Kastreeritud M5 on laudast välja lastud
Siin hea ülevaade SMG II-st - http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=10057
Minul on õnnestunud sõita Alfa 147-ga, millel on ka miski selle SMG-laadne asi all. Bullshit ruudus.
Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
m seeriate tegemisel on ju ikka mõeldud pigem paremale esitlusele radadel kui tänavatel ja ma arvan et rajal saab selle käigukastiga sõita ikka paar sekund kümnentiku kiiremini ja bmw teeb autosid mis ikka oleks kiiremad rajal ( mitte nagu amg mis tihti paneb ülivõimsa mootori ja hunnik tuuningu juppe külge aga "unustab" need kõik omavahel kooskõlla viia et kiiresti sõita), mina arvan et see käigukast tuleb ikka kasuks
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
yay keegi kes minuga yhel nõulAare kirjutas:Minul on õnnestunud sõita Alfa 147-ga, millel on ka miski selle SMG-laadne asi all. Bullshit ruudus.
Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
See, et pea kõikvõimas M GmbH ei suutnud tavalise man kastiga US versioonil 'kõike jõudu maha panna', ilma et 'axle tramp' tuleks, annab aimu, kui mõttetuks on jõunumbrid läinud. Antud juhul on man kasti ja M5 V10 ja kere kooslus natuke nihu. Ainuke asi, mis suudab jõu maha panna on see neetud SMG. Ise arvan, et enamik US versiooni ostjaid jätab Power Switchi vajutamata ja naudib seda autot 400 jõulisena M5'na, millel on võimalik ise rahulikult sidurdada
All good things come to those who wait.
Axle tramp ei teki mitte võimsusest, vaid kiirenduse jaoks ebaõnnestunud vedrustusest. Ringrajal võib see hea olla, kuid kiirendamisel mitte.
Sama vea all kannatab nn suure tagasillaga (millel on "kaheksatega" õõtsad) E28, kuigi tavalisele mudelile on see tundmatu nähtus.
ei usu, et sellel power-lülitil on olulist efekti pöördemomendile madalatel pööretel, millega see trampimine tekib.
AMG on mersusid teinud kaugelt võimsamaid ja suurema momendiga kui see M5 ning mingit rataste trampimist ei ole nagu kuulda olnud.
Minuarust manuaalkast ja suur võimsus ongi see, mis poisid meestest eristab. Õudne vaadata neid elektroonika kammitsas autojuhte, kes esimese lumega on nagu lehmad libedal jääl.
Sama vea all kannatab nn suure tagasillaga (millel on "kaheksatega" õõtsad) E28, kuigi tavalisele mudelile on see tundmatu nähtus.
ei usu, et sellel power-lülitil on olulist efekti pöördemomendile madalatel pööretel, millega see trampimine tekib.
AMG on mersusid teinud kaugelt võimsamaid ja suurema momendiga kui see M5 ning mingit rataste trampimist ei ole nagu kuulda olnud.
Minuarust manuaalkast ja suur võimsus ongi see, mis poisid meestest eristab. Õudne vaadata neid elektroonika kammitsas autojuhte, kes esimese lumega on nagu lehmad libedal jääl.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Axle trambi tekkepõhjused pole mitte mootori jõus vaid vedrustuse, pinnakatte, rehvide, ilmastiku jne. taga kinni. 500hp on paras sissejuhatav võimsus tänaste sportlike autode maailma Ja lõppude-lõpuks on axle tramp probleem, mis avaldub selliste üsna mõttetute sportlike mõõduvõtmiste nagu drag racing kontekstis (paigaltstart), mistõttu ei tohiks see sihtotstarbelisele M5 tarbijale küll mureks ollaveekaheksa kirjutas:See, et pea kõikvõimas M GmbH ei suutnud tavalise man kastiga US versioonil 'kõike jõudu maha panna', ilma et 'axle tramp' tuleks, annab aimu, kui mõttetuks on jõunumbrid läinud.
Asi on tegelikult USA legaalkliimas. Kuna kohalikud seal kipuvad agaralt kohtu kaudu oma õigusi taga nõudma ja Bmw ei taha 2 korda sama reha peale astuda, mida ta tegi USA-s E39 M5 sidureid garantiikorras vahetades, siis tehtigi lahendus, mis ei kutsu eriti kummi põletama
Analoogselt parempoolse peegli klaasile kirjutatud disklaimeriga objektidest ja nende lähedusest tuleb idiootide riigis üle kogu M5 armatuuribloki panna kiri "This car accelerates better than you think, idiot"
Tegelikult on axle tramp (mõnikord nimetatakse ka wheel hop) päris suur probleem tavakasutuses.
Kui tahetakse antud autot manuaaliks teha, tuleb midagi ette võtta tagavedrustusega ja rehvidega.
Tegelikult on axle tramp (mõnikord nimetatakse ka wheel hop) päris suur probleem tavakasutuses.
