E30 M3
See Laitse masinad(neid on 2tk) ongi need "m3"-ed millega pidime sõitma minema ja need on 318i-dKaido S kirjutas:Rally.ee mingis Laitse lähedal toimunud loos olid ilmselt sama auto pildid - laiendid olid olemas, vähemalt ees. Auto ise oli hõbedane + nn M3 triibud.
Mina lükkasin igatahes asja käima, tagasiteed õnnetuseks enam pole - ehituse toorik on järgmine nädal kohal ja ARKst ootan vastust - stay tuned...
edit: laitse hõbenooled ei ole müügis, müügis olev asub paikusel ja tegu siis sellise "M3"-ga:
http://www.rally.ee/?a=a022&b=37121&p=3
ilma autota
TubliKaido S kirjutas:Rally.ee mingis Laitse lähedal toimunud loos olid ilmselt sama auto pildid - laiendid olid olemas, vähemalt ees. Auto ise oli hõbedane + nn M3 triibud.
Mina lükkasin igatahes asja käima, tagasiteed õnnetuseks enam pole - ehituse toorik on järgmine nädal kohal ja ARKst ootan vastust - stay tuned...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
9 sekundi M3:
http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=bmw+e30
Kes ütles, et E30 M3 mingi uimane on? Natuke vaeva ja läheb nagu rakett. Sellise masinaga teeks vist Eestis peaaegu kõigile tuule alla (Kuriksile kaotaks tema parematel päevadel) Ja kas ainult mulle tundus või jäi juht natuke reaktsiooniga ka hiljaks veel...
http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=bmw+e30
Kes ütles, et E30 M3 mingi uimane on? Natuke vaeva ja läheb nagu rakett. Sellise masinaga teeks vist Eestis peaaegu kõigile tuule alla (Kuriksile kaotaks tema parematel päevadel) Ja kas ainult mulle tundus või jäi juht natuke reaktsiooniga ka hiljaks veel...
Inglise keelt valdavatele kodanikele on arvatavasti järgnev artikkel kahtlemata ülimalt huvipakkuv (tõelisele E30 M3e fännile vähemalt):
http://www.mwerks.com/artman/publish/fe ... 1011.shtml
http://www.mwerks.com/artman/publish/fe ... 1011.shtml
hmm, täitsa huvitav jah
The high-profile 3 Series also became increasingly exciting in its civilian version. In 1987 it became the first BMW to be equipped with electronically adjustable shock absorbers. Drivers had a knob beside the handbrake lever which allowed them to choose between the adjustments sport, normal and comfort. A control lamp on the instrument panel displayed the setting that had been selected.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
hunnik ilusaid videoid ilusast autost:
http://www.youtube.com/watch?v=PHZ2RGBw7o0
http://www.youtube.com/watch?v=0i54CTykEcg
http://www.youtube.com/watch?v=CWGvBWIG40A
http://www.youtube.com/watch?v=wQn-fNHzL4c
http://www.youtube.com/watch?v=b2RFz2-1074
http://www.youtube.com/watch?v=Et0WdmFvFl4
http://www.youtube.com/watch?v=Ygm5Bdzl ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=6Paxkai4S-w
http://www.youtube.com/watch?v=pRO4_6vupao
http://www.youtube.com/watch?v=TH8U3SYK ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=BUSeaVBq4GQ
http://www.youtube.com/watch?v=3CzmBZqQL64
http://www.youtube.com/watch?v=-pkQ4wsUUks
http://www.youtube.com/watch?v=4_wNVuaRm1w
http://www.youtube.com/watch?v=H4gJ1TElyfo
http://www.youtube.com/watch?v=PHZ2RGBw7o0
http://www.youtube.com/watch?v=0i54CTykEcg
http://www.youtube.com/watch?v=CWGvBWIG40A
http://www.youtube.com/watch?v=wQn-fNHzL4c
http://www.youtube.com/watch?v=b2RFz2-1074
http://www.youtube.com/watch?v=Et0WdmFvFl4
http://www.youtube.com/watch?v=Ygm5Bdzl ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=6Paxkai4S-w
http://www.youtube.com/watch?v=pRO4_6vupao
http://www.youtube.com/watch?v=TH8U3SYK ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=BUSeaVBq4GQ
http://www.youtube.com/watch?v=3CzmBZqQL64
http://www.youtube.com/watch?v=-pkQ4wsUUks
http://www.youtube.com/watch?v=4_wNVuaRm1w
http://www.youtube.com/watch?v=H4gJ1TElyfo
On the 8th day, God created boost.
www.google.com abikssiim006 kirjutas:Täiesti loll küsimus aga äkki annate andeks.
