No tule taevas appi.V2ike_Suur kirjutas:Tagaots on nagu Pre-facelift e66 ju. Üldse, kangesti meenutab vana mudelit.
BMW 7-seeria '2009 F01
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Üritades maskeeringust läbi vaadata, siis paistabki e66 ju. Kuigi võimalik, et see on taotluslik. Aga imelik, et just pre-facelifti moodi.aise kirjutas:sa hindad autot maskeeringu disaini järgiV2ike_Suur kirjutas:Mis sa sellega öelda tahad? Ei meeldinud mu kommentaar mingil põhjusel?Juss kirjutas: No tule taevas appi.
730iA e32 138kW 12/1992
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Tegemist siiski uute fotodega, seal pildil, kus juhi silmad on teibitud, on ees ju E91V2ike_Suur kirjutas:Üritades maskeeringust läbi vaadata, siis paistabki e66 ju. Kuigi võimalik, et see on taotluslik. Aga imelik, et just pre-facelifti moodi.
Mõtlesin, et mainin seda juhuks kui arvad, et tegu vanade (E65 või E66) 7-ste teibitud prototüüpidega.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Selline käigukang on uuel X5'l, ja reaalses elus ei ole ta midagi nii imelik. Praeguse kerega 7-mesel on "käigukang" rooliküljes, täpsemalt siis kojameeste kangi pealno_name kirjutas:kas nendel kleepsudel mustriga on mõni otstarve kah seal peal?
Ning miks see käigukang selliseks imelikuks on tehtud..?
Ja kui keegi tark viitsib, siis kus eelmise kerega 7 -mesel käigukang vms on..?
Nüüd siis ametlikud pildid.
http://www.worldcarfans.com/9080703.007 ... tos-leaked
Aga esimese hooga vaatsin et uus Skoda Superb . Ei ole eriti ilus.
http://www.worldcarfans.com/9080703.007 ... tos-leaked
Aga esimese hooga vaatsin et uus Skoda Superb . Ei ole eriti ilus.
Ei oskagi veel kohe seisukohta võtta, eelmine keremudel tekitas koheselt negatiivse emotsiooni, mis muutus hiljem äärmiselt positiivseks. Eelmine oli nagu rohkem "in your face" disainiga. Võibolla sellepärast imelik, et antud mudel on rohkem neutraalne. Neutraalsuse võib esile tuua faktidega, et siin on kasutatud juba väga palju olemas olevat diasini. E65 puhul oli aga teisiti, tehti 7er ja siis hakati selle disaini riputama uute mudelite külge, Z4, 6er, 5er, 3er, x5, x6. Nüüd tundub, nagu oleks ehitatud auto üldpilt üles olemasoleval disainil. 3er esistange alumine osa, 5er/7er-FL esituled, x5 peeglid, x6 suured neerud, 5er uksejoon, CS concept latakas esiuksel. Ainukese OHHOO elamuse tekitavad tagutuled, mis on väga groovy, kahjuks Citroen C5 tuleb meelde nendest. Tagustange on tegelikult ka uus ja väga huvitav. Sisu on jällegi suhteliselt palju uue x5 moodi. Neutraalne kompott tundub olevat kokkuvõttes, ei mingisuguseid radikaalseid väljavaateid. Eks näha kas kujuneb arvamus teistsuguseks, neid elusuuruses nähes. Kas selle taga on ikka veel Bangle? Kui on nii siis oleks hea uuendada firma nägu, nii teeb ka Bang&Olufsen, kes vahetab disainerid iga paari aasta tagant. Sellega likvideeritakse suurepäraselt risk, et tekiksid ühenäolised tooted.
Viimati muutis iiv6l, 03.07.2008 19:07 07, muudetud 1 kord kokku.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kuidagi steriilne on see disain tõesti. Mis E65/66 puutub, siis algul see tõesti ei meeldinud, hiljem hakkas meeldima, peale facelifti tundus nagu eriti kena kogu üldpilt, kuid võrreldes pre-facelict versiooniga muutus juba praegune mudel igavamaks, eriti tagant, vähemalt nüüd on mu mõtted sellised.
Aga vbl päriselus ei ole asi nii hull kui praegu piltidelt vaadates
Aga vbl päriselus ei ole asi nii hull kui praegu piltidelt vaadates
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Võrreldes E32>E38 ja E38>E65/66 üleminekutega oleks see tõesti kõige vähem märgatav üleminek, E65 tuli lausa revolutsiooniliselt ja uksi paugutades, usun, et ega E38 puhul vähem kära polnud.
Lootsin ka, et tuleb uus midagi ''ägedat'', aga nende piltide põhjal on eest ja küljelt üsna tagasihoidlik. Tagant, tõsi küll, mulle meeldib
Tea, kas disaineritel hakkavad ideed otsa saama
Lootsin ka, et tuleb uus midagi ''ägedat'', aga nende piltide põhjal on eest ja küljelt üsna tagasihoidlik. Tagant, tõsi küll, mulle meeldib
Tea, kas disaineritel hakkavad ideed otsa saama