Ma mõtlen praegu sellest kohast lähtudes, kus raha pole probleem, vaid pigem auto ise. Üks asi on endale tänavaseades E30 M3 Evo III osta, teine asi rajal läbikäiatud M3.Silwer kirjutas:Muidugi ei ostaks - võistlusauto ostmiseks lihtsalt ei ole piisavalt raha...
E30 M3
Need raja autod saavad valu küll aga saavad ka kordades rohkem hooldust kui tava auto saab. Seega ei saa sellest mingit järeldust teha auto korrasolekust - see on ikka iga auto kohta individuaalne.
Ning võistlusauto erineb tehniliselt ikka päris palju "tavalisest M3 EVO III"-st.
Ning võistlusauto erineb tehniliselt ikka päris palju "tavalisest M3 EVO III"-st.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ma pean küll silmas pühapäevast suvist linnas kruisimist, katuseluuk lahti, vb isegi cabrio.Imre993 kirjutas:M3 garaazis hoida ja lapiga vuntsida on küll kuritegu. See auto on mõeldud siiski kiireks sõiduks. Isiklikult ajab väga vihale kui ostetakse auto, mis on mõeldud kiireks sõiduks, kuid seda kunagi ei tehta. Tartu M3 E46 on väga kurb näide.
Tere
Kes on kabrioga linnas ise sõitnud, teab kui häiriv on see, kui kõik Sulle autosse sisse passivad. Mõni näiteks ei suuda ju isegi ilma toonklaasita autoga sõita, kuna see liiga läbipaistev. Mis siis veel kabriost rääkida. ;)
Pole mõtet sellel teemal vaielda, kuidas keegi enesele autot valib ning seda hiljem kasutab.
jJanno
Eks see vahe ongi, et iga inimene ostab autot erinevaks otstarbeks. Kes investeeringuks garaai pukkidele vaakumkotti. Kes sõidumõnu saamiseks. Kes selleks, et teised tänaval järgi vaatavad. Kes praktilistel kaalutlustel.tanelp kirjutas:Ma arvan, et iga inimene, kes autodest midagi teab, vaatab ilusale M3 cabriole linnas järgi. :P
Kes on kabrioga linnas ise sõitnud, teab kui häiriv on see, kui kõik Sulle autosse sisse passivad. Mõni näiteks ei suuda ju isegi ilma toonklaasita autoga sõita, kuna see liiga läbipaistev. Mis siis veel kabriost rääkida. ;)
Pole mõtet sellel teemal vaielda, kuidas keegi enesele autot valib ning seda hiljem kasutab.
jJanno
Võta omale miss maailm ja jaluta temaga mööda Tallinna poriseid ja lumelögaseid tänavaid ja imesta, miks ta iga õhtul nii tige ja räpane on.Imre993 kirjutas:M3 garaazis hoida ja lapiga vuntsida on küll kuritegu. See auto on mõeldud siiski kiireks sõiduks. Isiklikult ajab väga vihale kui ostetakse auto, mis on mõeldud kiireks sõiduks, kuid seda kunagi ei tehta. Tartu M3 E46 on väga kurb näide.
Pea kõik vahivad teda ja linnalegende on rohkem kui arvata oskad, rääkimata sellest, et enamus ei usu , et ta miss on ja nii edasi.
M3 kõlbab sõiduks ka Eestis, aga ainult valitud päevadel suvel ja valitud teedel, isiklikult ma lasnamäelt mustamäele niisama ei sõidaks, rääkimata muudest teelõikudest.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Jube fantaseerimine käib selles teemas. Läheks siis juba keegi ja tooks endale sellise ära, vahet pole kas siis cabrio linnapeal kõõlumiseks või siis kupee rajal kasutamiseks - tegija mees oleks kindlasti...
Aga see jutt mida keegi teeks selle autoga kui tal oleks raha seda osta on asualt öeldes lapsik.
PS! Audi klubis käis sama moodi jutt Audi RS2. Nüüd siis lõpuks ka kaks tükki paari viimase kuu jooksul ka Eestimaa pinnale toodud. Ootaks siis BMW klubist kedagi kes tooks ka neid M3 siia juurde (ise ma seda teha ei kavatse ja isegi kui tahaks siis hetkel ei ole raha ka et järgmist "asja" endale osta).
Aga see jutt mida keegi teeks selle autoga kui tal oleks raha seda osta on asualt öeldes lapsik.
PS! Audi klubis käis sama moodi jutt Audi RS2. Nüüd siis lõpuks ka kaks tükki paari viimase kuu jooksul ka Eestimaa pinnale toodud. Ootaks siis BMW klubist kedagi kes tooks ka neid M3 siia juurde (ise ma seda teha ei kavatse ja isegi kui tahaks siis hetkel ei ole raha ka et järgmist "asja" endale osta).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Palun läbustamise pärast juba ette vabandust, aga panen ka enda nutu ja hala siia kirja.
