BMW E28 Rusty

Erinevad BMW mudelid
Vasta
CarlSoderholm
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 01.08.2013 21:18 22
Peamine sõiduk: BMW 323I
Telefon: 51967370

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas CarlSoderholm »

Ka minul on külas üks vanemat sorti e28, ja täiesti sõidukorras :)

Pilt
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Martin740 »

Mis se siia puutub ? Kui tohib küsida ?
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas oo7 »

Huvitav mitu E28-t on maailmas piix keeratud, et omaaruga natuke Rusty-ga sarnaneks..

Jah, see auto on Top Gear-i Cool-walli peal suhtkoht Sub-Zero, AGA seda ei ole kindlasti kõik teised järgi tehtud ja meelega ära raibestatud vanad rondid.

Oled oma auto lihtsalt ära pedereerinud muud midagi..
Kasutaja avatar
hs_
Huviline
Postitusi: 448
Liitunud: 18.05.2011 19:21 31
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas hs_ »

Ma ei kujuta ette, mis pasarahe ma nüüd kaela saan, aga mille poolest see Rusty siis nii palju erilisem on, et tema auto see õigede hää ja ilus on, kuid kui keegi teine oma e28st midagi rati(?) sarnast üritab teha, siis on rõve pedereerimine?
'93 318is | '06 C180K | '95 316i | '15 Golf GTI | '17 Golf R | '18 A4
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas dcshoes »

Ära pane tähele ega see oo7 sittapeldik ainult tema silmis prillikivi muidu on sama romu nagu kõik teised :D ta endale ei suuuda tunnistada seda lihtsalt .

tema halamine on igal pool va tema auto teemas kus kõik ilus sile ja perfektne.
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas oo7 »

Inimene kes teeb keretöid aerosooli ja kleepsudega ei suudagi hinnata auto korrasolekut adekvaatselt
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas dcshoes »

Vähemalt nii palju austust olemas et mitte sittuda kõiki teisi autosi ja välimusi.

ps : seal pole midagi hinnata : kole velg, tavaline välimus ,igav värv . Millest seal midagi hinnata ? Just nii ei millegist.
Kasutaja avatar
k3nny
Huviline
Postitusi: 2996
Liitunud: 31.10.2010 20:50 49
Peamine sõiduk: 318is
Asukoht: Tartu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas k3nny »

Ei tea küll milline kõnealune auto on, aga kui see sama e30 mis avataril siis sellise auto puhul annaks hinnata originaalsust (tehasekonditsiooni). Oleks veidi jama sellist masinat näha tänaval neoonrohelise ja gräffitiga kaetuna. Ei ütle et see iga masina kohta käib, aga e30 on juba klassik ning nendele masinatele pole eriti sünnis sellist värvilahendust peale lasta.
Selline asi klassikaliste autode puhul võiks jääda siiski sellistesse piiridesse, millest on võimalik suure vaevata taastuda (rooste lastud kapott, mingid kiled tuledel jne). Kui aga terve kere värvitud, lõigatud või muul moel taastumatult muudetud on jama käes. Jah, saab ka kere üle värvida aga aerosoolide puhul on teatavasti kombeks üleskeemine ja muud anomaaliad.
318is
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas toivoku »

oo7 kirjutas:Inimene kes teeb keretöid aerosooli ja kleepsudega ei suudagi hinnata auto korrasolekut adekvaatselt
Vale teema küll kus asja arutada, aga siiski, kohati jääb mulle mulje nagu sa oleks kade,et sa ei saa oma äsja värvitud autoga niipalju tähelepanu kui dcshoes ja muud madalad ja veidikene "erilisemad" autod. Ma ei ütle,et su auto kole oleks ja igav ja mitte nii eriline, sest kupee punane e30 2,7 mootoriga on igati tore. Samas aga sa laidad igal pool maha nii madaldust kui ka muid "tuuning" võtteid. MIlleks? Maailmas niikuinii sitaks virinad ja halbu asju ja siis sa virised veel juurde.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas oo7 »

