on?
- e36 in progress...
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
Re: Huvitavat laiast maailmast
BMW History - Comfort Technology
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=728981
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=728981
On the 8th day, God created boost.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Poster on vana, hetkel võiks kleepsu peal olla mingi F kerega BMW
F31 320d M Performance
Re: Huvitavat laiast maailmast
Tere
Huvitav autovalik selliseks tähtsaks sõiduks
Kas võib mõnele siinses foorumis pesitsevale margifännile õnne soovida?
jJanno
Huvitav autovalik selliseks tähtsaks sõiduks
Kas võib mõnele siinses foorumis pesitsevale margifännile õnne soovida?
jJanno
exTouring
- Pedak
- Huviline
- Postitusi: 1980
- Liitunud: 13.07.2009 14:13 45
- Peamine sõiduk: BMW 330D
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kui see neerude alune osa nii pikalt välja ei ulatuks siis oleks päris sheff.
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2088
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
FatLip Nigga
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
-
- Klubiliige
- Postitusi: 840
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Re: Huvitavat laiast maailmast
jjanno kirjutas:Tere
Huvitav autovalik selliseks tähtsaks sõiduks
Kas võib mõnele siinses foorumis pesitsevale margifännile õnne soovida?
jJanno
Midagi ei ole selles maailmas uus . 3 aastat tagasi sai sõita samuti emmviiega:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Angelari pulmarent
Re: Huvitavat laiast maailmast
Päris kena lugu see juppideks müüdav pill
When it doesn´t blow it sucks
Re: Huvitavat laiast maailmast
Ei tea kas sellised siit juba läbi käinud aga minule jäid nad küll esmakordselt ette.
Rohkem pilte ja teksti ka natuke:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=143807#/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rohkem pilte ja teksti ka natuke:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=143807#/" onclick="window.open(this.href);return false;
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kupee-universaal
Muidu tol ajal oli vähemalt Opel Kadetist ja Ford Escordist selline versioon olemas.
Üks Kadett seisab siin tänava otsas aegajalt sellise kerega
Muidu tol ajal oli vähemalt Opel Kadetist ja Ford Escordist selline versioon olemas.
Üks Kadett seisab siin tänava otsas aegajalt sellise kerega
Re: Huvitavat laiast maailmast
Tere
jJanno
Tegemist peaks olema E0 Touringu prototüüpidega. Kunagi oli Hollandi Touringu sõprade lehel väga põhjalik E30 Touringu ajalugu, kus neid pilte esimest korda nägin. Paraku on praegu nende leht keskendunud 02'le ning seetõttu ei leia sealt enam E30 ajalugu üles.Tiq80 kirjutas:http://auto.fishki.net/comment.php?id=143807#/
jJanno
exTouring
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3562
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Postitasin 10.03.2010 sellise teksi ja pildid :Tiq80 kirjutas:Ei tea kas sellised siit juba läbi käinud aga minule jäid nad küll esmakordselt ette.
Rohkem pilte ja teksti ka natuke:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=143807#/" onclick="window.open(this.href);return false;
Midagi huvitavat.
E30 Baur Kohl Coupe
A project with Bauer and Bmw Dealer Kohl From Aachen. Only 4 were made. 1 320i and 3 325i`s. The whereabouts of the 3 cars that are left are still known. Two are owned by Bauer TC club members, one by the BMW 3-er club. One of them, a red 325i was owned by a Bauer TC clubmember, but was lost in a fire.
Ja miskit veel: 3d Touring.
Ja siin ka arutelu E30 klubis: http://foorum.e30.ee/topic/333-prefacelift-touring/
Nende kohta leidsin infot veidikene, pikk jutt küll, aga äkki sobib :
Driving with Luchjenbroers ~ BMW T
Tough Touring
The BMW Touring was a fault.
It was its time too far ahead. But isn’t it time for a follower?
A Dutch company thinks it is and shows how.
About fifteen years ago, BMW introduced a remarkable bodywork version from the in that time amazingly popular 02-series. The speciality from this so-called ‘Touring’ was the oblique rear of the car with surprisingly large rear door, in stead of the usual separate trunk.