E30M3 võistlusautot (ringrajale, ralliautot) ostetakse nagu mootorsaagi või kombaini - maksavad komponendid ja nende töötunnid. Kui tähtsamate sõlmede kohta sellist infot pole, on auto sisuliselt väärtusetu. Teada ajalooga autot saab julgelt osta - infot on rohkem kui suvalise tänavaraketi kohta.
Tänavaautode puhul eksisteerib sisuliselt kolm klassi: kollektsionäärid, tavakodanikud ja põmmpead (sry). Kollektsionääride puhul seisab auto sisuliselt kogu aeg, aeg-ajalt tehakse testisõit (või minnakse kokkutulekule), et kõik toimiks ja hooldatakse sellist autot 2-3 korda tihedamini kui muidu. Selliste autode hinnaklass algab praegu 30 000.- euri juures ja rühib reipalt ülesmäge.
Tavakodanike puhul on asi nagu loterii - mõnda meest saab usaldada, teist mitte, üldiselt siiski saab. Ostmistväärt autod maksavad algavad 15 000.- eurosest hinnaklassist, odavamatel tuleb teha kas salongi renoveerimine, tehnika täielik uuendamine või värvi värskenduskuur - tavaliselt kõik kolm koos ja maksma läheb see kindlasti rohkem kui korraliku auto ost - eeliseks on vaid mingi osa raha tilgutamisvõimalus...
Põmmpeade käest tasub osta vaid teisele autole dooonoriks, seda vaid juhul, kui seal on detaile, mida pole suudetud veel t.......u keerata. See on vähetõenäoline ja paljalt märgi eest küsitav summa muudab ostu praktiliselt mõttetuks.
Nii jõuamegi nutu ja hala juurde - sellise auto omamine ükskõik millisel viisil on puhas hobi ja kalli hobiauto omamine eeldab jällegi keskmisest hulka suuremat sissetulekut. Ma ei saa antud auto pärast öösiti magada, aga mõistlikku lahendust pole suutnud veel välja mõelda - kas a) või b)?
a) ehitada replica oma tehnikaga.
b) osta siiski originaal ja riskida.
Hakkasin vahepeal versiooniga a) juba pihta, kuid olen nüüd b) juures tagasi ja enesekindlus puudub. Lähiajal pean selle poliitilise otsuse siiski ära tegema.
E30M3 võistlusautot (ringrajale, ralliautot) ostetakse nagu mootorsaagi või kombaini - maksavad komponendid ja nende töötunnid. Kui tähtsamate sõlmede kohta sellist infot pole, on auto sisuliselt väärtusetu. Teada ajalooga autot saab julgelt osta - infot on rohkem kui suvalise tänavaraketi kohta.
Tänavaautode puhul eksisteerib sisuliselt kolm klassi: kollektsionäärid, tavakodanikud ja põmmpead (sry). Kollektsionääride puhul seisab auto sisuliselt kogu aeg, aeg-ajalt tehakse testisõit (või minnakse kokkutulekule), et kõik toimiks ja hooldatakse sellist autot 2-3 korda tihedamini kui muidu. Selliste autode hinnaklass algab praegu 30 000.- euri juures ja rühib reipalt ülesmäge.
Tavakodanike puhul on asi nagu loterii - mõnda meest saab usaldada, teist mitte, üldiselt siiski saab. Ostmistväärt autod maksavad algavad 15 000.- eurosest hinnaklassist, odavamatel tuleb teha kas salongi renoveerimine, tehnika täielik uuendamine või värvi värskenduskuur - tavaliselt kõik kolm koos ja maksma läheb see kindlasti rohkem kui korraliku auto ost - eeliseks on vaid mingi osa raha tilgutamisvõimalus...
Põmmpeade käest tasub osta vaid teisele autole dooonoriks, seda vaid juhul, kui seal on detaile, mida pole suudetud veel t.......u keerata. See on vähetõenäoline ja paljalt märgi eest küsitav summa muudab ostu praktiliselt mõttetuks.
Nii jõuamegi nutu ja hala juurde - sellise auto omamine ükskõik millisel viisil on puhas hobi ja kalli hobiauto omamine eeldab jällegi keskmisest hulka suuremat sissetulekut. Ma ei saa antud auto pärast öösiti magada, aga mõistlikku lahendust pole suutnud veel välja mõelda - kas a) või b)?
a) ehitada replica oma tehnikaga.
b) osta siiski originaal ja riskida.