Kõik ei ole elus nii tore ja lihtne, et kõik kiidavad hommikust õhtuni. Neelakem natuke kriitikat ka. Vast loed mu eelnevaid postitusi, pole ühti mingit hala ja õiendamist, lihtsalt mingi tuledele ristide isoleeriga kleepimisega nüüd ägedaks minu silmis kahjuks ei saa :roll: Ma ei ole üldsegi mitte ainus, kes nii arvab,

Kui nüüd juba mu auto ette võtnud oled, siis mingi täiesti juhitamatu asjaga millel sillakolin on isegi jalakäiateni kosta (oled mööda kolistanud/hüpanud paarkorda sellega) foorumist kiitust koguda.. sorry ei suuda midagi head selle peale kirjutada. Pildipeal on muidugi kõik nii tore ja kena, kas siis peaks ka kiitma takka ?

Leppige lihtsalt sellega, pole midagi teha

Ma ei ole sellesmõttes kunagi olnud kade, kõigile huvilistele oma autot alati näidanud ja ka kokkutulekutel käinud. Selline ta on nagu on.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas toivoku »

Millist me minu autodest silmas peame , 750ila 524td , 320i või cavalier?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Meelis »

Pole hullu, roostes kapoti ja ilma vedrudeta roimad lõpetavad niikuinii varem või hiljem (pigem varem) vanametallihunnikus. Tehnika ja kere on lõpuks lihtsalt nii otsas, et pole kuhugi velgesid ja kleepsusid riputada. Ja milleks varem raha kulutada, kui erilisus ja tähelepanu on juba saavutatud.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
-myyr-
Huviline
Postitusi: 2323
Liitunud: 02.09.2009 09:35 19
Peamine sõiduk: E46
Telefon: 56846122
Kontakt:

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas -myyr- »

oo7 kirjutas:Inimene kes teeb keretöid aerosooli ja kleepsudega ei suudagi hinnata auto korrasolekut adekvaatselt
Võib täitsa nõus olla, klassikute poolest ( <--E30 ) on ikka masendav uurida/vaadata kui asi on kaetud aersooli vms asjadega ( arvestamata seda kas auto on nüüd vägevam või omapärasem ), aga kui mainida, et E36'i leidub iga eest aiamaa nurgast siis see on lihtsalt see n.ö auto, millest ei hakka kahju kui kaetakse aerosooliga.

Eks igainimene hindab oma autot omamoodi, kelle jaoks on korrasolek pikema aja n.ö prioriteet, kelle jaoks lühema.

Sorry, kui keegi ennast puudutatuna tundis :D
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Martin740 »

eks se aerosool on rohkem vaesemehe tuuning kellel raha peale tanklas käimist pole või kui on siis ainult niipalju et se purkk aerosooli osta :D ( okei se oli väikese irooniaga) aga olgem ausad nii on. Muidugi on ka erandeid.
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas dcshoes »

Siin ma küll vaidlen vastu ,sest mina värvin aerosooliga aga ei ütleks et mul raha vähe,piisavalt et väljas käia kütte valada ja igasuguseid autosi ja juppe osta. Nii et mina värvin vaid selle pärast et oman väga palju värvi lahendusi või värve mida ei jõua kogu aeg cambris teha. Lihtsalt oleks naeruväärne kaia iga 2 kuu tagant kilo välja et omada uut värvi.
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Martin1 »

