E39 tänases Autolehes
E39 tänases Autolehes
Jääb vaid imestada suleneegrite taiplikkust.
Ma sain ikka targemaks, et E39 on sama töökindluseta auto nagu 87. a Sierra. Sillad muudkui kolisevad, amordid tilguvad ja roolilatt tuleb 100 000 järel vahetada.
Klubi võiks väikese märgukirja kirjutada sinna AL-i, las küsivad kasvõi siit siis. Eelmine E34 artikkel oli ka vigu täis, esile oli tõstetud vähe esinevaid asju, pooltest mootoritest polnud üldse juttu ja piltidel olnud peldiku järgi jäi tõesti mulje, et E34 on ikka üks juust, mida osta ei maksa. Ostke parem Mazda 323, sest nagu eelmine leht kirjutati, ei ole sellel muid probleeme peale 300 krooniste stabikakontide.
Sedasi ikka ei ole, et mingi vend imeb pastakast lugusid välja.....
Ma sain ikka targemaks, et E39 on sama töökindluseta auto nagu 87. a Sierra. Sillad muudkui kolisevad, amordid tilguvad ja roolilatt tuleb 100 000 järel vahetada.
Klubi võiks väikese märgukirja kirjutada sinna AL-i, las küsivad kasvõi siit siis. Eelmine E34 artikkel oli ka vigu täis, esile oli tõstetud vähe esinevaid asju, pooltest mootoritest polnud üldse juttu ja piltidel olnud peldiku järgi jäi tõesti mulje, et E34 on ikka üks juust, mida osta ei maksa. Ostke parem Mazda 323, sest nagu eelmine leht kirjutati, ei ole sellel muid probleeme peale 300 krooniste stabikakontide.
Sedasi ikka ei ole, et mingi vend imeb pastakast lugusid välja.....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Minu arust oli AutoBild eestis väga hea artikkel kus oli kasutatud autoks e39.
Kiitis et vigu vähe sellise vana auto (10a)kohta ainuke nõrk koht ikka esisild ja kiiresti kuluvad pidurikettad.
Kiitis et vigu vähe sellise vana auto (10a)kohta ainuke nõrk koht ikka esisild ja kiiresti kuluvad pidurikettad.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
No kui 100 000 pealt tuleb 14 tonni maksev roolilatt nii "rutiinse kuluna" välja vahetada, siis noo ma ei tea...
Täitsa huvitav, kuskohast selliseid asju välja imetakse.....
Kui keegi räägib, et 300 000 sõitnud Mondeol on roolilatt tavaline lugu, siis võiks veel uskuda.
Eriline mõnu on veel see esisilla kiire lagunemise teema - nimetage mõni mark, millel saab selle originaaliosadega alla 10 K remonditud. Eks ta laguneb samakiiresti kui teistel.
Lihtsalt mingi rahvajutu järgi imetakse pastakast välja lugusid välja. Minul on kolm uuema aja jaapani kesksedaani olnud ja kõigiga on suur jama ja viiekohalised arved kaks korda aastas tavaline asi. Kui aga AL kasutatud autode arvustusi lugeda, siis pole seal rohem probleeme kui 300 kroonised stabikapuksid ja kinnijääv käsipidur
Täitsa huvitav, kuskohast selliseid asju välja imetakse.....
Kui keegi räägib, et 300 000 sõitnud Mondeol on roolilatt tavaline lugu, siis võiks veel uskuda.
Eriline mõnu on veel see esisilla kiire lagunemise teema - nimetage mõni mark, millel saab selle originaaliosadega alla 10 K remonditud. Eks ta laguneb samakiiresti kui teistel.
Lihtsalt mingi rahvajutu järgi imetakse pastakast välja lugusid välja. Minul on kolm uuema aja jaapani kesksedaani olnud ja kõigiga on suur jama ja viiekohalised arved kaks korda aastas tavaline asi. Kui aga AL kasutatud autode arvustusi lugeda, siis pole seal rohem probleeme kui 300 kroonised stabikapuksid ja kinnijääv käsipidur
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: E39 tänases Autolehes
Ei tea jah, kust nad neid autosid pildistamiseks välja võtavad. See tänane E39 nägi salongist ka päris jube välja minuarust. Ja kõik ainult ühe inetu raadio pärast.Aare kirjutas:.. ja piltidel olnud peldiku järgi jäi tõesti mulje, et E34 on ikka üks juust, mida osta ei maksa.
Või noh, raadio ise polegi nii inetu, aga seal armatuuris oli ta küll nagu sadul sea seljas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
usu jah mida naised saunas rääkisidDaveW kirjutas:Kas ongi siis nii hull asi nende E39'ga, et igal õlivahetusel vahetad paari kilo eest pukse lisaks ja roolilatt üle 100 kilo vastu ei pea?Henrik88 kirjutas:No kui 100 000 pealt tuleb 14 tonni maksev roolilatt nii "rutiinse kuluna" välja vahetada, siis noo ma ei tea...
Teadmiseks et E36 sama asi soovituslik teha.
Vaatan siin hetkel ühte E39 540iA 1998 aastast, kuid sellise jutu peale lähen E39 küll kauge kaarega mööda.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw