1. leht 2-st

Kas jälle suur roadster?

Postitatud: 07.08.2005 17:42 09
Postitas priitv8
Ajakirja AMS Photoshopi-mehed on igal juhul asunud juba lubatavat Z8 järglast joonistama. Erinevalt Z8 traditsioonidele rõhunud retrostiilist peab uus saama radikaalselt modernne:
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=0
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=1

Ka Z4 Coupe näeb paljulubav välja:
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/88 ... ail?skip=3

Postitatud: 07.08.2005 18:57 43
Postitas xeon
päris kenad:) mulle igatahes see z8 meeldib

Postitatud: 07.08.2005 19:59 35
Postitas priitv8
xeon kirjutas:mulle igatahes see z8 meeldib
AMS pildi all nimetati toda miskipärast Z9-ks.

Postitatud: 08.08.2005 10:54 57
Postitas krizz66
see z4 on nagu crossfire.
ei tea, ilusad need autod nüüd küll pole. aga väga silma ka ei riiva.

Postitatud: 08.08.2005 13:47 49
Postitas Tauri
see Z8 kisub sinna ferru ja lambo kanti- minumeelest päris ilus :cool:

Postitatud: 08.08.2005 15:36 35
Postitas Tom
See Z9 pilt on ajakirjaniku tehtud ja baseerub Gallardol, selleks ta lambo moodi välja näebki..

Postitatud: 08.08.2005 23:34 52
Postitas Indrek I
Mulle see see z9 täitsa meeldib ,vähemalt külgvaade ja eriti esiosa aga niah taguosa võiks nadi tagasihoidlikumaks teha.Kui z8-d olid päris võimsad ja kiired masinad ei tea mis siis z9 kapotialla topitakse :cool:

Postitatud: 09.08.2005 00:00 24
Postitas toivoku
z4 meenutab crossfire ja mu jaoks bullshit nagu z3mgi aga see z9 on küll kenake :)

Postitatud: 09.08.2005 09:15 14
Postitas Charly
z9 . potosopatud lamborgiini.
kahjuks-õnneks ei baseeru ükski BMW ei praegu ega lähitulevikus Lamborghinil

Postitatud: 09.08.2005 10:01 21
Postitas priitv8
toivoku kirjutas:z4 meenutab crossfire ja mu jaoks bullshit nagu z3mgi
Mulle ei meenuta kohe kuidagi. Ja Z3-st näeb see kupee ka kõvasti elegantsem välja.
BTW oled proovinud Z4-ga sõita? Üks lõbusamaid liikureid BMW praeguses valikus!

Postitatud: 09.08.2005 10:19 10
Postitas Anc
need z3 ja z4 siin näevad juba nii ehk naa päris pervod välja... progressi nagu pole.

Postitatud: 09.08.2005 10:29 56
Postitas priitv8
Anc kirjutas:need z3 ja z4 siin näevad juba nii ehk naa päris pervod välja... progressi nagu pole.
Et CLS on nagu progress?

Postitatud: 09.08.2005 11:04 47
Postitas Anc
vaata vähem mu avatari ja keskendu bmw-dele :)

Postitatud: 09.08.2005 11:17 06
Postitas priitv8
Einoh, aga millist progressi Sa ootad? Z3 -> Z4 on minu meelest progressi märgata küll. Arvesta ka, et Z4 kontsept on juba ise mitu aastat vana (kui vana täpselt, ei viitsi praegu vaadata), ja BMW on alati ajanud kavalat poliitikat, mudelite elukaart pidevalt kergitada, pakkudes igaks aastaks mingeid uudiseid. Z4-le seekord siis kupeekeret ja M-mootorit. Tähtis on, et press kirjutaks ja huvi üleval hoitaks, mis siis, kui mudel ise juba üle oma elutee keskkoha on jõudnud.
Samamoodi on juba tõenäoliselt E90 M3 üsna tõenäoliselt valmis, aga tema turuletulekut hoitakse kinni.

