Küsimus 525tds`i kohta
Küsimus 525tds`i kohta
Oleks tarvis talveks igapäevaseks sõitmiseks ökoliikurit. Samas ei taha mugavuses eriti kaotada st väikest autot ei taha. Kas 525 tds aastast 94-96 oleks hea valik? Kuidas kommenteerivad omanikud? Pole antud mootoriga üldse kursis, kas seal on midagi mis tükib lagunema? Auto üldine töökindlus? Kui tundlik on ta kütuse kvaliteedi suhtes? Palju üldse kütust tarbib (nii manuaal kui automaat)? Ühesõnaga igasugune info teretulnud, eriti omanikelt.
Edit: Kõige tähtsama unustasin üldse ära: kuidas minek on? Kui suur on automaadi ja manu vahe?
Edit: Kõige tähtsama unustasin üldse ära: kuidas minek on? Kui suur on automaadi ja manu vahe?
3a tagasi sai otsitud diisel-universaali ja üks alternatiiv oli 525tds touring.
Kõrvale jäi ta aga seepärast, et tehnilisi andmeid uurides pole ta nii väga ökonoomne midagi. Pigem võiks väita, et ta on autobahni diisel, kus ta on suurtel kiirustel suhteliselt ökonoomne.
Auto andmeid, võimsust ja massi vaadates neid 5 liitri jutte kuuldes muigan. Alati on diislimehed vaimustuses ökonoomsusest ja bensumehed kiirendusest Minu arust linnast 10l sajale ei ole mingi ökonoomsus enam.
Ökonoomsuseks soovitan sul osta 318tds-i. Olen sellisega kaks päeva Rootsis ringi ratsutanud ja kütusepaagist (60l) jätkus kiirteel 130ga lennates 1200-ks km, siis hakkas 5 liitri tuli põlema (kulu alla 5l/100).
Ma olen ise sõitnud ringi 99. a diisliga, mille keskmine kulu (2/3 linnas)
oli 6,7 ja maanteel 4,2 - ja kiirendus oli 11 sek sajani. Mahutas ta veel 5 täiskasvanut või 2 maastikuratast. Seda võiks nimetada ökonoomsuseks.
Ökonoomsust taga ajades pole 325/525 tds eriline etalon - kas maanteel on kulu 6 või 4 sajale on oluline vahe, samas kiirendus 0,5 sek on ebaoluline vahe. Seal peal on lihtsalt vananenud mootor, mis kaasaegse diisliga sõitnutele on selgelt ebaökonoomne. Samas väikeste läbisõitudega on jama rohkem kui asi väärt - nimelt kaasaegne turbodiisel soojeneb oma pool tundi ja talvel külmu või roolis ära.
See on kõik ainult ökonoomsuse teemal.
Kõrvale jäi ta aga seepärast, et tehnilisi andmeid uurides pole ta nii väga ökonoomne midagi. Pigem võiks väita, et ta on autobahni diisel, kus ta on suurtel kiirustel suhteliselt ökonoomne.
Auto andmeid, võimsust ja massi vaadates neid 5 liitri jutte kuuldes muigan. Alati on diislimehed vaimustuses ökonoomsusest ja bensumehed kiirendusest Minu arust linnast 10l sajale ei ole mingi ökonoomsus enam.
Ökonoomsuseks soovitan sul osta 318tds-i. Olen sellisega kaks päeva Rootsis ringi ratsutanud ja kütusepaagist (60l) jätkus kiirteel 130ga lennates 1200-ks km, siis hakkas 5 liitri tuli põlema (kulu alla 5l/100).
Ma olen ise sõitnud ringi 99. a diisliga, mille keskmine kulu (2/3 linnas)
oli 6,7 ja maanteel 4,2 - ja kiirendus oli 11 sek sajani. Mahutas ta veel 5 täiskasvanut või 2 maastikuratast. Seda võiks nimetada ökonoomsuseks.
Ökonoomsust taga ajades pole 325/525 tds eriline etalon - kas maanteel on kulu 6 või 4 sajale on oluline vahe, samas kiirendus 0,5 sek on ebaoluline vahe. Seal peal on lihtsalt vananenud mootor, mis kaasaegse diisliga sõitnutele on selgelt ebaökonoomne. Samas väikeste läbisõitudega on jama rohkem kui asi väärt - nimelt kaasaegne turbodiisel soojeneb oma pool tundi ja talvel külmu või roolis ära.
