m5 kere erinevused?
m5 kere erinevused?
Tere, mul sellinne küsimus:
kas keegi oskab mulle öelda mis erinevus on väliselt m5 kere ja tavaline e34.
Küsin selle pärast et endal on 525 89a kuid tal on näiteks kliima, autopiloot punk valgustus salongis ja siis veel paar sellist nuppu mis ei tööta (autopiloot ja kliima ka ei tööta) eelmine omanik ütles et sellel autol oli 3,5 mootor vahel aga tõstis selle maha ja pani 2,5 peale(kütusekokkuhoimõttes)
ja siis olen vaadanud kõiki e34 mis silma jäävad aga minul näiteks pagasniku nupp on tulede sees mitte numbrimärgi kõrval.
Äkki oskate öelda mis on väliselt m5 ja tavapärase e34 kere vahe.
jätame siis need spoileriringid ja nahk sisu jutust välja, need kõik on võimalik vahetada.
Aitäh.
Pilte ei ole kahjuks näidata
kas keegi oskab mulle öelda mis erinevus on väliselt m5 kere ja tavaline e34.
Küsin selle pärast et endal on 525 89a kuid tal on näiteks kliima, autopiloot punk valgustus salongis ja siis veel paar sellist nuppu mis ei tööta (autopiloot ja kliima ka ei tööta) eelmine omanik ütles et sellel autol oli 3,5 mootor vahel aga tõstis selle maha ja pani 2,5 peale(kütusekokkuhoimõttes)
ja siis olen vaadanud kõiki e34 mis silma jäävad aga minul näiteks pagasniku nupp on tulede sees mitte numbrimärgi kõrval.
Äkki oskate öelda mis on väliselt m5 ja tavapärase e34 kere vahe.
jätame siis need spoileriringid ja nahk sisu jutust välja, need kõik on võimalik vahetada.
Aitäh.
Pilte ei ole kahjuks näidata
E32 750i 220kW
ei ega ma loll ei ole et hakkan tavalist 3.5 mootorit BMW M POWER-iga sassi ajama. Lihtsalt eelmine omanik ütles et seal ole 3,5 mootor peal, ja omanik oli vanem meesterahvas, kes, ma arvan, vahet ei tee kas tavaline 3,5 või m5 3,6 seal vahel oli. tema lihtsalt arvas ,et kõtet võtab liiga palju
Aga see selleks tahaks lihtsalt teada täpsemalt nende i,ia, ja teiste makide vahet, peale selle et ühel on elektri aknad ja teisel ei ole, saate aru küll!
Tänud ette kui keegi oskaks mõne huvitava lingi siia visata mis puudutab neid lisasid jne.
Aga see selleks tahaks lihtsalt teada täpsemalt nende i,ia, ja teiste makide vahet, peale selle et ühel on elektri aknad ja teisel ei ole, saate aru küll!
Tänud ette kui keegi oskaks mõne huvitava lingi siia visata mis puudutab neid lisasid jne.
E32 750i 220kW
Toksi näiteks oma auto tehasekood mõnda VIN dekoodrisse sisse (näiteks siia) ja saad tead mis ta algselt oli.
Lisad ju ei sõltu sellest, on sul i või iA. (OK, sõltuvalt mootorist oli standardvarustuse nimekiri pikem jah - nt. 6-sil elektriaknad ees, V8-tel juba kõik neli + udutuled, 540-l OBC jne). Aga iga BMW on tellija poolt enam-vähem sellisena konfigureeritav, nagu omanik seda soovib. Seega ei näe ma võimalust Su küsimusele üheselt vastata. Kui Sind huvitab Su oma auto esialgselt tellitud setup, mine VIN koodiga UM-i ja saad teada.arnie kirjutas:Aga see selleks tahaks lihtsalt teada täpsemalt nende i,ia, ja teiste makide vahet, peale selle et ühel on elektri aknad ja teisel ei ole, saate aru küll!
Kui Sind huvitavad E34 lisavarustuse nimekirjad, siis pead otsima toonaseid hinnakirju. Üks koht kust registreeritud kasutajad neid nt. lugeda saavad on http://forum.e34.de
Kui Sind huvitavad E34 M5 erinevused tavamudelist, siis leiad kirjelduse siit: http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/ ... f00291.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
To priitv8: sa ütlesid et 6-sil, on esiaknad elektilised ja v8 kõik neli, mul aga kõik neli elektrilised, ja minu teada tavaline 3,5l mootor oli ka 6-silindriga, nii et see ka ei klapi, ma ei usu et mul seal v8 kapoti all oli,
aga aitähh selle tehnilise lingi eest kus tuuakse erinevusi m5 ja 535 vahel.
aga aitähh selle tehnilise lingi eest kus tuuakse erinevusi m5 ja 535 vahel.
E32 750i 220kW
jutt jumala õige... tähendab, et eelmine omanik pani tiba luulut sulle.. meenutab natuke siingi foorumis selliseid häid inimesi, kes oma sõprade autode müümise enda südame asjaks võtnudraul kirjutas:VIN kood näitab ära auto täpse mudeli, millena ta tehasest välja veeres (ja ka valmimise aja). Kui keegi on mootori ära vahetanud, ega sellest siis VIN ei muutu
GAY.. Girls Are Yummy
Tarkpea. Priit ütles, et V8 mootoritega autodel oli 4 x el. aknad standardis....arnie kirjutas:mul aga kõik neli elektrilised, ja minu teada tavaline 3,5l mootor oli ka 6-silindriga, nii et see ka ei klapi, ma ei usu et mul seal v8 kapoti all oli
Väiksema mootoriga autole sai kah igasugu vidinaid juurde tellida...
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
No vaatame nt. 1988 aasta hinnakirja:Kustas kirjutas:Väiksema mootoriga autole sai kah igasugu vidinaid juurde tellida...
4xel. aken: 535i - standardis, ülejäänutel +1610DM
2xel. aken: +885DM
siit järeldame, et 1988 olid ka mudelid 520i, 525i, 530i ja 524td väntakendega.
Vaatame 1990 hinnakirja:
4xel. aken: 535i ja M5 standard, ülejäänutel +1775DM
2xel. aken: sama mudelirida, mis '88 aga hind +975DM
Vaatame 1993 hinnakirja:
4xel. aken: 530i, 540i ja M5 standard, 518i, 520i ja diislid +1595DM, 525i(x) +845DM
2xel. aken: 525i(x) standard, 518i, 520i ja diislid +795DM
Ja nii edasi.
Iseenesest on päris kasulik korra BMW-le pakutava lisavarustuse nimekirja ja hinnapoliitikaga tutvuda. Nt. hetkel aktuaalse 530i jaoks saab seda teha siin: http://www.bmw.ee/detail.php?mud_id=244&id=39026
Pmst on nii, et kui auto baashind on 653100EEK, siis kogu lisavarustuse loetelu kogumaksumuseks tuleb (tiki kõik linnukesed ära!) 1692551EEK!!!
OK, kõiki lisasid tegelikkuses korraga tellida ei saa, aga pilt on ju selge: iga BMW on ehitatud vastavalt tema tellija soovile.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!