Kui tahetakse antud autot manuaaliks teha, tuleb midagi ette võtta tagavedrustusega ja rehvidega.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
http://www.postimees.ee/300107/esileht/ ... 242078.php M5-st lummavam
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Pigem nagu Lumme Kustud Nagu näha on lummavatel meestel lummavalt märjad unenäod Focus ST-ga olnud. Värv ja veljed on otse Fordi küljest pärit.ryan kirjutas:http://www.postimees.ee/300107/esileht/ ... 242078.php M5-st lummavam
KOLE.
Seletage mulle, rumalale, ära: milline oluline asi eristab SMG ja manuaalkasti selles suhtes, et tekiks erinevus jõu mahapanekul tagaratastele? Miks tekib manuaali puhul see Axle Tramp ja SMG puhul mitte?Aare kirjutas:Tegelikult on axle tramp (mõnikord nimetatakse ka wheel hop) päris suur probleem tavakasutuses.
Kui tahetakse antud autot manuaaliks teha, tuleb midagi ette võtta tagavedrustusega ja rehvidega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sa mõtled siduri libistamist?Aare kirjutas:SMG puhul saab siduri lahutamise kohaltvõtult häälestada sedasi, et trampi ei teki, manuaalkasti puhul saab seda vältida ainult osava jalaga. Seda aga lollilt ameeriklaselt oodata on liigne naiivsus.
Üldiselt ju trambivad kõik jäigema vedrustusega/puksidega autod mingil määral, kui paigalt sidur pauguga lahti lasta. Eriti kui LSD differ all on. Isegi mu E39 528 trampis, vahel niiske asfaldi peal, aga vahel ka kuivaga. Samal ajal rajal sõites küll miskit trampi ei olnud - siis on üldiselt tagavedrustus märksa tugevamalt koormatud, kui paigalt shokiteraapia korras kogu jõu ratastele sülitamine.
Ehk ma ei usu seda, et manuaal M5 tagatelge oluliselt enam võdistaks kui SMG-ga. Ilmselt ikka küsimus ameerika juriidikas/Bmw mures garantiiremondi pärast.
Kas Alfal ei ole mitte selespeed selle käigukasti nimetus. See küll nö sequential manual, kuid äärmiselt ebaõnnestunud asi. Käiguvahetusviivitus on megapikk jne. BMW SMG tüüpi kastidega seda vast võrrelda ei maksaks. SMG vahetab üles käike umbes 11 korda kiiremini kui seda oleks võimalik manuaalkastiga teha.Aare kirjutas:Minul on õnnestunud sõita Alfa 147-ga, millel on ka miski selle SMG-laadne asi all. Bullshit ruudus.
Segaseks jääb, miks seda jura selle M5 peale üldse vaja on. Selliste "launch controlliga" saab selle siduri eluiga olema üürike ja võit on täiesti ebaoluline.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
lõdvalt , asi pole minu jaoks selles,et kui kiiresti ta käike suudab vahetada vaid see,et see ei meeldi mulle, kui ma tahan rallitada siis ikka vanahea sidur ja selle lahutamine suureks abiks, kui smg kastiga panna sisse esimene käik siis ta ju hakkab loomulikult veerema? kui ma nüüd talvel tahaksin libiseda siis on sellega palju suurem võimalus avarii teha või kylgees kurvist välja libiseda kuna automaatkast jätkab mingil määral siiski vedamist, siduriga lihtsalt hakakvad rattad sama kiirusega ringi käima millega auto liigub ja läheb sirgeks. seeon puhas näide ja millegipräast usun,et ka asfaldi peal on lõbusam siduriga mängides kui smg kastiga, juss sina oled koguaeg mugav inimene olnud ja sa ei ostaks omale elusees enam manuaalkastiga autot . aga minule meeldib ilgelt manuaal kuigi enda 750i ei kujutaks manuaalina ettegi sellepärast kah tundub see smg kastidega jamamine mulle täiesti auto kastreerimisena :SJuss kirjutas:SMG II - 0,080s?Andero kirjutas:SMG II - 0,080s?
SMG III - 0,064s?
SMG III - 0,064s?
Toivoku - 0,00035
see SMG on rohkem mersu (ja amg) mängumaale trügimine, kus sõiduoskus jääb omaniku mõistusele ja rahakoti suurusele kõvasti alla.
M5 omanik on ajalooliselt ikkagi tõsine autofänn, kes oskab ise igasugustes oludes sidurdada. auto oleks tulnud kohe manuaalkastiga projekteerida, sest USA turg on ikkagi väga suur ja tähtis, et seal ämbreid kolistada pole eriti tark tegu.
M5 omanik on ajalooliselt ikkagi tõsine autofänn, kes oskab ise igasugustes oludes sidurdada. auto oleks tulnud kohe manuaalkastiga projekteerida, sest USA turg on ikkagi väga suur ja tähtis, et seal ämbreid kolistada pole eriti tark tegu.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||