Looking at the cars from the eighties, it is hardly imaginable that this was such a stir. In that time, Renault was practically the only manufacturer which was being a pioneer with its R4 and R16; clearly precursors from nowadays hatchbacks. Almost like having a vision on the current GTi-rage, BMW must have seen possibility’s to equip its cars with a sporty tint. Looking at the style from that time this was not being done by applying kick a** spoilers and side-skirts. In stead of that, the Touring was equipped with the common engines from the 02-series from the 1600 till the two-litre injection. Not only as a hot hatchback the Touring 2000 Tii was its time far ahead, separate folding of the backseat was unique in that time, although it took some time for the people to get used to. The result was that the Touring remained a wallflower in the BMW series and even silently disappeared after several years.
Since that time, the white-blue brand was unwilling to burn its hands on any model with an odd number of doors.
The predecessor from the ‘hot hatchbacks’: The BMW Touring 2000 Tii from 1973.
Note the partial folding back seats.
Initiative
A pity, according to the brothers Henk and Henny Luchjenbroers from Emmen, in daily life owner of a car repair station. Deep inside their specialists hart they where very surprised that not even in Germany no bodyconversion company would take on a construction from a BMW with more practical opportunities. No panics: in that case the initiators would come from Dutch soil.
At first the attention went to construct a combo on a base of the BMW 5-series, such like the Mercedes T (for Tourism and Transportation). But after a radical meeting with an authentic BMW Touring… the gentlemen Luchjenbroers changed their minds. On the end of 1982 the saw went into one of the first, brand new models of the new BMW 3-series. The Luchjenbroers brothers didn`t wanted to call the result all ready ‘Touring’ out loud, but it is sufficient to gave it the letter ‘T’ (although a bit confusing because of Mercedes’ earlier same product name). Nevertheless is the Luchjenbroers BMW worthy to its too young died forefather.
Style
This BMW “T” (we maintain to call it “T”) thanks its ‘dignity’ to the fact that it’s creators designed the exterior in the style of the current Baiern 3-series. A remarkable detail is the small strip tin after the second side window. At the “T” this is simply moved thirty centimetre to the back, but it maintains its stylish functioning completely. The roof is from the beginning at the front pillars made of a new plate of sheet metal; the extra part of the roof is not just being pasted to the already existing part. The new lengthened side windows are specially made for the Luchjenbroers Brothers. On the inside of the car the wheel casings are reinforced, to apply more torsional stiffness. A crucial addition, because the original crossbeam underneath the rear window has been removed. In the end, a trunk with a crossbeam would look unpunctual now would it?
And now the last essential part of the BMW “T”, the tailgate. During our visit in Emmen (NL) both Henk and Henny where not too willing telling us too much about it. When looking closely to detail pictures the reason becomes clear (don’t get distracted by the spoiler): in benefit of the BMW “T” a VW Golf was found ‘willing’ to supply its tailgate.
Tough ride
By the way, this loaner game is by our judgement nothing to be ashamed of. The lower side of the tailgate fits perfectly to the more round-shaped rear of the BMW, while the righteous fitted rear pillars give a nice overflow to both sides. The complete overview displays a nice finishing off. This impression is being amplified after a tough ride in the BMW “T”, equipped with the 320i engine. None of the changes made to the body work seems to give negative influences to the driving performances; no ‘twisting’ and no strange or indefinable sounds. The view around is amazing. Only disadvantage is that the large glass plates are making the interior a greenhouse like. Too bad, but that is the price you pay for seeing and being seen, because the “T” is an absolute eye-catcher. Other additions to mention are of course the BBS widening set and the huge wheels with Goodrich Comp T/A tires. Overall amazingly extra’s, which makes this BMW a Tough Touring.
Blessing
The BMW “T” we drove was number 001, the exemplar in preparation on the pictures is number 003. No mass production so far at the Luchjenbroers firm, although five right-steering BMW will arrive from England within short notice. These will be repatriated as “T” model. Further on a person in Sydney is interested to built the “T” under license, but this might be a bit too far from the home of the Luchjenbroers brothers.
As for now the brothers have more than enough work on their car repair station and will the “T” remain more like a hobby. It is clear that this is not to be labelled amateur like. Moreover maintains BMW Netherlands the guarantee over a converted “T” and is the model being fully accepted by the Dutch Transportation Department (IVW).
To convert a BMW 3-serie with any engine a customer I requested to pay 15000 guilders (about 7000 euro’s nowadays, without inflation) to the Luchjenbroers brothers (05910-25974). An amount of money which will melt as ice in the sun during your test drive over the nearby autobahnen (German highways without speedlimitation). Because an average Mercedes or Porsche driver needs to improve its driving skills to get the same appearance as the BMW “T”.