See on kõik ainult ökonoomsuse teemal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Minu arvates on 525tds väga hea auto nii oma kütusekulu kui ka mugavuse poolest, samuti on ka sõiduomadused head
juhul kui autot ostma hakkad siis vaata ka minu pakkumist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... g/id=94885
juhul kui autot ostma hakkad siis vaata ka minu pakkumist
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... g/id=94885
Kuidas tal minek ka oli? Oled Sa sõitnud audi A4 1,9td 66kw-se versiooniga? Kas on umbes võrreldav? Küsin nii info mõttes, kavas on proovima minna nii 525tds`i kui ka Sinu soovitatud 318tds`iAare kirjutas:Ökonoomsuseks soovitan sul osta 318tds-i. Olen sellisega kaks päeva Rootsis ringi ratsutanud ja kütusepaagist (60l) jätkus kiirteel 130ga lennates 1200-ks km, siis hakkas 5 liitri tuli põlema (kulu alla 5l/100)
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 07.08.2004 23:49 24
- Asukoht: Tartu
Kui mugavus maksab siis 525 tds
enne kui kui autot ostma hakkasin käisin kõiki kolme proovimas 318 ,325 ,525 tds -i ja valisin 525 tds -i sest 318 ja 325 tds on nagu lada seest liiga suur müra on sees kitsas jne see 1 liiter kütte kulu vahet ei kaalu seda üles jutt käib siis muidugi e36 ja e34 käi proovi ja veendu aga kui otsustad 525 tds siis on üks pakkuda 95.a väga korralik lisa infi saad siit.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... s/id=86908
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... s/id=86908
Re: Küsimus 525tds`i kohta
Ka minu Touring 525 tds lepib normaalselt tallates 7-ga. (aasta 93) Seega tasub esmalt valida korraliku mootoriga masin ja alles seejärel hakata rääkima kütusekulust (ehk selle liigsest kulust)Iff_ kirjutas:Oleks tarvis talveks igapäevaseks sõitmiseks ökoliikurit. Samas ei taha mugavuses eriti kaotada st väikest autot ei taha. Kas 525 tds aastast 94-96 oleks hea valik? Kuidas kommenteerivad omanikud? Pole antud mootoriga üldse kursis, kas seal on midagi mis tükib lagunema? Auto üldine töökindlus? Kui tundlik on ta kütuse kvaliteedi suhtes? Palju üldse kütust tarbib (nii manuaal kui automaat)? Ühesõnaga igasugune info teretulnud, eriti omanikelt.
Edit: Kõige tähtsama unustasin üldse ära: kuidas minek on? Kui suur on automaadi ja manu vahe?
VANAISA
Muidugi vaata et pumbas mingit kala ei ole ja temperatuur püsiks.
Käima peab minema nii külmalt kui soojalt hästi ja kui mootor on täitsa töösoe, siis pane seisma ja las seisab nii 10-15 minutit ja proovi, siis käivitada, peab samuti hästi käivituma, kui tahab pikemat käivitamist (üle 3 sekundi), siis võib pump kergelt juba jukkerdada. Kui sõidad vaikselt kiirelt, peab temperatuur seisma poole peal või noh miski milli kaks võib ka üle poole minna, aga kui sõites hakkab temp langemaja vajub poolest alla poole, siis ma julgeks mainida, et midagi on seal juba jama, muidugi võib olla termostaat olla kuttu, aga vabalt võib olla termostaat välja visatud või läbi puuritud. Muidugi kui mootor soojaks käinud, siis ikka õlivarras välja ja vaata kas sealt tuult puhub kui on aurukatel ja võibolla tead puhub õlivarda käevahelt minema, siis on küll asi jama.
Vot siis, praegu ei tegi kohe midagi rohkemat meelde mida 2.5 TDSi ostes võiks vaadata, kere osast seal midagi ei erine, nii nagu diislil, nii ka bensukal.
Käima peab minema nii külmalt kui soojalt hästi ja kui mootor on täitsa töösoe, siis pane seisma ja las seisab nii 10-15 minutit ja proovi, siis käivitada, peab samuti hästi käivituma, kui tahab pikemat käivitamist (üle 3 sekundi), siis võib pump kergelt juba jukkerdada. Kui sõidad vaikselt kiirelt, peab temperatuur seisma poole peal või noh miski milli kaks võib ka üle poole minna, aga kui sõites hakkab temp langemaja vajub poolest alla poole, siis ma julgeks mainida, et midagi on seal juba jama, muidugi võib olla termostaat olla kuttu, aga vabalt võib olla termostaat välja visatud või läbi puuritud. Muidugi kui mootor soojaks käinud, siis ikka õlivarras välja ja vaata kas sealt tuult puhub kui on aurukatel ja võibolla tead puhub õlivarda käevahelt minema, siis on küll asi jama.
Vot siis, praegu ei tegi kohe midagi rohkemat meelde mida 2.5 TDSi ostes võiks vaadata, kere osast seal midagi ei erine, nii nagu diislil, nii ka bensukal.
Mercedes EQS 450+ 2022