Paneme siis teemavälist juttu edasi
Meelis kirjutas:Pole hullu, roostes kapoti ja ilma vedrudeta roimad lõpetavad niikuinii varem või hiljem (pigem varem) vanametallihunnikus.
Jah, roimad lõpetavad jah metallis, aga roimasid on igalpool, nii vedrudeta kui vedrudega. Miks koguaeg käib mingi hala madalaks lastud autode üle ja jutt et need vedruteta roimad? Kui vedrudeta roimad kõik varem või hiljem metallis lõpetavad siis miks pole näiteks toivoku 524td (mille kohta oo7 vist ütles juhitamatu sillaakolinaga peldik) juba metalli hunnikus, sest sellega sõidetud madalana juba aastaid ja pill läigib ja sõidab siiani! Ja üldse, miks ei või mingist vanast roimast viimast võtta sellega et pisut sädemeid pillutakse ja pulli tehakse (nagu alles foorumis olnud 316 mis üleni rooste oli lastud)? Ja miks need paar roima tähendab et kõik madalad ongi sellised? Samas silmarõõmu teemas küll ilastatakse madalate autode üle?
Tra see sinu asi on mida piixu ma enda autoga teen? Ei taha õõtsuda nagu paadis ja mulle meeldib kui auto istub ülbelt vastu maad! Mina sõidan sellega ja hooldan/hoian seda ka nii et see ei lõpetaks metallis nagu siin mõni eeldab.

Aitab küll juba sellest vingumisest. Kriitika on kriitika aga kui pidevalt kõiki madalaid autosi vedruteta peldikuks nimetatakse siis kas seda saab kriitikaks nimetada?
Kasutaja avatar
Marttin
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 01.09.2012 19:36 02
Peamine sõiduk: hetkel 525TDS
Asukoht: Kuressaare

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Marttin »

Seda nimetatakse kadeduseks :mrgreen:
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Donald »

Eks see rusty oli jah üks jube vedrudeta peldik. Omanik ei jõudnud isegi aerosoolvärvi osta, terve auto roostetas. Õudne lausa. :? :?
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas JanekEnde »

dcshoes kirjutas:Lihtsalt oleks naeruväärne kaia iga 2 kuu tagant kilo välja et omada uut värvi.
Nii tihti küll ei pea värvima, kui mingi lambi vašja kuskil kuuri all ei värvi. :)
Korralik värv peab vähemalt 5 aastat vastu. Vanadel autodel (10 a+) on isegi tehase värv suht korralik. Aga eks see oleneb paljudest teguritest, kuidas/millega autot pesta, kui tihti poleerida..
Iga kevad spreiga isiklikult küll ei viitsiks autot uuesti pläkerdada. Sinu töö vastu pole midagi, autod on erilised jne. Kui oleks võimalust, võtaks isegi mõne auto, mida poleks kahju spreiga värvida.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas dcshoes »

Eiei minu mõtte pole et peab värvima iga kuu tagant vaid kui ma tahaks teist tooni vms :) et tead küll minu mõtted alati liiguvad :D
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas JanekEnde »

Ega jah, sul alati igasugu plaane :D
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Kasutaja avatar
agoy
Huviline
Postitusi: 2558
Liitunud: 10.05.2009 12:09 58
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas agoy »

dcshoes kirjutas:Lihtsalt oleks naeruväärne kaia iga 2 kuu tagant kilo välja et omada uut värvi.
Kui ise värvida auto üle, siis värvi läheb umbes 3 liitrit. Tehes selle pinnakaga, jääb maksumus alla 100€ :D
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas dcshoes »

kas me räägime kõige odavamatest värvidest mis üldse saab ? arvan kui ma tahaks kameelion lasta siis liitri hind ületaks juba seda 100e.

aga seletage mulle palun lahti vahe püstolist laskmisest ja purgist laskmisest . kõik nii hullult pöördes sellest jne aga kas pole värv on värv või püstolis siis kvaliteetne värv ja mingi ekstra kõva asi ?
siiani ma sain aru et värv on värv ja ükskõik kus sa seda ei lase jääb ta ikka selline nagu ta on . lase sa seda purgist ,suust ,persest mis iganes kus kohast siis värv on siiski värv ja mida proovite teie seletada mis ja kus ja püss on parem .

kattab muidu väga hästi vms :