Article by Jan-Willem Vester
- The BMW “T” tailgate is being held up by a gas-pressurised dampener. The height is no more than a ‘regular’ BMW 3.
- The BMW “T”, ready in rough shape. A remarkable style element is the strip of tin after the second side window.
- A view of the reinforcement of the wheel casings. In the space leftover car tools can be stored later on.
- However the backseat can be folded, this doesn’t supply a nice flat trunk. For finishing off several parts original BMW covers are being used.
- The great finishing off expresses itself in the stability in the corners.
Page #3:
The advertisement as it was in the April 2000 magazine number from Auto motor Klassiek (Auto motor Classic). The question that raised during the reading of this advertisement is: ‘Where are the other five Luchjenbroers ‘tourings’ nowadays’.
Rare BMW 3 Series, only 6 made of.
Year of manufacturing 1985, price f 6000,- (Guilders)
Asking around tells that a total of 5 or 6 have been manufactured. One for an Englishman (325i?) and the remaining 4/5 have been maintained in Holland. Another 3 door touring
is owned by the Luchjenbroers brothers.
Photographed at the BMW meeting in Lelystad in the year 2000. Inside the car there is a plate which says “Luchjenbroers nummer 003 (Luchjenbroers number 003)”, probably the third they have made. The current owner was able to tell that the car was manufactured by instructions of BMW Den Haag (The Hague), the Netherlands.
How he got to that information is not known and is also not traceable. However, the lack of traceability doesn’t make this car less special.
Marc, thank you for the photograph, advertisement and information folder.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kupeel natuke väärakas tagaklaas, aga muidu väga huvitav pill! Kahju, et touringud tootmisse ei läinud, mõnusad väiksed kuudid
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3562
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
Kui rullikatest jutuks läks, siis üks huvitav asi veel :
Räägitakse, et sellist asja on valmistatud aint 1 tk, Frankfurti autonäituse jaoks, pärast see paiskus ebaysse.
Räägitakse, et sellist asja on valmistatud aint 1 tk, Frankfurti autonäituse jaoks, pärast see paiskus ebaysse.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: Huvitavat laiast maailmast
http://www.granturismoevents.com/gran-t ... tica-2012/" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle ürituse raames siis Pärnu linnas hetkel paiknemas paari ägeda ringraja M3 E46 ja lisaks kõikide Lambode ja Ferrude kõrval
250nest toodetust üks E92 M3 GTS ja 1M ka. Õhtul seisavad Strandi parklas, homme päeval uue kuju saanud Audruringil, kus vast vurmas ka näha neid Motorsport BMWsi.
Selle ürituse raames siis Pärnu linnas hetkel paiknemas paari ägeda ringraja M3 E46 ja lisaks kõikide Lambode ja Ferrude kõrval
250nest toodetust üks E92 M3 GTS ja 1M ka. Õhtul seisavad Strandi parklas, homme päeval uue kuju saanud Audruringil, kus vast vurmas ka näha neid Motorsport BMWsi.
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
28. augustini Audru rajal nähtaval:
e: jah, see on päris GTS.
e: jah, see on päris GTS.
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 1816
- Liitunud: 19.02.2009 21:07 37
- Peamine sõiduk: BMW E34 540i
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Huvitavat laiast maailmast
E28 Hartge? Tundub nagu oleks hartge'le iseloomulik triip küljel ja osa kirjast paistab samuti.
http://www.postimees.ee/952218/troostit ... -ara-votta" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.postimees.ee/952218/troostit ... -ara-votta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3562
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Huvitavat laiast maailmast
On kindlasti kohe Hartge triip, selles ma olen enam, kui veendunud.Caspar kirjutas:E28 Hartge? Tundub nagu oleks hartge'le iseloomulik triip küljel ja osa kirjast paistab samuti.
Re: Huvitavat laiast maailmast
Võtab keegi omaks?
Viimasel ajal on kuressaares selline E28 liikuma hakanud, kas keegi oskab õelda selle hai tuleviku? Tundub, nagu hakatakse korda tegema või on kellegi tuttava oma?
Kuressaare oli, on ja jääb! Keegi ei plõksi ****!