Hakkasin vahepeal versiooniga a) juba pihta, kuid olen nüüd b) juures tagasi ja enesekindlus puudub. Lähiajal pean selle poliitilise otsuse siiski ära tegema.
ka sõna sekka,
nii palju kui mina olen arusaanud, oleks endale mõistlikum osta 320iS, kone ju sama ja ka sport kasti saad kaasa, seega saab ka sellest juba midagi ehitada jms kuid baashind on ju ikka kõvasti vähem...
saksa selles E-bays vms müüdi üks selline puuriga aparaat maha 5800Euriga:) Aga ega ma sellega midagi suurt öelda ei taha, mina soovitaks sellist asja!
Kuid on olemas ka 325iS niiet arenguruumi on
nii palju kui mina olen arusaanud, oleks endale mõistlikum osta 320iS, kone ju sama ja ka sport kasti saad kaasa, seega saab ka sellest juba midagi ehitada jms kuid baashind on ju ikka kõvasti vähem...
saksa selles E-bays vms müüdi üks selline puuriga aparaat maha 5800Euriga:) Aga ega ma sellega midagi suurt öelda ei taha, mina soovitaks sellist asja!
Kuid on olemas ka 325iS niiet arenguruumi on
ilma autota
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Kas 325is ei ole mitte tavaline 325i , aga on USA-s lihtsalt sellise nimega?Siim_K kirjutas:ka sõna sekka,
nii palju kui mina olen arusaanud, oleks endale mõistlikum osta 320iS, kone ju sama ja ka sport kasti saad kaasa, seega saab ka sellest juba midagi ehitada jms kuid baashind on ju ikka kõvasti vähem...
saksa selles E-bays vms müüdi üks selline puuriga aparaat maha 5800Euriga:) Aga ega ma sellega midagi suurt öelda ei taha, mina soovitaks sellist asja!
Kuid on olemas ka 325iS niiet arenguruumi on
m3-l ongi kõige parem just see välimus...
Arvan, et odavam on siis juba osta korralik 325i, veermik välja vahetada(~20 000), Mootor korda teha ja valmis teha(~30 000). Ja on 100 000 krooni eest kindlasti parem auto, kui seda tavaline 320is..
sry for OT...
320is on siis sama nagu on m3, tal on lihtsalt kubatuur kägistatud 2 liitri peale, kuna seal, kus neid autosid müüdi, oli mingi kahtlane maksupoliitika... mainin seda sellepärast, et Su jutust annab välja lugeda nagu Sa ei teaks seda...e36forever kirjutas:Ja on 100 000 krooni eest kindlasti parem auto, kui seda tavaline 320is
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Selle S14 mootori eest hingehinda maksta ja siis veel seda suure papi eest hooldada nüüd küll mingit mõtet ei ole, kui just suur kollektsioneerimishimu pole. Lisaks on ka kõik sillaosad 20ne aastaga arengu läbi teinud ja "sportlikumad" jupid veermikku on muutunud laiatarbekaubaks.
Seega kõige mõttekam oleks osta korras kere ja sinna peale panna S50 või S54 mootor või kui raha niipalju pole siis saab ka 3L M50 mootori teha.
Seega kõige mõttekam oleks osta korras kere ja sinna peale panna S50 või S54 mootor või kui raha niipalju pole siis saab ka 3L M50 mootori teha.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Tuntud briti TVsaate rinkatabel. Üsna nutused tulemused kahelt legendilt. Kuid mine sa tea, mis korras, mis rehv neil oli. http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... n=Shootout
Mul peaks M3 vs. Delta video plaadil olema, kui leian/on panen siiagi.
Mul peaks M3 vs. Delta video plaadil olema, kui leian/on panen siiagi.
320iS omab ka 192't hobust! nagu I põlve 2.3M3(kuni 87a.)
kas ka käimar M-on ma ei tea kindlalt väita...
Ja vedrustus ja sillad on M-tech
Mina väga ei alahindaks seda pilli,
325iS peaks olema jah ikkagi tava 2.5 aga siis selle M-tech paketika US'i, kuhu tehti ka 325eS'i, et siis ka se M-varustus...
PS: e30.de lehel on olnud arutelu 318iS'i üle ja selgus et üks vend oli tuuninud selle kone ka 144kW'ini, niiet ise tehtud hästi tehtud,
kuid ega mul midagi EVOII(III) vastu ka ei ole
(mille 2.5'sest saab kergelt 310hj kätte:)
kas ka käimar M-on ma ei tea kindlalt väita...
Ja vedrustus ja sillad on M-tech
Mina väga ei alahindaks seda pilli,
325iS peaks olema jah ikkagi tava 2.5 aga siis selle M-tech paketika US'i, kuhu tehti ka 325eS'i, et siis ka se M-varustus...
PS: e30.de lehel on olnud arutelu 318iS'i üle ja selgus et üks vend oli tuuninud selle kone ka 144kW'ini, niiet ise tehtud hästi tehtud,
kuid ega mul midagi EVOII(III) vastu ka ei ole
(mille 2.5'sest saab kergelt 310hj kätte:)
ilma autota