Pilt
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Martin740 »

huvitav miks automaalrid peavad siis jaurama värvipyssidega kui samas ju võiks mõne X6 e aerosooliga ära värvida näiteks. :D
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
Kasutaja avatar
dcshoes
Huviline
Postitusi: 4022
Liitunud: 14.04.2009 11:56 58
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas dcshoes »

küsimus oli teine millega erineb värv purgis ja püstolis.
Kasutaja avatar
k3nny
Huviline
Postitusi: 2996
Liitunud: 31.10.2010 20:50 49
Peamine sõiduk: 318is
Asukoht: Tartu

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas k3nny »

Püstolist tuleb suurema survega ja ei "tatista" nagu aerosoolid. Katmine on ka ühtlasem. Kvaliteet on igal juhul pyssiga parem. Nö igapäevaautol kannatab spreiga värviparandusi teha aga tervet autot läikivaks värvida spreiga.... ei soovitaks. Ise suutsin ainult antitiiva normaalselt spreiga teha. Esistange juba suht matt ja "tatti" täis.
318is
Kasutaja avatar
Tiit
Huviline
Postitusi: 532
Liitunud: 19.08.2008 00:35 43
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Tiit »

Martin1 kirjutas: Ei taha õõtsuda nagu paadis ja mulle meeldib kui auto istub ülbelt vastu maad! Mina sõidan sellega ja hooldan/hoian seda ka nii et see ei lõpetaks metallis nagu siin mõni eeldab.

Õõtsumise asemel eelistad põrkamist ja teosammul üle ristmike uimamist? Õõtsuv auto on rohkem juhitav kui teie põrkavad ... asjad :D
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Martin1 »

Ei ütleks et mingi hullult põrkav asi on. Põrkab siis kui vedrud liigselt lõigatud ja amort enam ei suuda koostööd teha vedruga. (Endal küll odava otsa coilid aga seeselleks)
Lisaks ei käi põrkamine ja teosammul üle ristmiku uimerdamine kuidagi kokku. Tavaliselt nagu ei uimerda kui just tõesti mingid väga hullud rööpad pole, meeldib pigem hooga üle põrgatada.
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Heix »

dcshoes kirjutas:kas me räägime kõige odavamatest värvidest mis üldse saab ? arvan kui ma tahaks kameelion lasta siis liitri hind ületaks juba seda 100e.

aga seletage mulle palun lahti vahe püstolist laskmisest ja purgist laskmisest . kõik nii hullult pöördes sellest jne aga kas pole värv on värv või püstolis siis kvaliteetne värv ja mingi ekstra kõva asi ?
siiani ma sain aru et värv on värv ja ükskõik kus sa seda ei lase jääb ta ikka selline nagu ta on . lase sa seda purgist ,suust ,persest mis iganes kus kohast siis värv on siiski värv ja mida proovite teie seletada mis ja kus ja püss on parem .

kattab muidu väga hästi vms :

Pilt

sry ot pärast aga pesukott ikka väga hea :D
E36 m50b20
Lauri
Klubiliige
Postitusi: 679
Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
Peamine sõiduk: 325TDSA
Asukoht: Tartu lähiümbrus

Re: BMW E28 Rusty

Postitus Postitas Lauri »

dcshoes kirjutas:küsimus oli teine millega erineb värv purgis ja püstolis.

Põhiline erinevus tekib materjali paksuses pinnal, aerosoolis peale lastud värv pole eriti paksu kihiga ja soodustab korrodeerumist. Reeglina on ka aerosoolvärv kriimudele altim.

Võta kaks haljast plekitükki.

Värvi mõlemaid 2 korda, ühte aerosooliga, teist püstoliga tavavärviga.
Peale kuivamist mõõda paksust kui palju on aerosooliga tehtud detailil paksust mikronites ja kui palju tavavärviga tehtud detailil.
Olen nüüdsest hea ja ei traumeeri siinse foorumi lapsi
Vasta