Kui suur on e30 m3-e kubatuur, kliovatid ja põõrdemoment.
Seda ma tean, et see mootor oli erinevate võimustega erinevates riikides.
http://www.bcw3design.com/m3/e30_m3.htm
http://videos.streetfire.net/search/bes ... 46f2e0.htm
Best Motoring compares old Bmw M3 vs S2000 Evo and other JDM's - interestingly M3 is just as fast as S2000 with extra 20hp
Best Motoring compares old Bmw M3 vs S2000 Evo and other JDM's - interestingly M3 is just as fast as S2000 with extra 20hp
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
tegemist 325e romulast pärit toorikuga millel on jumal teab mitmest juhtmepundist midagi kokku keeratud, enamus asju ripub või on puudu, probleemid on kütusevõtuga, alt on roosteste plekiribadega küljekarpe "täiendatud", sumps on...See on lihtsalt M3 stiilis auto. Mootoriks on M50. Alles mõned päevad tagasi oli Patricku juures. Kere oli suht viisakas.
ahh....
tõeline "pärl"
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Krt, sul peab ikka see kaamera vist kogu aeg kõrvalistmel lebama?hanno kirjutas:Eile nägin linna peal kollast M3 välimusega autot.
Kas keegi teab, kas tegu "koopiaga" või äkki midagi huvitavamat?
http://www.hot.ee/ladvas/m3.JPG
Selle nimetus on tänapäeval mobiiltelefon
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
According to EVO Mag and I couldnt agree more:
1st place was given to the E30 M3 EVO, 2nd to the M3 CSL and 3rd to the E39 M5. The M1 made the final 4 (out of 13) ahead of all the modern M-cars.
The E92 M3 was then compared with the Top-4 to see how it fared, however it was concluded that whilst a great BMW, it was not as great an M-car as the Top-3. These are icons and the E92 M3 would need to raise its game a little further to achieve the same status.
We did feel though that the E92 M3 was the best modern day M-car, way ahead of the M5 and M6.
If you ask me what's missing in the E92 M3, I would have to say it was 'driver involvement' that marked it down. I personally found it a great deal of fun, but when compared to something like the E46 M3 CSL or E30 M3 EVO it is far too remote.
Clearly it does provide a far better balance between daily driver and sports car than either of those two.
A couple of sentences from the text when comparing M3 CSL with E92 M3; "Apart from anything else, it looks the absolute nuts, a drum-taut, hard-muscled object lesson in aesthetic warfare against which the E92 M3 comes across about as tough as a platoon of jelly babies. Sounds awesome too,"
Then a few more when concluding about why the E30 M3 won; "...it's the E30 that beats them all. It wins because it does more with less and destroys the idea (apparently at the core of BMW M thinking these days) that if power is good, more power must be better. If that were the case the E92 M3 - which on paper is a best-of-all-worlds solution, with its old-school M5-esque V8, M3 size and supercar pace - would represent the very pinnacle of the M Division's achievements. But the touch of the master belongs to a different era."
1st place was given to the E30 M3 EVO, 2nd to the M3 CSL and 3rd to the E39 M5. The M1 made the final 4 (out of 13) ahead of all the modern M-cars.
The E92 M3 was then compared with the Top-4 to see how it fared, however it was concluded that whilst a great BMW, it was not as great an M-car as the Top-3. These are icons and the E92 M3 would need to raise its game a little further to achieve the same status.
We did feel though that the E92 M3 was the best modern day M-car, way ahead of the M5 and M6.
If you ask me what's missing in the E92 M3, I would have to say it was 'driver involvement' that marked it down. I personally found it a great deal of fun, but when compared to something like the E46 M3 CSL or E30 M3 EVO it is far too remote.
Clearly it does provide a far better balance between daily driver and sports car than either of those two.
A couple of sentences from the text when comparing M3 CSL with E92 M3; "Apart from anything else, it looks the absolute nuts, a drum-taut, hard-muscled object lesson in aesthetic warfare against which the E92 M3 comes across about as tough as a platoon of jelly babies. Sounds awesome too,"
Then a few more when concluding about why the E30 M3 won; "...it's the E30 that beats them all. It wins because it does more with less and destroys the idea (apparently at the core of BMW M thinking these days) that if power is good, more power must be better. If that were the case the E92 M3 - which on paper is a best-of-all-worlds solution, with its old-school M5-esque V8, M3 size and supercar pace - would represent the very pinnacle of the M Division's achievements. But the touch of the master belongs to a different era."
On the 8th day, God created boost.
We got some good e30 M3 too in LV
EVO...
