BMW X6 2008 E71
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Huvitav kas varsti tuleb ka X5 tippmudel selle sama 4,4 biturboga?wirx kirjutas:mai kuu sport auto ning EVO ajakirjades kiidetakse X6-te
mulle endale meeldib 0-100 aeg 5.4 seki 2.2tonni ja 407hj juures...mu cayenne on 2.6tonni ning 350hj, kuid 0-100 on 6.9seki...eks see turbomootori ning 600nm "süü" ole
Krt. vajab harjumist. E60 tundus ilus kohe alguses, E90 häiris tagaosa, E65 kui tuli oli ikka rõvedus kuubis esialgu. Täna on kõik need masinad vägagi OK. Loodan, et hakkab samamoodi meeldima nagu ülejäänud uued BMW-d varem, esialgu tindub midagi nagu puudu olevat. Kusjuures ei oska öelda mis on puudu. Hetkel X5 minu silmades kõvasti muljetavaldavam kui X6.
See ainult minu arvamus loomulikult.
See ainult minu arvamus loomulikult.
Täna sõitis üks mulle "proov" numbritega vastu, Rannamõisa teel, musta värvi. Tundus, et müügimees tegi koos potentsiaalse kundega proovisõitulauri91 kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=500467
IRL tundus päris sünge.
GS
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Zippi poolt postitatud X6 siis väidetavalt Hartge poolt järgi aidatud. Kahtlane, peale velgede küll midagi erilist pole. Veljed ka suht samad nagu eile postitatud Hartge X5 all.
carscoop.blogspot.com kirjutas:The BMW-loving guys at “Xbimmer” managed to get their hands on a set of shots that reveal the Hartge-prepped X6 crossover in all its glory.
The German tuner has equipped the Bavarian sporty crossover with a tasty bodykit that includes front and rear spoilers, side sills and a set of what seems to be 21-inch alloy wheels that fill out the X6’s flaring wheel arches.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Hartge siis susib X6-le 22-tollised valud alla, mida saab kombineerida kahe erineva rehvimõõduga:
*285/30 ZR22 ees ja 335/25 ZR22 taga või
*295/30 ZR22 ees ja 335/25 ZR22 taga.
Esialgu pakub Hartge mootoriupgrade'i võimalust ainult turbodiislitele, täpsemalt siis 35d (kasvab võimsus 286 Hp pealt 328 Hp peale) ja 30d, (kasvab võimsus 235 Hp pealt 275 Hp peale).
*285/30 ZR22 ees ja 335/25 ZR22 taga või
*295/30 ZR22 ees ja 335/25 ZR22 taga.
Esialgu pakub Hartge mootoriupgrade'i võimalust ainult turbodiislitele, täpsemalt siis 35d (kasvab võimsus 286 Hp pealt 328 Hp peale) ja 30d, (kasvab võimsus 235 Hp pealt 275 Hp peale).
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
mis värvi need 3 X6 seal olid? minu arust see punane ja must on teemas
valge hamann:
http://www.worldcarfans.com/9080609.006 ... x6-surface
valge hamann:
http://www.worldcarfans.com/9080609.006 ... x6-surface
On the 8th day, God created boost.
Jah, ajakirjanikud käisid lõhkumas ja äärepealt olekski ühe maha kandnud :-) Rajale lubaja seisis minu poole seljaga ja lasi järgmise kodaniku siis peale, kui mina peasirgel slaalomit sõitsin - õnneks aimasin halba...
Aga autoga seoses on kuidagi veidrad tunded. Esiteks suured rattad. Pean tunnistama, et kevadel oma metsaautole suverehve valides käisid mitmed edevad mõtted peast läbi, kuid jäin siiski tehasemõõdu juurde. Milleks rikkuda olemasolev roolitunnetus, pidurite tundlikkus ja esitada silla jubinatele kolmekordseid koormusi? Loomulikult on need eelpool nimetatud asjad veidrad rääkides majast asfaldil, kuid tehasekonditsioonis X5-el on need siiski olemas. 17. tollise rehviga on X5 päris õnnestunud kompromiss sõidumugavusest ja teelpüsivusest, suuremad veljed, madalam rehviprofiil ja jäigem vedrustus aga võtavad just mugavuse osas kõvasti lõivu ja ei anna kiirema sõidu osas hoomatavalt uut kvaliteeti. Pean silmas meie olusid, Saksa kiirteel võib suuremate rataste mõju olla sootuks teine. Vaadates suuremate lääne ajakirjade teste, siis seal kaotab X5 enamasti konkurentidele just sõidumugavuse osas, kuigi tunnistatakse, et juhitavus ja mootorid on väga head. Ilmselt on siis ka teiste ajakirjanike emotsioonid üsna sarnased, kuid X6 puhul on kasutusel just need suuremad rattad ja ka vedrustus võib olla veidi jäigemas seades - seega meie oludes oleks mõistlikum valik siiski X5, edevale "kupeele" pole mõtet nagu väikese veljega kõrgeid balloone alla toppida, need ilmselt ei mahuks ka sinna.
Teiseks kujundus - tumeda värviga jääb mulje, et X5-le on sabale kukkunud merekonteiner, heledamateks toonideks üle minnes läheb mulje järjest paremaks. Suur maastur on väikekodanlikus ühiskonnas ülejäänud kaaskodanikele nagu punane rätt, "kupeekerega" metsaauto on aga arrogantsuse tipp - X5 ostu saab veel põhjendada ruumikuse ja praktilisusega, aga X6 puhul seda teha ei anna. Oleks ta veel hingematvalt ilus, aga ta pole seda. Seega usun, et Euroopas seda mudelit väga ei osteta - meil, Venemaal ja Miki-hiires aga küll. BMWed pole mõtet ka süüdistada mõttetu auto ehitamises - isegi rumalatele soovidele tullakse vastu ning usun, et Cabrio-kerega maastur või selle CC versioon on lähema kolme aasta sees reaalsus - esimesena tootjana pakuksin VW-gruppi. Selliste derivaatide tegemine on autofirmadele väga ahvatlev - suhteliselt väheste muudatustega saab olemasolevast või siis vanast mudelist teha "emotsionaalse kujundusega" premium-liikuri, mille kasumimarginaal on doonurist oluliselt suurem.
Aga autoga seoses on kuidagi veidrad tunded. Esiteks suured rattad. Pean tunnistama, et kevadel oma metsaautole suverehve valides käisid mitmed edevad mõtted peast läbi, kuid jäin siiski tehasemõõdu juurde. Milleks rikkuda olemasolev roolitunnetus, pidurite tundlikkus ja esitada silla jubinatele kolmekordseid koormusi? Loomulikult on need eelpool nimetatud asjad veidrad rääkides majast asfaldil, kuid tehasekonditsioonis X5-el on need siiski olemas. 17. tollise rehviga on X5 päris õnnestunud kompromiss sõidumugavusest ja teelpüsivusest, suuremad veljed, madalam rehviprofiil ja jäigem vedrustus aga võtavad just mugavuse osas kõvasti lõivu ja ei anna kiirema sõidu osas hoomatavalt uut kvaliteeti. Pean silmas meie olusid, Saksa kiirteel võib suuremate rataste mõju olla sootuks teine. Vaadates suuremate lääne ajakirjade teste, siis seal kaotab X5 enamasti konkurentidele just sõidumugavuse osas, kuigi tunnistatakse, et juhitavus ja mootorid on väga head. Ilmselt on siis ka teiste ajakirjanike emotsioonid üsna sarnased, kuid X6 puhul on kasutusel just need suuremad rattad ja ka vedrustus võib olla veidi jäigemas seades - seega meie oludes oleks mõistlikum valik siiski X5, edevale "kupeele" pole mõtet nagu väikese veljega kõrgeid balloone alla toppida, need ilmselt ei mahuks ka sinna.
Teiseks kujundus - tumeda värviga jääb mulje, et X5-le on sabale kukkunud merekonteiner, heledamateks toonideks üle minnes läheb mulje järjest paremaks. Suur maastur on väikekodanlikus ühiskonnas ülejäänud kaaskodanikele nagu punane rätt, "kupeekerega" metsaauto on aga arrogantsuse tipp - X5 ostu saab veel põhjendada ruumikuse ja praktilisusega, aga X6 puhul seda teha ei anna. Oleks ta veel hingematvalt ilus, aga ta pole seda. Seega usun, et Euroopas seda mudelit väga ei osteta - meil, Venemaal ja Miki-hiires aga küll. BMWed pole mõtet ka süüdistada mõttetu auto ehitamises - isegi rumalatele soovidele tullakse vastu ning usun, et Cabrio-kerega maastur või selle CC versioon on lähema kolme aasta sees reaalsus - esimesena tootjana pakuksin VW-gruppi. Selliste derivaatide tegemine on autofirmadele väga ahvatlev - suhteliselt väheste muudatustega saab olemasolevast või siis vanast mudelist teha "emotsionaalse kujundusega" premium-liikuri, mille kasumimarginaal on doonurist oluliselt suurem.
X6 võlu seisnebki tema eripäras olla teistest täiesti erinev ja uudne. Samaga on hakkama saanud ka MB CLS. Bmw marketing on haaranud kinni inimestest kes kasutavad autot enda väljendamiseks, näitamaks enda erinevust. Isiklikult telliksin tavalise punase, pasapruuni nahaga millel on valged õmblused, musta lae ja põrandavaipadega + marintim liist. Põhjenduseks, miks ostsin auto, oleks suur naeratus hommikul autosse ronides... Sellest täiesti ju piisab. Tegelikult elab meis kõigis see väike laps, kes tahab seda emotsiooni mis tekitas jõuluvana meis kingituste puu alla toomisega. Enamus meie otsuseid on tehtud emotsioonide põhjalt, sellise auto soetamine oleks kindlasti üks nendest.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Michiganis, jänkidemaal, jäid fotoobjektiivi ette miskised X6 prototüübid. Arvatakse, et vbl katsetati mingit uut mootorit vms.. Pakutakse, et vbl M tüübi mootorit või vbl X6 hübriidi mootorit..
Link: CarScoobist
Link: CarScoobist