K:Bmw 730, e38
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
K:Bmw 730, e38
Uuriks siis sellist autot nagu bmw 730.
Kas ülalpidamiskulud on väga hullud?
Kas mootor on piisavalt võimas selle suure kere jaoks?
Oli plaan 850 osta, aga siis tuli mõistus tagasi jne.
Ja kuidas on benakuluga
Tnx.
Ootaks siis asjalike vastuseid
Kas ülalpidamiskulud on väga hullud?
Kas mootor on piisavalt võimas selle suure kere jaoks?
Oli plaan 850 osta, aga siis tuli mõistus tagasi jne.
Ja kuidas on benakuluga
Tnx.
Ootaks siis asjalike vastuseid
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ma arvan, et Sa teed endale põhjendamatult suuri ootusi selle M60B30 suhtes:e36forever kirjutas:728 jääb lahjaks, 740 jääb kalliks, 750 on üle mõistuse, st ikka jääb 730
M52B28 - 142kW/280Nm
M60B30 - 160kW/290Nm
Arvesta veel seda, et V8 auto (E38) on 80kg raskem.
Killuke vahet tuleks, kui räägiks V8 735-st: M62B35 - 175kW/345Nm.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Nimi vaheta siis ka ära.
Aga muidu ellkõnelejatega nõus. Mul oli ka üks tuttav kunagi kes ostis 750'i ja pärast kurtis et bensu jaoks ei jätku raha. Peab ikka auto klassi arvesse võtma ja vaatama kas see elustiili ja palgaga sobib. Tegemist ikkagi luksusautoga. KUi ametinimetus ei hakka D'tähega pole mõtet
Aga muidu ellkõnelejatega nõus. Mul oli ka üks tuttav kunagi kes ostis 750'i ja pärast kurtis et bensu jaoks ei jätku raha. Peab ikka auto klassi arvesse võtma ja vaatama kas see elustiili ja palgaga sobib. Tegemist ikkagi luksusautoga. KUi ametinimetus ei hakka D'tähega pole mõtet
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
olen omanud 728 E38 ja oman 735 E38-t. Ütleks, et 728 liikus ka väga normaalselt, minu vajadused rahuldas täielikult. Ülalpidamiskulud sellised, et kui ostad turult mingi suvalise, siis arvesta ca 20 tuh eksta vaba rahaga, et auto korda teha ja teine ca 20 tuh ekstra vaba raha ootamatuteks kulutusteks, sest kui midagi erilist läheb, siis see ka maksab. Auto muidu mugav, vaikne, soliidne.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
njaa, sai ka hangitud natuke yle kuu aja tagasi e38, igati m6nus aparaat, esimesed kulutused ka tehtud, aga loodetavasti nüüd tiksub h2sti. kyttekulust niipalju et mnt 100ga on umbes 9l ja linn rahulikult 15-16, vajutades 20 kandis, kokku olen s6itnud 4000km 70% linnas ja peenestanud ka piisavalt keskmine kulu 15,5. masinaks on 95a 750 iL.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ei tea e38-st eriti palju, aga 750 jaoks 9L/100km tundub kuidagi väheAlfonze kirjutas:njaa, sai ka hangitud natuke yle kuu aja tagasi e38, igati m6nus aparaat, esimesed kulutused ka tehtud, aga loodetavasti nüüd tiksub h2sti. kyttekulust niipalju et mnt 100ga on umbes 9l ja linn rahulikult 15-16, vajutades 20 kandis, kokku olen s6itnud 4000km 70% linnas ja peenestanud ka piisavalt keskmine kulu 15,5. masinaks on 95a 750 iL.
Mis mootor muidu peal on? 5.0, 5.4 ?
...Muidu plaanis ka endale 7-ne osta, nt: 725TDS, (Või jääb väga lahjaks? )
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ja www.bmw.ee andmetel on isegi uuel 760-l maantee kulu 9.5l/100 le.
750-l 8.3l/100 le ja kui e38-l mootor korras, siis 9l/100 ei ole võimatu.
750-l 8.3l/100 le ja kui e38-l mootor korras, siis 9l/100 ei ole võimatu.
manuaal ytleb mnt 90ga 8,6l sajale, 120kmh 10,3 sajale ja linn 16,8 sajale keskmiseks pakub 11,9. Poleks ka v6imatu iseenesest kui linnas eriti tipp tunni ajal ei liikle ja enamus mnt. btw autode paagid pidid olema tehtud enamv2hem nii et 1000km saaks s6ita mnt kiirusel paagiga, seega peaks veel 5l alleski j22ma kui piinlikult spido j2rgi 90 hoiaks. ise lasen mnt-l umbes spido j2rgi 103 (digin2idu j2rgi 97) ja siis seier t6usudel 10 ja langustel 8, siledal umbes 9. loogiline on, et suur mootor on maanteel igati m6istlik valik, sest rpm on suhteliselt madal (spidol 100 on rpm kuskil 1600-1700, spidol 200 on kuskil 3k rpm kandis)
ahjaa manuaalis ka 730 kyttekulud:
manuaal 5 k2iku
mnt 90ga 8,0
120ga 9,6
linn 14,9
keskmine 10,8
automaat
90ga 7,4
120ga 8,9
linn 15,1
keskmine 10,5
niiet pole teab mis ultra vahet 8konoomsuses v6rreldse 4.0 ja 5.4 mootoriga, loomulikult kui meeletult seljas elada gaasipedaalil siis on 750 kulu ikka oluliselt suurem kui 730 samamoodi tehes, aga need pole ju lammutamis masinad, ikka m6nusaks kulgemiseks m6eldud ja seet6ttu tundub et kui v6tad nagunii bensuka siis m6istlik ikka lagi v6tta, ilmselt on ka v2hem hooratud, kuna see tegevus on raskem oluliselt suurema kubatuuriga. R6 mootoriga on muidugi jutt teine, seal on ikka konkreetne vahe hoolduses ja remondis.
manuaal 5 k2iku
mnt 90ga 8,0
120ga 9,6
linn 14,9
keskmine 10,8
automaat
90ga 7,4
120ga 8,9
linn 15,1
keskmine 10,5
niiet pole teab mis ultra vahet 8konoomsuses v6rreldse 4.0 ja 5.4 mootoriga, loomulikult kui meeletult seljas elada gaasipedaalil siis on 750 kulu ikka oluliselt suurem kui 730 samamoodi tehes, aga need pole ju lammutamis masinad, ikka m6nusaks kulgemiseks m6eldud ja seet6ttu tundub et kui v6tad nagunii bensuka siis m6istlik ikka lagi v6tta, ilmselt on ka v2hem hooratud, kuna see tegevus on raskem oluliselt suurema kubatuuriga. R6 mootoriga on muidugi jutt teine, seal on ikka konkreetne vahe hoolduses ja remondis.