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... s&pid=2950
regular...
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... s&pid=2658
Beast on wheels...
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... ni&pid=787
And more, but don't have pics...
...one more from history, but it's gone forever.
EVO...
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... s&pid=2950
regular...
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... s&pid=2658
Beast on wheels...
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... ni&pid=787
And more, but don't have pics...
...one more from history, but it's gone forever.
Evo on lühend sõnast Evolution, maakeeli on see millegi edasiarendus, antud kontekstis oleks see miski E30 M3 põhimudel. Väidetavalt toodeti E30 M3 autosid aastatel 1985-90 kokku järgmiselt: coupe mudeleid 17 184 autot, cabrio mudeleid aga kokku vaid 786. Coupe tootmisarvud sisaldavad ka Evo mudeleid, mis omakorda jagunevad järgmiselt:
Evo I - võimsus põhimudeliga sama, erinevused aerodünaamika pisidetailides (ees spoileril näiteks nn lisanokk) ja mõnevõrra muudetud väljalase.
Evo II - reas neljasest 215 hj, jällegi veidi teistsugusem aerodünaamika (näiteks esispoileris udutulede asemel pidurite jahutuskanalid), kergem pagasiluuk, õhemad tagumised küljeaknad - ühesõnaga kaalusäästuprogramm. Väikesed erinevused on ka veermiku häälestuses. Neid autosi müüakse nii Roberto Ravaglia kui ka Johnny Cecotto versioonidena - esimene mees on küll vaid Inglismaa siseasi.
Evolution III ehk Evolution Sport või Sport Evo - nüüd 2,5liitrisest mootorist juba 238 hj, lisaks tagatiivale on seadistatav mingil määral ka esispoiler. Esiratastel on senisega võrreldes veidi laiem rööbe, tiivakaared on ees suuremad jne. Varustuses on palju detaile, mis selle auto väärtust rõhutavad - minu andmetel tehti neid vaid 600 tk.
Üldiselt - kui keegi seda tööd ära teinud ei ole, on erinevusi väga raske kokku lugeda. Pisike näide - minu rullnokal on ees Evo II neerud - need on ainsad, mille ribid on jahutuse huvides maksimaalselt avatud - selliseid detaile võib kokku olla aga sadu, aga autoga reaalselt kokku puutumata ei oska keegi neile tähelepanu pöörata. Eks targemad parandavad ja täiendavad mind.
Edit 28.11.07 - pisike apsakas
Evo I - võimsus põhimudeliga sama, erinevused aerodünaamika pisidetailides (ees spoileril näiteks nn lisanokk) ja mõnevõrra muudetud väljalase.
Evo II - reas neljasest 215 hj, jällegi veidi teistsugusem aerodünaamika (näiteks esispoileris udutulede asemel pidurite jahutuskanalid), kergem pagasiluuk, õhemad tagumised küljeaknad - ühesõnaga kaalusäästuprogramm. Väikesed erinevused on ka veermiku häälestuses. Neid autosi müüakse nii Roberto Ravaglia kui ka Johnny Cecotto versioonidena - esimene mees on küll vaid Inglismaa siseasi.
Evolution III ehk Evolution Sport või Sport Evo - nüüd 2,5liitrisest mootorist juba 238 hj, lisaks tagatiivale on seadistatav mingil määral ka esispoiler. Esiratastel on senisega võrreldes veidi laiem rööbe, tiivakaared on ees suuremad jne. Varustuses on palju detaile, mis selle auto väärtust rõhutavad - minu andmetel tehti neid vaid 600 tk.
Üldiselt - kui keegi seda tööd ära teinud ei ole, on erinevusi väga raske kokku lugeda. Pisike näide - minu rullnokal on ees Evo II neerud - need on ainsad, mille ribid on jahutuse huvides maksimaalselt avatud - selliseid detaile võib kokku olla aga sadu, aga autoga reaalselt kokku puutumata ei oska keegi neile tähelepanu pöörata. Eks targemad parandavad ja täiendavad mind.
Edit 28.11.07 - pisike apsakas
-
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 20.03.2005 22:57 30
- Telefon: 5131201
- Asukoht: VIIMSI
- Kontakt:
Hind on suhteliselt odav võrreldes Saksa omadega, aga seisukorras ei saa enne veenduda, kui ise kohale sõitnud..jaan tatikas kirjutas:http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1686329
Video from russiaReinisLV kirjutas:We got some good e30 M3 too in LV
Built in Latvia and sold to Russia
http://www.bmwpower.lv/my.php?op=galler ... ni&pid=787
http://video.mail.ru/bk/coolham/1/2.html