Postitatud: 09.08.2005 11:17 56
Postitas Kaido S
Z9 peabki Gallardo moodi välja nägema - selliste autode puhul muudavad kasutatud tehnilised lahendused need liikurid üksteisele väga sarnaseks - disaineri mängumaa on vaid esi ja tagapõll (mis inseneridest üle jääb), mootorikate ja salong. Ehk siis - et asi Lambo moodi välja ei näeks, siis kuhu paigutaks teie näiteks suure keskmootori jahutus/õhuvõtuavad, mootoriruumi ja pidurite ventilatsiooniõhu väljumisavad jne. Võtke konsepti kõrvale veel pildid Ferru 360 Modenast, F355st, Lotus Espiritist jne - erinevused on detailides, otstarve määrab üldmulje.

Postitatud: 09.08.2005 11:29 32
Postitas Anc
aeg uus 8 seeria teha :)

Postitatud: 09.08.2005 12:42 21
Postitas toivoku
Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha :)
seda tahaks näha:D

aga jah ma ei ole kunagi ei z3 ei z4ga sõitnud, isegipagaasnikus mitte ja tõenäoliselt ei taha ka :S . lihtsalt need autod kujult juba ei meeldi nagu ka audi TT ei meeldi ja kõik maitseid erinevaid. tehnika võib sela küll eha vms olla aga endale ikkagi ei ostaks never ever.

Postitatud: 09.08.2005 13:26 38
Postitas Tauri
Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha :)
uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!

Postitatud: 09.08.2005 13:44 59
Postitas Anc
Tauri kirjutas:
Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha :)
uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!
olen ma päris loll või? 6ne ikka vana 6se järg.. 8ne on hoopis teise iseloomuga auto. 8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee. mis mootoreid 8sele pakuti? :P

Postitatud: 09.08.2005 14:03 48
Postitas Charly
Anc kirjutas:
Tauri kirjutas:
Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha :)
uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!
8ne on hoopis teise iseloomuga auto. 8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee.
Stopp Stopp.. 8 seeria ja sport ei käi mitte mingit moodi kokku...ole hea ja loe ajaloo rubriigi alt pisut inffi, enne, kui jutustama hakkad

Postitatud: 09.08.2005 14:49 13
Postitas Tom
Anc kirjutas:
Tauri kirjutas:
Anc kirjutas:aeg uus 8 seeria teha :)
uus 8 -ne on meile täna tuttav 6-ne!
olen ma päris loll või? 6ne ikka vana 6se järg.. 8ne on hoopis teise iseloomuga auto. 8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee. mis mootoreid 8sele pakuti? :P
Sul on ikka 6 ja 8 päris segi. 8 on suur cruisimis kupee ja 6 on väiksem ja sportlikum.
8sed olis siis 840 (V8) , 850 (V12) ja 850CSi (veits võimsam V12). Ei olnud ükski neist väga võimas ega sportlik.

Veits lihtsamalt seletades on 8s 6se suhtes sama sportlik kui 7s 5se suhtes või siis 8 = 7-kupee ja 6 = 5-kupee.

Postitatud: 09.08.2005 15:48 46
Postitas Tauri
6 se tootmine lõpetati ja asemele tuli 8- ne, mis pidi siis vastava klientuuri vajadused rahuldama- nagu me teame siis 8XX seerial ei läinud just kõige paremini- sõiduomadused ja BMW üldisest pildist vägagi erinev auto. 8XX seeriaga otsustati lõparve teha ja minna tagasi 6XX seeria juurde ja nagu me täna juba teame siis tehti päris mõistliku otsus!

Oma iseloomult on 6-ne ja 8-ne erinevad autod, kuid klientuur, kellele need suunatud on samad!

Postitatud: 09.08.2005 18:03 55
Postitas Imre993
Z4 kupee on küll väga ilus. Kui muuta, siis ainult natuke katuse nurka. Z4 iseensest on väga hea masin. Kahjuks olen sõitnud ainult 2.5, kuid isegi see käis päris rahuldavalt edasi ja oli sealjuures üllatavalt vaikne. Eriti meeldis mulle sisu ning see tunne, et see auto on justkui ümber minu keha valatud. Pole üheski autos sellist tunnet olnud kuigi olen seinast seina autodega sõitnud.

