BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma
BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma
BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma
BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.
"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.
Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.
auto24
BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.
"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.
Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.
auto24
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma
aga viivitus mis kulub sellele kohalt võtule?:SFulber kirjutas:BMW hakkab järgmisest aastast kütust säästma
BMW esindajad kinnitasid ametlikult infot selle kohta, et alates järgmisest aastast hakatakse saksa margi autodele paigaldama automaatset peatumise ja mootori seiskamise süsteemi "Auto Start/Stop". Antud süsteemi kasutamine aitab säästa kütust ja vähendada kahjulike ainete sattumist atmosfääri, seda tänu sellele, et ummikutes või nt valgusfoori lubavat tuld oodates mootor seiskub.
"Auto Start/Stop" süsteem "registreerib" auto peatumise ning seiskab mootori iseseisvalt. Kui autojuht vajutab gaasi või sidurit, siis käivitub mootor taas. Süsteem valmis BMW ja Boschi koostöös.
Ootuste kohaselt paigaldatakse "Auto Start/Stop" süsteem nelja- ja kuuesilindrilistele mootoritele ja see ilmub 1., 3. ja 5. seeria mudelitele.
auto24
see kuulujutt oli tükk aega tagasi kuskil autolehes vms üleval
edit: http://www.autonet.ee/uudised/bmw/26658
edit: http://www.autonet.ee/uudised/bmw/26658
väidetavalt pidi autosoojendamine olema popp ainult endistes sotsialismi maades. mujal maailmas on kombeks kohe ära sõita.Inz222 kirjutas:Aga mida moodi siis talvel autot hommikul soojendad. Hommikul keerad auto käima, paned tellise gaasipedaalile ja siis lähed välja lund maha pühkima.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
http://www.autoblog.com/2006/05/23/bmw- ... /#comments
http://www.autospies.com/article/index. ... cleId=7487
http://www.autospies.com/article/index. ... cleId=7487
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
sellist süsteemi on juba kasutatud sellisel autol nagu VW Golf 3 (golf ecomatic).
Mind paneb mõtlema, et miks nad selle tootmise lõpetasid?
Ecomaticul oli veel lahe see, et ta oli kahe pedaaluga (loe: sidurita) ja manuaalkastiga
Prius on aga kombineeritud jõualiikaga mis on omavahel seotud (käisin proovisõitu tegemas kunagi, päris lahe oli) ja süsteem võib töötada ainult elektrimootoril mis on võimeline sõitma kuni 40 km/h (seleks on eraldi nupp mis keela bensumootoril käivitumast).
Muidu on lugu selles, et benamootor kompenseerib elektrimootori puudujääki kiirendusel ja aitab akusid laadida, cruisides lülitab välja.
Ahjaa... ja käigukast on priusel variaatorsüsteemiga tegeliukult siis ju ühekäiguline
Mind paneb mõtlema, et miks nad selle tootmise lõpetasid?
Ecomaticul oli veel lahe see, et ta oli kahe pedaaluga (loe: sidurita) ja manuaalkastiga
Prius on aga kombineeritud jõualiikaga mis on omavahel seotud (käisin proovisõitu tegemas kunagi, päris lahe oli) ja süsteem võib töötada ainult elektrimootoril mis on võimeline sõitma kuni 40 km/h (seleks on eraldi nupp mis keela bensumootoril käivitumast).
Muidu on lugu selles, et benamootor kompenseerib elektrimootori puudujääki kiirendusel ja aitab akusid laadida, cruisides lülitab välja.
Ahjaa... ja käigukast on priusel variaatorsüsteemiga tegeliukult siis ju ühekäiguline
usun, et filtris on andur (võibolla isegi dubleeritud) sees, mis teatab aegsasti ette millal jama hakkab.kummar kirjutas:ok ütleme et asi toimib täiesti ja ta tõesti säästab kütust ja õhku
aga kui mingi jama pihta hakkab näiteks diisel mootoriga talvel. filter jama täis ootamatult ja siis oota ja n+++i millal auto käivituks ja saad sadakond meetrit sõita ja sama kepp uuesti
Tuleb lihtsalt selline immo pigaldada mida ei ole vaja kuhugi toppida vaid piisab sellest kui see on sul taskus.Cardo kirjutas:Niiet unustagem isepaigaldatud immod, kuidas nad suhtuvad üle 30 sek. -sse seismisse.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn