milline e30 on kõige parem??
milline e30 on kõige parem??
nii ma siin ikka pean plaani, et e30 osta. raha on kuskil 20k kanti. nii nüüd siis küsimuse juurde millise mootoriga tasuks vaadata? kas 320, 323, 325 võibolla kah 318i aga siiski tahaks saada 6 silindriga. ja veel seda et kas nelja uksega või kahega. ise poolden kahe uksega varianti. mootrite kohapealt et milline kestab kõige kauem ja kütuse kulu oleks talutav ja minek kah ikka arvestatav.
nii sai nüüd pikk jutt aga ootaks rahva kogemusi ja soovitusi sellel teema
tähh:)
nii sai nüüd pikk jutt aga ootaks rahva kogemusi ja soovitusi sellel teema
tähh:)
E30
Parim E30 on 325 ixt. Aga seda 20k EEK eest kätte ei saa :(
Kas tahad püssi, või lihtsalt head autot? Püssi poolest on mul meeles 323. Aga 325e oli üks äraütlemata rahulik kindel auto.
jjanno
sõitnud: 316, 320, 323, 325, 325e
Kas tahad püssi, või lihtsalt head autot? Püssi poolest on mul meeles 323. Aga 325e oli üks äraütlemata rahulik kindel auto.
jjanno
sõitnud: 316, 320, 323, 325, 325e
ma tahan saada sellist auto millega paar aastat sõita saaks. ja kuna paar aastat pikk aeg siis ei taha et peale esmiest kuud kas siis kiirenduse puudulikus või üleliigne bensu kulu tõttu autot vahetama peaks hakkama. muidugi hea minek on kah midagi väärt (bensu kulu siis selle võrra suurem) ma siin ise mõtlen et 320 oleks selline optimaalne valik kuna neid leiab veel korralike 323'e ja 325'ega tekib juba raskusi normaalses korras auto leidmisega. ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
no ei saa öelda, et 325 just väga bensu röövel oleks.
Mina isiklikult saan linnas hakkama keskmiselt 10-11 liitriga ja seda ei saa mitte öelda et palju oleks.
Samas saad samasuguse bena kulu 2,0 aga kaotad kiirenduses ja jõus.
The joice is yours.
Mina isiklikult saan linnas hakkama keskmiselt 10-11 liitriga ja seda ei saa mitte öelda et palju oleks.
Samas saad samasuguse bena kulu 2,0 aga kaotad kiirenduses ja jõus.
The joice is yours.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
njah aga leia mulle 325 kahe uksega ja 20k hinnaga. neid autosi jõle väheks jäänud. mingit läbi sõelutud varianti ma kah nagu ei taha. täna rääkisin ühe tuttava mehaanikuga ja ta rääkis head 318i 'st kuna on neli silindrit siis ta ju nac äkkilisem kui kuuene. ja kuna mõned õppe aastad ka veel ees siis bensu pealt saab kah kokku hoida.
njah mis siis ikka börs kätte ja 320'e ja 318'aid otsima. aga eks piilun ka neid kangemaid natuke
njah mis siis ikka börs kätte ja 320'e ja 318'aid otsima. aga eks piilun ka neid kangemaid natuke
kui mootori kulumist hinnata, siis võiks valida võimalikult Madis Kala surveastmega ja võimalikult suure litraaūiga...
318i...enamus on juba sellises eas kohviveskid!
siin juba väljapakutud 325e on üsna rahulik ja kestev, momenti rohkem
kui 2.0-il...küttekulu vats isegi tsipa vähem
aga jah kõik sõltub konkreetselt masinast:)
318i...enamus on juba sellises eas kohviveskid!
siin juba väljapakutud 325e on üsna rahulik ja kestev, momenti rohkem
kui 2.0-il...küttekulu vats isegi tsipa vähem
aga jah kõik sõltub konkreetselt masinast:)
318is
Ma senini arvasin et 318is alates E36-st saadaval on! Omal 320i 88a 95kw 4ust. küttekulu osas noustun eelpool mainituga. Varem on mul olnud 318 86a 66kw väga korralik a ikkagi ei soovita. Edasi ei käi ja kütte kulu sama kui praegune320.
E30 iS on olemas ja väga kiire auto oma klassis, kiirem kui E36 iS kaalu pärast aga ...
olen näinud kuidas E30 318iS sama kere 2.5 lüpsab ( Stock mõleMadis K ).
samas - rajal peaks E36 318is 325 ( E36 ) ära tegema, kuna esiosa on tänu alu plokile palju kergem!
edit - ei lähe tegelt teemaga kokku
irw
olen näinud kuidas E30 318iS sama kere 2.5 lüpsab ( Stock mõleMadis K ).
samas - rajal peaks E36 318is 325 ( E36 ) ära tegema, kuna esiosa on tänu alu plokile palju kergem!
edit - ei lähe tegelt teemaga kokku
irw
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
kahju et nii vähe. korralikku isendit selle raha eest ei leia.
30-ne tuuris on juba selline iludus:
[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=24850][img]http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/a ... /19487.jpg[/img][/url]
ilma hinnata on müügis '83 323:
[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=19443][img]http://www.autoturg.ee/pildid/autod/76856.jpg[/img][/url]
ja siimulgi vist 1 värviparandust vajav 320 müügis...
30-ne tuuris on juba selline iludus:
[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=24850][img]http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/a ... /19487.jpg[/img][/url]
ilma hinnata on müügis '83 323:
[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=19443][img]http://www.autoturg.ee/pildid/autod/76856.jpg[/img][/url]
ja siimulgi vist 1 värviparandust vajav 320 müügis...
[quote][i]Algselt postitas Lauri[/i]
olen omanud nii vanemat tüüpi mootoriga 318-t ja 325-t,momendil uuema mootoriga (m40) e-30 liikurit.sõber omab e-30 318 is-i. oMadis Kest kogemustest oskan soovitada kas 325 või 318-is,m40 mootor on suhteliselt ebaõnnestunud [/quote]
Tere
M40 on sõites märksa asisem kui M10 318i ning
M20 2,0 isegi....kui nukk korras on, siis näiteks
moment on M40 1.8-l vaid 1 Nm Madis Kalam kui M20-l
ning linnas 320i-le sisse antud küll ja küll
olen omanud nii vanemat tüüpi mootoriga 318-t ja 325-t,momendil uuema mootoriga (m40) e-30 liikurit.sõber omab e-30 318 is-i. oMadis Kest kogemustest oskan soovitada kas 325 või 318-is,m40 mootor on suhteliselt ebaõnnestunud [/quote]
Tere
M40 on sõites märksa asisem kui M10 318i ning
M20 2,0 isegi....kui nukk korras on, siis näiteks
moment on M40 1.8-l vaid 1 Nm Madis Kalam kui M20-l
ning linnas 320i-le sisse antud küll ja küll
[quote][i]Algselt postitas Kristjan[/i]
nii ma siin ikka pean plaani, et e30 osta. raha on kuskil 20k kanti. nii nüüd siis küsimuse juurde millise mootoriga tasuks vaadata? kas 320, 323, 325 võibolla kah 318i aga siiski tahaks saada 6 silindriga. ja veel seda et kas nelja uksega või kahega. ise poolden kahe uksega varianti. mootrite kohapealt et milline kestab kõige kauem ja kütuse kulu oleks talutav ja minek kah ikka arvestatav.
nii sai nüüd pikk jutt aga ootaks rahva kogemusi ja soovitusi sellel teema
tähh:) [/quote]
Kas tahad ökoautot või kiiret?
316 (karpa 1,8) on BS
318i - korras nukaga on M40 mootoriga on M10st peajagu üle...
320i - 2,0 on kõige mõttetum bmw mootor -sellel
on kombineeritud 2,5 bensukulu osavalt 1,8 natike
parema minekuga
323 võtab sama mis 325 - niiet siis 2,5
Ökonoomseks sõiduks korras ülemineku 318i
Kiireks sõiduks 325i.
Väike nope:
6-sil bmw mootori kütusekulu ei sõltu oluliselt
mootori mahust, küll sõltub mahust minek. Mida
suurem, seda parem
320i 129 hj-ga kiirendab 0-100 10.8 sek
318i 113 hj-ga (m40) kiirendab 0-100 10,6 sek;)
nii ma siin ikka pean plaani, et e30 osta. raha on kuskil 20k kanti. nii nüüd siis küsimuse juurde millise mootoriga tasuks vaadata? kas 320, 323, 325 võibolla kah 318i aga siiski tahaks saada 6 silindriga. ja veel seda et kas nelja uksega või kahega. ise poolden kahe uksega varianti. mootrite kohapealt et milline kestab kõige kauem ja kütuse kulu oleks talutav ja minek kah ikka arvestatav.
nii sai nüüd pikk jutt aga ootaks rahva kogemusi ja soovitusi sellel teema
tähh:) [/quote]
Kas tahad ökoautot või kiiret?
316 (karpa 1,8) on BS
318i - korras nukaga on M40 mootoriga on M10st peajagu üle...
320i - 2,0 on kõige mõttetum bmw mootor -sellel
on kombineeritud 2,5 bensukulu osavalt 1,8 natike
parema minekuga
323 võtab sama mis 325 - niiet siis 2,5
Ökonoomseks sõiduks korras ülemineku 318i
Kiireks sõiduks 325i.
Väike nope:
6-sil bmw mootori kütusekulu ei sõltu oluliselt
mootori mahust, küll sõltub mahust minek. Mida
suurem, seda parem
320i 129 hj-ga kiirendab 0-100 10.8 sek
318i 113 hj-ga (m40) kiirendab 0-100 10,6 sek;)
[quote][i]Algselt postitas Marko_J[/i]
mis sa väidad et 320 on kehvema minekuga kui 318???
krt seda küll raske uskuda, milleks siis need kaks lisa silindrit on? kas ainult bena rüüpamiseks... [/quote]
0-100 kmh kiirendus oli minumeelest tiba parem
isegi. Tehnika areneb. Ka neljaste mootorite
osas. Igatahes 318i liikus tuntavalt paremini
kui E28 520i.
mis sa väidad et 320 on kehvema minekuga kui 318???
krt seda küll raske uskuda, milleks siis need kaks lisa silindrit on? kas ainult bena rüüpamiseks... [/quote]
0-100 kmh kiirendus oli minumeelest tiba parem
isegi. Tehnika areneb. Ka neljaste mootorite
osas. Igatahes 318i liikus tuntavalt paremini
kui E28 520i.
320i pole nii mõttetu midagi.
Mitmetel turgudel maksustati üle 2-liitrised autod märgatavalt kõrgemalt. BMW pakkus sellistele turgudele vist ainsana Madis Kala maksumäära sisse mahtuvat R6 mootoriga autot. Kuigi nelja silindriga oleks 2,0 liitrine olnud kergem, kiirem ja paremini juhitav, on R6-l siiski palju eeliseid - tänu paremale tasakaalustusele ühtlasem käik, parem võimsuse jaotus erinevatel kiirustel, meeldivam hääl jne. See kõik sobis BMW arusaamaga sõidurõõmust.
Nad olidki 318-ga üsna samaväärsed autod, kuid erinevale klientuurile. 4 pütiga oli ökonoomsem ja teravam ja ... odavam. Samas 6 pütine kuidagi jõulisem ja mugavam sõita. Pealegi on 320 juba sama varustustasemega mis 325 (tester laes, paremast materjalist istmed ja vaibad, riidega kaetud uksepolstrid, uuematel ka kahe toruga väljalase).
Mina näiteks maksaksin selle R6 mootori eest veidi rohkem kütuseraha. Sõidurõõm on ikka hoopis parem.
Hetkel on naisel '88 M10 mootriga sissepritsega 1,8 automaat ja kunagi sõitsin ise 320 automaadiga - vahe on ikka selgelt 320 kasuks.
Mitmetel turgudel maksustati üle 2-liitrised autod märgatavalt kõrgemalt. BMW pakkus sellistele turgudele vist ainsana Madis Kala maksumäära sisse mahtuvat R6 mootoriga autot. Kuigi nelja silindriga oleks 2,0 liitrine olnud kergem, kiirem ja paremini juhitav, on R6-l siiski palju eeliseid - tänu paremale tasakaalustusele ühtlasem käik, parem võimsuse jaotus erinevatel kiirustel, meeldivam hääl jne. See kõik sobis BMW arusaamaga sõidurõõmust.
Nad olidki 318-ga üsna samaväärsed autod, kuid erinevale klientuurile. 4 pütiga oli ökonoomsem ja teravam ja ... odavam. Samas 6 pütine kuidagi jõulisem ja mugavam sõita. Pealegi on 320 juba sama varustustasemega mis 325 (tester laes, paremast materjalist istmed ja vaibad, riidega kaetud uksepolstrid, uuematel ka kahe toruga väljalase).
Mina näiteks maksaksin selle R6 mootori eest veidi rohkem kütuseraha. Sõidurõõm on ikka hoopis parem.
Hetkel on naisel '88 M10 mootriga sissepritsega 1,8 automaat ja kunagi sõitsin ise 320 automaadiga - vahe on ikka selgelt 320 kasuks.
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
320i pole nii mõttetu midagi.
[/quote]
Hmm, minu lause, aga võrdlus oli teine.
No kui võtad 318i M40 mootoriga ja jätad need
nukahädad välja, siis esiteks on M10 ja M40
vahel juba terve igavik. Samamoodi on M40
käigusujuvus ja tõmme (hääl on teine) siiski
inimmeelele täiesti sarnane M20-ga. 320 ja 325
mõte ühes su oma artiklis kirjas oli -kahe käega
poolt. Sama vahe pakun ka E30-le. Paar aastat
tagasi vahetasin isikliku 520i 535i vastu ning
üks asi, mis ma sealt targemaks sain, oli see, et
kütusekulu vahe oli küll minimaalne ja peamiselt
linnas (ütleme 12 vs 14), kuid mineku vahe on selgelt
suurema mootori kasuks.
No offence, 320i on kindlasti hea auto, aga
kui on saada samas korras ja sama raha eest
325i, siis osta see -kuluvahe on olematu, aga
minekuvahe ikka tuntav. Kui aga ökot taga ajada,
siis korras M40 on siiski ökonoomsem M10-st
ning tuntavalt ökonoomsem kui M20, samas kui
öko peamine, siis pole jälle hääl oluline.
Ostes 89 aasta autot, sai proovitud ühte ja
teist - mingit olulist eelist 320 kasuks ei
näinud.
320i pole nii mõttetu midagi.
[/quote]
Hmm, minu lause, aga võrdlus oli teine.
No kui võtad 318i M40 mootoriga ja jätad need
nukahädad välja, siis esiteks on M10 ja M40
vahel juba terve igavik. Samamoodi on M40
käigusujuvus ja tõmme (hääl on teine) siiski
inimmeelele täiesti sarnane M20-ga. 320 ja 325
mõte ühes su oma artiklis kirjas oli -kahe käega
poolt. Sama vahe pakun ka E30-le. Paar aastat
tagasi vahetasin isikliku 520i 535i vastu ning
üks asi, mis ma sealt targemaks sain, oli see, et
kütusekulu vahe oli küll minimaalne ja peamiselt
linnas (ütleme 12 vs 14), kuid mineku vahe on selgelt
suurema mootori kasuks.
No offence, 320i on kindlasti hea auto, aga
kui on saada samas korras ja sama raha eest
325i, siis osta see -kuluvahe on olematu, aga
minekuvahe ikka tuntav. Kui aga ökot taga ajada,
siis korras M40 on siiski ökonoomsem M10-st
ning tuntavalt ökonoomsem kui M20, samas kui
öko peamine, siis pole jälle hääl oluline.
Ostes 89 aasta autot, sai proovitud ühte ja
teist - mingit olulist eelist 320 kasuks ei
näinud.
Aarega nõus. Eriti mis puudutab 320 ja 325 vahet. Siin polegi midagi arutada.
Lihtsalt tahtsin natuke 320 kaitsta, sest enamasti tümitatakse see mudel täiesti maha, kuid tegelikult on tal oMadis K voorused. Endal pole kunagi M40 mootoriga BMW-d olnud. Üldse esimene 4 silindriga BMW ongi mu naise vana mootoriga automaat. See kannab järjekorranumbrit 13.
Lihtsalt tahtsin natuke 320 kaitsta, sest enamasti tümitatakse see mudel täiesti maha, kuid tegelikult on tal oMadis K voorused. Endal pole kunagi M40 mootoriga BMW-d olnud. Üldse esimene 4 silindriga BMW ongi mu naise vana mootoriga automaat. See kannab järjekorranumbrit 13.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 679
- Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
- Peamine sõiduk: 325TDSA
- Asukoht: Tartu lähiümbrus
[quote][i]
[Tere
M40 on sõites märksa asisem kui M10 318i ning
M20 2,0 isegi....kui nukk korras on, siis näiteks
moment on M40 1.8-l vaid 1 Nm Madis Kalam kui M20-l
ning linnas 320i-le sisse antud küll ja küll [/quote]-
Aarega täitsa nõus,kuid ma selle ebaõnnestumise all mõtlesingi seda nõrka nukka,muidu sõiduoMadis Kuste ja küttekulu suhtes kui asi korras pole selle M40 mootori suhtes pretensioone.lihtsalt vana mootor teenis mind imehästi,kuid selle M40-ga on kogu aeg miski pisike olmehäda olnud.
[Tere
M40 on sõites märksa asisem kui M10 318i ning
M20 2,0 isegi....kui nukk korras on, siis näiteks
moment on M40 1.8-l vaid 1 Nm Madis Kalam kui M20-l
ning linnas 320i-le sisse antud küll ja küll [/quote]-
Aarega täitsa nõus,kuid ma selle ebaõnnestumise all mõtlesingi seda nõrka nukka,muidu sõiduoMadis Kuste ja küttekulu suhtes kui asi korras pole selle M40 mootori suhtes pretensioone.lihtsalt vana mootor teenis mind imehästi,kuid selle M40-ga on kogu aeg miski pisike olmehäda olnud.