Postitatud: 09.08.2005 20:17 14
Postitas AARE540
Ei ole küll kupeesid- kabriosid proovinud, aga igatahes välimuselt on need piltidel näidatud asjad päris ülbed :cool:

Postitatud: 09.08.2005 21:03 37
Postitas priitv8
Anc kirjutas:8ne oli ikka puhas sport ja puhas pauer. 6ne on aga lihtsalt suur kruisimise kupee. mis mootoreid 8sele pakuti? :P
Mumeelest jummala vastupidi on see asi. E31 oli suur ja raske GT (grand tourer), millega 1000km korraga bahni neelata. Isegi CSi-d on üsna raske sportautoks pidada.
E63 on tüki suurem aga kergem (M6-lisaks muule plastikule ka fiiberkatus!), ning oma M6 kehastuses ka sport ja pauer.

PxLxKxTeljevahe (tühimass) - kw(Hj)
E31: 4780x1855x1330 (1865) - 280(380) NB! CSi S70B56
E63: 4871x2043x1372 (1785) - 373(507)

http://www.bmw.com/generic/de/de/produc ... echnik.pdf
http://www.e31.de/navtechnik_e.html

Postitatud: 09.08.2005 21:06 35
Postitas priitv8
Imre993 kirjutas:Eriti meeldis mulle sisu ning see tunne, et see auto on justkui ümber minu keha valatud. Pole üheski autos sellist tunnet olnud kuigi olen seinast seina autodega sõitnud.
Rotsteri eripära ongi selles, et sa istud pea tagasilla peal, mida ei tunne üheski sedaanis ega isegi kupees. Ma praegu ikka jälle BMW-sid pean silmas ainult.

Postitatud: 09.08.2005 23:55 56
Postitas propellerhead
Siiski, ei saa jätta mainimata, et tegu puhtalt shopi tööga. Vaadates nii E31 kui Z8 on nad olnud äärmiselt erinevad kogu sama ajastu mudelivalikust. Ülaltoodud pildid on lihtsalt mitmest olemasolevast kokkupandud ideed. 8er seerialt ootan enamat. Eks see raske saab olema, sest meid on üllatatud nii 7, 5 kui 3sega (mis tegelikult tänaseks iseloomustavatki ajastut). ;)

OT, aga praeguse Z4 välimus on IMO täitsa tänapäevane (leekide-tule kontseptsioon). Sisu mulle sõitmisel erilistmuljet küll ei jätnud. M3'ga võrreldes tundusid viimistlusmaterjalid odavad ning tekkis tunne, et lekaali on liigselt kasutatud. OT

Postitatud: 10.08.2005 08:17 44
Postitas Anc
eeeh.. okokok, ma mõtlesin lihtsalt et 8sele alla 4lidraseid peale ei pandudki, küll aga 6sele. ja klapptuled, madal nina... oma aja kohta oli paras ferrari. ja siiski väidan et 8se mootorid PEAVAD võimsamad olema kui 6se omad - uuemad ju! :D

Postitatud: 10.08.2005 09:58 12
Postitas priitv8
Anc kirjutas:ja siiski väidan et 8se mootorid PEAVAD võimsamad olema kui 6se omad - uuemad ju! :D
No kui Sa seda nn. uut Z9-t silmas pead, siis artiklis: http://www.auto-motor-und-sport.de/d/87494
Räägitakse nii V10-st (kus väidetavalt ruumi 550hj-ni) kui ka viimase võimalikust lühendatud variandist - V8 (jutt käib 415hj-st). Sama V8 peab ka uut M3 ja M4 vedama hakkama.
Lõplik valik sõltub kindlasti ka sellest, kui raske see auto tuleb.

Postitatud: 10.08.2005 10:02 36
Postitas Anc
öh-eh, ma võrdlesin vana kuuest ja kaheksast...